Anonym bruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Jeg har endelig funnet et servise som jeg har lyst å begynne å samle på, dette: https://www.nordicnest.no/merkevarer/marimekko/rasymatto-frukostset/ Det jeg er nyskjerrig på, er om det er slitesterkt, og om det tåler godt mikrobølgeovn. Serviset jeg har fra ikea er også steintøy som skal tåle mikro, men tallerkene blir kokvarme etter bare ett minutt. Håper noen der ute kan komme med erfaringer:) Anonymkode: e22b8...59a
Anonym bruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Har noe Marimekko fra 70-tallet. Har holdt seg fint Anonymkode: 10c6b...964
sug lut Skrevet 18. mai #3 Skrevet 18. mai Jeg har mye Marimekko, men ikke steintøyservise. Alt annet jeg har derfra er imidlertid så god kvalitet (tekstiler, klær, emalje, melamin) at jeg vil tro servise holder samme standard.
Anonym bruker Skrevet 18. mai #4 Skrevet 18. mai Jeg har Marimekko servise i steintøy. Elsker det, og synes det virker veldig bra. Tåler godt mikrobølgeovn, men blir litte bitt varmt. Kan ikke sammenlignes med IKEA. Hvis du er usikker så ville jeg ha kjøpt en kopp el lignende og prøvd. Se om det er greit for deg. Anonymkode: 1b5f7...d71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå