Anonym bruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Er jo kun utlendinger der...?. Ingen norske. Kun engelsk talende Anonymkode: 75ff6...1f9
Anonym bruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Er jo kun utlendinger der...?. Ingen norske. Kun engelsk talende Anonymkode: 75ff6...1f9 Ok Anonymkode: 473be...f3f
Anonym bruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai De norske mennene har vel blitt lei av de norske woke feministene som blir krenket for alt, og derfor holder unna. Mange utenlanske er kanskje tilgjengelig av økonomiske grunner. Norske kvinner er jo kjent for å være rike. Anonymkode: eef15...e59
Anonym bruker Skrevet 17. mai #4 Skrevet 17. mai Anonym bruker skrev (20 timer siden): De norske mennene har vel blitt lei av de norske woke feministene som blir krenket for alt, og derfor holder unna. Mange utenlanske er kanskje tilgjengelig av økonomiske grunner. Norske kvinner er jo kjent for å være rike. Anonymkode: eef15...e59 Lol. Neida. De norske mennene er «taken». Av meg, blant annet. Her jeg bor er de aller fleste voksne i forhold, de fleste godt gift. Å være singel er mer en oslo-greie. Anonymkode: 7b145...a7f
Anonym bruker Skrevet 17. mai #5 Skrevet 17. mai Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Lol. Neida. De norske mennene er «taken». Av meg, blant annet. Her jeg bor er de aller fleste voksne i forhold, de fleste godt gift. Å være singel er mer en oslo-greie. Anonymkode: 7b145...a7f Å være singel er mer en Oslo-greie......omg, dagens 🤣 Anonymkode: 0533e...655
Anonym bruker Skrevet 17. mai #6 Skrevet 17. mai Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Å være singel er mer en Oslo-greie......omg, dagens 🤣 Anonymkode: 0533e...655 😅😅 Anonymkode: 75ff6...1f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå