Gå til innhold

Verden passer ikke inn- jeg passer ikke inn i verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner å møte folk som er 100% ekte, ærlig, lojal og oppriktig. Som ikke er en del av gutteklubben grei, som er selvstendig. Dette både kollegaer og systemer. Vi lever i et samfunn der å dekke sin egen ræv går over lik. Folk er falske uten å være klar over det selv. 
Hadde jeg kunne bodd på en øde øy uten kontakt med andre enn helt ekte folk. Hvor finnes de? Thailand? 

Anonymkode: b19fe...ae6

Skrevet

Slutt å drikke nå. Det er 17. mai i morgen og du har antakelig unger.

Anonymkode: 663cb...556

Skrevet
41 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg savner å møte folk som er 100% ekte, ærlig, lojal og oppriktig. Som ikke er en del av gutteklubben grei, som er selvstendig. Dette både kollegaer og systemer. Vi lever i et samfunn der å dekke sin egen ræv går over lik. Folk er falske uten å være klar over det selv. 
Hadde jeg kunne bodd på en øde øy uten kontakt med andre enn helt ekte folk. Hvor finnes de? Thailand? 

Finne i Nord Norge

Anonymkode: c7a48...c85

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Haha som om de i Thailand er bedre

Anonymkode: 55f37...64f

Skrevet

Oppsøk personer med autisme, da finner du folk som er ærlige og ikke gidder bullshit. 

Anonymkode: 31b09...133

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Oppsøk personer med autisme, da finner du folk som er ærlige og ikke gidder bullshit. 

Anonymkode: 31b09...133

Dette trodde jeg også og det ble tidenes mindfuck-tur. Men han var seriøst delulu. 

Anonymkode: 58539...35c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...