Anonym bruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Jeg savner å møte folk som er 100% ekte, ærlig, lojal og oppriktig. Som ikke er en del av gutteklubben grei, som er selvstendig. Dette både kollegaer og systemer. Vi lever i et samfunn der å dekke sin egen ræv går over lik. Folk er falske uten å være klar over det selv. Hadde jeg kunne bodd på en øde øy uten kontakt med andre enn helt ekte folk. Hvor finnes de? Thailand? Anonymkode: b19fe...ae6
Anonym bruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Slutt å drikke nå. Det er 17. mai i morgen og du har antakelig unger. Anonymkode: 663cb...556
Anonym bruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai 41 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg savner å møte folk som er 100% ekte, ærlig, lojal og oppriktig. Som ikke er en del av gutteklubben grei, som er selvstendig. Dette både kollegaer og systemer. Vi lever i et samfunn der å dekke sin egen ræv går over lik. Folk er falske uten å være klar over det selv. Hadde jeg kunne bodd på en øde øy uten kontakt med andre enn helt ekte folk. Hvor finnes de? Thailand? Anonymkode: b19fe...ae6 Finne i Nord Norge Anonymkode: c7a48...c85
Anonym bruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg savner å møte folk som er 100% ekte, ærlig, lojal og oppriktig. Som ikke er en del av gutteklubben grei, som er selvstendig. Dette både kollegaer og systemer. Vi lever i et samfunn der å dekke sin egen ræv går over lik. Folk er falske uten å være klar over det selv. Hadde jeg kunne bodd på en øde øy uten kontakt med andre enn helt ekte folk. Hvor finnes de? Thailand? Anonymkode: b19fe...ae6 Haha som om de i Thailand er bedre Anonymkode: 55f37...64f
Anonym bruker Skrevet 19. mai #5 Skrevet 19. mai Oppsøk personer med autisme, da finner du folk som er ærlige og ikke gidder bullshit. Anonymkode: 31b09...133
Anonym bruker Skrevet 19. mai #6 Skrevet 19. mai Anonym bruker skrev (10 timer siden): Oppsøk personer med autisme, da finner du folk som er ærlige og ikke gidder bullshit. Anonymkode: 31b09...133 Dette trodde jeg også og det ble tidenes mindfuck-tur. Men han var seriøst delulu. Anonymkode: 58539...35c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå