Gå til innhold

Hvor mye penger bruker dere på 17 mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er det et mål å bruke minst mulig penger?

Når man liksom er stolt over at barna sparer pengene heller enn å frotse på selveste nasjonaldagen har man misforstått ett eller annet. 

Anonymkode: 43ca3...c24

Det er i hverfal ikke et mål å bruke penger bare for å bruke. 

Anonymkode: ff73a...096

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er i hverfal ikke et mål å bruke penger bare for å bruke. 

Absolutt ikke. Men når barn heller sparer enn å kjøpe seg is og vannpistol så syns jeg det blir feil. 17. mai er for de fleste den dagen hvor man unner seg og sin det lille ekstra. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Absolutt ikke. Men når barn heller sparer enn å kjøpe seg is og vannpistol så syns jeg det blir feil. 17. mai er for de fleste den dagen hvor man unner seg og sin det lille ekstra. 

Mine barn har spist is og kaker så mye de ville ha, men de trengte ikke kjøpe det siden vi hadde i egen fryser. De har vannpistoler også fra før. Hvorfor skulle de bruke penger på overpriset varianter på 27.mai, når de like greit kunne bruke dem de har fra før, som også har mye bedre kvalitet?

Skrevet

Brukte ikke spesielt mye i år. Tror jeg brukte 70kr på skolen, men 30 av de fikk jeg tilbake av mamma. Så laget jeg karbonader og noe egg til maten, samt en pavlova. Tror jeg handlet for 250kr på butikken fredag. 300kr sånn ca. Da. Vi har ingen tradisjon for å gjøre noe ekstra på 17. mai

Anonymkode: d7d87...bbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...