Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så mye mas og kjas om den 17. mai.. hva fader? Vi har holdt på i 2 mnd. å snakket om det samme som i fjor og året før.. bunadskjorter og alkohol eller ikke alkohol. Same hver år. Så er det alle de som ikke har noen å feire 17 mai med, og alt mas om denne dagen. Jeg og mannen skal ikke inn i bunaden, og heller ikke presse oss inn i noe tog. Vi skal slappe av på terrassen hele dagen og gå en fjelltur. Vi nyter å være ferdig med barn i barnetog og dugnader. Ungdommen skal feire med venner og vi foreldre skal nyte sola med beina på bordet. 

Anonymkode: b8af9...73c

Skrevet

Det som er teitere enn å diskutere 17. mai i to mnd (??) er jo å irritere seg over det!

Ha mer fokus på hva som gleder deg enn det som irriterer så får du et bedre liv. 

Anonymkode: e9418...430

Skrevet

Jeg gleder meg til 17.mai. Gleder meg til å ta på bunaden, kaffe og kaker i godt lag på samfunnshuset, flagget som vaier i vinden, den gode følelsen om kvelden når bunadskoene tas av og alt som hører med :)

Ungdommene mine feirer store deler av dagen med venninner. Jeg feirer med mine og folk i bygda. Blir en fin dag :)

Anonymkode: b60a7...51a

Skrevet

Vi gleder oss, både voksne, ungdommer og barn, og har gjort det lenge. At du ikke har evnen til å glede deg er ikke vårt problem. Det blir en strålende dag, en av de fineste i året.

Anonymkode: 5f924...943

Skrevet

Som ensom så er dette en av de verste dagene for meg, så jeg feirer ikke. Men jeg skjønner jo, og er glad for at det er annerledes for andre, Så nitrist det ville vært hvis ingen brydde seg om 17 mai, hvis ingen gledet seg og feiret.

Anonymkode: 4bfc8...ea0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Som ensom så er dette en av de verste dagene for meg, så jeg feirer ikke. Men jeg skjønner jo, og er glad for at det er annerledes for andre, Så nitrist det ville vært hvis ingen brydde seg om 17 mai, hvis ingen gledet seg og feiret.

Hvis du holder til på vestsiden av Oslo kan du komme hit på grilling. Her blir det uansett et sammensurium SV folk fra russealder til opp i 90 årsalderen som vi kjenner mer eller mindre godt.

Anonymkode: e0a03...e08

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Dersom du klager over ensomhet på 17. mai og holder deg inne er du selv skyld i din egen ensomhet.

Av alle dager er dette denne dagen folk er mest åpne.

Det er arrangementer over alt, alle har mulighet til å være sosiale. Ta på pent tøy, dra ut og snakk med folk. Kjøp deg et kakestykke og et glass musserende.

Prøv å gjør noe med det, ikke bare sitt der og sutr

Anonymkode: c2b36...eba

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dersom du klager over ensomhet på 17. mai og holder deg inne er du selv skyld i din egen ensomhet.

Det er arrangementer over alt, alle har mulighet til å være sosiale. Ta på pent tøy, dra ut og snakk med folk. Kjøp deg et kakestykke og et glass musserende.

Håper du fikk en bedre dag av dette.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hun sutrer ikke, viser i motsetning til deg et ganske raust perspektiv på livet. 

Så forskjellige svar, liker hun med SV folk og 90-åringer bedre, så enkelt kan du forsøke å gjøre dagen til noen andre bedre. Les og lær.  (sorry, men det var en morsom skrivefeil jeg var nødt til å gjenta 😅

Anonymkode: 2c736...a46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...