Anonym bruker Skrevet 17. mai #1 Skrevet 17. mai Om du vil dele? Hvor mye veide du ved oppstart? Hva er målvakten? Har du bivirkninger? Hvor mye betaler du per mnd på sprøyta? Og hvilket merke bruker du? Jeg selv er ca 120 kg. Overspiser tildels pga psykofarma. Anonymkode: ef80a...cfa
Anonym bruker Skrevet 17. mai #3 Skrevet 17. mai Jeg brukte det i åtte uker. Var så dårlig og så syk. Ble lagt inn på sykehuset med først nyrestein og deretter betennelse i galleblæren. Nå er det tre måneder siden jeg sluttet, og magen min er fortsatt på bærtur. Gikk ikke ned noe særlig, men startet på lavkarbo da jeg sluttet. Og har gått ned 10 kg på to måneder med normal mat uten sprøyter. Anonymkode: fab5c...365
Anonym bruker Skrevet 17. mai #4 Skrevet 17. mai Bruker Ozempic. Hver eneste uke. Koster meg egenandelen, siden jeg får medisinen på blå resept. Ja, jeg er diabetiker, og har fått et nytt liv med denne medisinen. Og ja, jeg var også "for tung", og nå nyter jeg godt av diabetesmedisinens bivirkninger. Anonymkode: 37b37...5a0
Anonym bruker Skrevet 17. mai #5 Skrevet 17. mai Gått på wegovy i to år. Ingen bivirkninger av betydning, bare litt kvalm i starten og tendenser til luft i magen. Har gått ned 45 kg, fra 102 til 55-57kg. Jeg går også på medisin for noe annet som svekker appetitten så estimerer at ca 30 kg var wegovy alene. Anonymkode: 50af4...5ff
Anonym bruker Skrevet 18. mai #6 Skrevet 18. mai Har gått på wegovy i et år. Gått ned ca 15 kg. Startvekt var 89kg. (172 høy) Ingen bivirkninger. Er veldig fornøyd. Sparer inn pengene den koster på at jeg spiser mye mindre Anonymkode: b80d6...f8b
Anonym bruker Skrevet 18. mai #7 Skrevet 18. mai Gikk på wegovy i 8 uker, gikk ned 6 kg. Endte med betennelse i lever/galle og to sykehusinnleggelser…. Anonymkode: 36448...871
Anonym bruker Skrevet 18. mai #8 Skrevet 18. mai Veide 87, veier 80, skal helst ned til 78. Bruker den primært for vedlikehold, ikke nedgang (har en spiseforstyrrelse). Brukt i et år. Anonymkode: d8f48...25b
Anonym bruker Skrevet 18. mai #9 Skrevet 18. mai Brukte den i 1 år. Gikk ned 20 kilo. Ingen bivirkninger. Gått ned 10 til etter jeg slutta på Wegovy😀 Og holdt vekten siden da. Anonymkode: abba6...762
Anonym bruker Skrevet 18. mai #10 Skrevet 18. mai Anonym bruker skrev (18 timer siden): Om du vil dele? Hvor mye veide du ved oppstart? Hva er målvakten? Har du bivirkninger? Hvor mye betaler du per mnd på sprøyta? Og hvilket merke bruker du? Jeg selv er ca 120 kg. Overspiser tildels pga psykofarma. Anonymkode: ef80a...cfa man skal helst ikke gå ned mer enn en halv kilo i uka så det er ikke mye prisen øker jo når man må opp i dose jeg har ikke gått på den så veldig lenge men gikk ned ca 10kg jeg måtte slutte og gå på den siden jeg ble gravid så er langt i fra målet mitt Anonymkode: b61de...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå