Anonym bruker Skrevet 17. mai #1 Skrevet 17. mai Synes alt er dyrt samme hva man skal gjøre en slik dag. Så jeg lurer på, hvor mye penger ca bruker dere på 17. mai feiring? Anonymkode: 0fdd8...745
Anonym bruker Skrevet 17. mai #2 Skrevet 17. mai Hmm, kjøper litt egg og fenalår og laks dagen før som vi har til frokost. Også spiser vi pølser (hjemme) til middag. Og lager eggedosis som vi har med jordbær og blåbær. Så vi handler jo inn til det, men det koster jo ikke så mye mer enn det vi bruker på en vanlig helgedag. Også blir det er par is utendørs. Så kanskje alt vi kjøper inn til og på dagen blir 400-500kr totalt, om vi tar i litt? Anonymkode: 7aec6...f67
Anonym bruker Skrevet 17. mai #3 Skrevet 17. mai Jeg skal ha 20 stykker på grilling, men alle tar med noe, så jeg har ikke trengt å kjøpe mye det blir kanskje 600 kr ekstra totalt. Litt is og servietter, litt ekstra ingredienser til baking, litt dyrere grillmat enn vanlig og litt jordbær og blåbær. Anonymkode: ff73a...096
Anonym bruker Skrevet 17. mai #4 Skrevet 17. mai Ble en flaske musserende til ca 250kr og pakke wienerpølser og lomper til rundt 70kr Anonymkode: c1418...f09
Anonym bruker Skrevet 17. mai #5 Skrevet 17. mai Nå er barna mine 15 og 18, så gassballonger og tivoli mm er ut. Men har tradisjon fra jeg var barn å lage isbar hjemme. Da er det liter is med 5-6 ulike sorter, 6-7 ulik strøssel, kjeks, beger mm alt man kan tenke seg innen «is-vetden». Det koster litt pga stadig flere ønsker om ulike typer is. Så kjøper vi inn grillmat, baker en kake eller går ut og spiser.Avhengig hvem som kommer til grilling er det ulikt hvor mye vi bruker på grilling og alle bidrar til grillmat og tilbehør. Isbaren min er populær. I år blir det 7 ulike smaker. 8 ulike strøssel. Vi bli 10 stk i år. Anonymkode: 5c06e...4a5
Anonym bruker Skrevet 17. mai #6 Skrevet 17. mai I år er det kun litt ekstra godt pålegg og grillmat som er utgiften. Hele gjengen sitter ut å nyter lydene av liv rundt oss . Å endelig er det litt sol 🎉🎉🎉 Anonymkode: 797c6...b95
Anonym bruker Skrevet 17. mai #7 Skrevet 17. mai I år: 0,- Uten barn dette året, så jeg er bare hjemme i morgenkåpa. Har riktignok kjøpt smågodt for 200 kr, om det teller🇧🇻 Anonymkode: 54d83...1bc
Anonym bruker Skrevet 17. mai #8 Skrevet 17. mai Brukt 30 kr i byen. Men laget ostekake i går som jeg skal ha med i et selskap i kveld. Anonymkode: 61060...6c7
Anonym bruker Skrevet 17. mai #9 Skrevet 17. mai I år litt ekstra til pålegg og spekemat fordi yngste er russ og hadde frokosten her med 20 kompiser, og så har jeg akkurat vippset litt til barnebarna. Men ellers så bruker vi ikke så mye mer enn en vanlig helg. Vi er heldigvis forbi tivoli og alt det der. Anonymkode: 58522...40c
Anonym bruker Skrevet 17. mai #10 Skrevet 17. mai Vi brukte 300-400 kr på skolen. Ellers ingenting. Skal på middag, Anonymkode: 209f6...69a
Anonym bruker Skrevet 17. mai #11 Skrevet 17. mai Jeg har faktisk svidd av 400 kr på skolen, halvparten på lodd 😅 Det går tilbake til barna på skolen, så jeg syns det er OK, og så er det jo frivillig. I tillegg kjøpe vi ny festdrakt til dattera, men den kan forhåpentligvis brukes i flere år framover. Vi har ikke kjøpt noe spesiell mat, noe må man jo spise uansett. Anonymkode: f23cd...135
Anonym bruker Skrevet 17. mai #12 Skrevet 17. mai 80 kroner så langt, for meg og ett barn. 17.mai er en billig affære der vi feirer langt utpå bygda. Anonymkode: 1b3fa...7c1
Anonym bruker Skrevet 17. mai #13 Skrevet 17. mai Brukt litt ekstra penger på mat, is og ingredienser til kaker. Og brukt 200,- på samfunnshuset Anonymkode: 703c5...77a
Anonym bruker Skrevet 17. mai #14 Skrevet 17. mai Har sittet på resturant fra 11-17, så regner med rundt 2000 kr i tillegg til antrekk til barna. Anonymkode: 43ca3...c24
Anonym bruker Skrevet 17. mai #15 Skrevet 17. mai Vippset en 100-lapp til hver av barna. De kjøpte seg en slush og sparte resten. Kjøpte ellers inn dessert, noe vi ikke har til vanlig. Ikke brukt noe ut over det. Anonymkode: b2b66...282
Anonym bruker Skrevet 17. mai #16 Skrevet 17. mai 440kr på mat, brus, is og lodd. Har vært på farten siden tidlig morgen, og kun én har fått mat (av korpset). Koser meg og syns ikke det var så ille 😊 Anonymkode: e2326...d42
Anonym bruker Skrevet 17. mai #17 Skrevet 17. mai 100 kr på skolen, det var for kaker, brus og pølse. Grillmat kjøpte jeg forrige uke, og siden det stort sett er store pakninger og vi er kun 1 barn og 1 voksen, holder det til flere runder med grilling. Anonymkode: 15b55...642
Anonym bruker Skrevet 17. mai #18 Skrevet 17. mai Vi har arrangert 17. mai i år på skolen så her har vi ikke hatt tid til å bruke penger. Minsten fikk vel brukt litt på aktiviteter, men max 300,- Ikke spesiell frokost heller. Når vi kom hjem orket vi ikke annet enn å legge en frossenpizza i ovnen. Så i år nesten ingen utgifter. Andre år har det vel blitt litt mer når vi har hatt venner på grilling eller frokost. Anonymkode: 25b12...e1d
Anonym bruker Skrevet 17. mai #19 Skrevet 17. mai Handlet middag for mange dager i går, samt annen nødvendig mat. Okay, kjøpte en kake, da, til kr 120,-. I dag har vi ikke vært ute av huset, så i dag har vi brukt nøyaktig kr. 0,-. Anonymkode: 36bdb...b0e
Anonym bruker Skrevet 18. mai #20 Skrevet 18. mai Bakte en kake dagen før brukte ca 400 kr i byen på kaffe/brud og is til voksenbok barn. Anonymkode: baea5...f8c
Anonym bruker Skrevet 18. mai #21 Skrevet 18. mai Hadde 12 stk på grilling så det kosta jo en liten formue. Brukte 50 på lodd, 125 på brus og sukkerspinn på skolen, og 105 kroner på en brus og en kaffe i byen før toget Anonymkode: f66f3...69b
Anonym bruker Skrevet 18. mai #22 Skrevet 18. mai Skikkelig deilig. Brukte ingen penger😉☺️ Anonymkode: c6d17...72d
Anonym bruker Skrevet 18. mai #23 Skrevet 18. mai Kr 0,- Var bare og så på toget, og gikk rett hjem igjen og slappet av. Har gjort mitt når det gjelder 17. mai. Har spilt i korps i mange år, og har hjulpet til på arrangementet når jeg har hatt barn på barneskolen. Anonymkode: fea29...204
Anonym bruker Skrevet 18. mai #24 Skrevet 18. mai Er det et mål å bruke minst mulig penger? Når man liksom er stolt over at barna sparer pengene heller enn å frotse på selveste nasjonaldagen har man misforstått ett eller annet. Anonymkode: 43ca3...c24
Anonym bruker Skrevet 18. mai #25 Skrevet 18. mai Brukte sikkert 1.000 - 1.500,- på mat, men vi har jo da rester i allefall 2,3 dager. På byen brukte vi faktisk ikke en krone i år selv. Men datteren vår fikk 500 som hun har svidd av, i tillegg til de pengene hun brukte på å kjøpe inn ingredienser til det hun skulle ha med på fellesfrokosten med vennene. Ingen nye klær på noen av oss i år. Anonymkode: 88bec...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå