Gå til innhold

Er det andre her som ikke tiltrekkes av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mørke menn? Jeg er IKKE rasist. Men av en eller annen grunn så blir jeg ikke tiltrukket av mørke. Er jeg normal?

Anonymkode: 50e3f...926

Fortsetter under...

Skrevet

Helt normalt. Jeg er heller ikke tiltrukket av brune/sorte menn. Kunne aldri hatt sex med en. 

Anonymkode: 883e7...d65

Skrevet

Og jeg tiltrekkes ikke av langt hår og skjegg, eller harrytasser eller sleipe-Nils med sleik og blådress. Det er vel forskjellig.

Anonymkode: ae110...52e

Skrevet

Man tiltrekkes av forskjellig. Jeg tiltrekkes ikke av overvektige menn med stygge tenner. 

Anonymkode: 2a5b8...a9f

Skrevet

image.thumb.jpeg.3425ea01bee33ef8fdd3ee8a998eedd1.jpeg

Hva mener du med mørke? Mener du med mørkt hår? Menn med brunt/svart hår? Eller mener du folk med afrikansk avstamning? Uansett er jeg uenig med deg. Tok bare et kjapt google-søk for å finne noen eksempler. 

Jeg har alltid foretrukket mørke menn, men da først og fremst europeiske med mørkt hår. Men jeg synes mange afrikanere og menn med afrikansk avstamning (svarte amerikanere) er veldig kjekke også. 

Det finnes også noen kjekke blonde menn. Jeg pleide å tenke at jeg ikke synes øst-asiatiske menn var noe kjekke (kinesiske og japanske), men det finnes en del kjekke menn også der.

Så min konklusjon etter hvert er at det finnes kjekke menn i alle land, og lite tiltrekkende i alle land.

Anonymkode: 0d930...f77

Skrevet

Jeg blir tiltrukket av de fleste etnisiteter, men aldri av menn med lange negler og sleik. 

Man er heldigvis forskjellige, det hadde vært trasig om alle likte samme type. 

Anonymkode: ac71e...c8e

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

image.thumb.jpeg.3425ea01bee33ef8fdd3ee8a998eedd1.jpeg

Hva mener du med mørke? Mener du med mørkt hår? Menn med brunt/svart hår? Eller mener du folk med afrikansk avstamning? Uansett er jeg uenig med deg. Tok bare et kjapt google-søk for å finne noen eksempler. 

Jeg har alltid foretrukket mørke menn, men da først og fremst europeiske med mørkt hår. Men jeg synes mange afrikanere og menn med afrikansk avstamning (svarte amerikanere) er veldig kjekke også. 

Det finnes også noen kjekke blonde menn. Jeg pleide å tenke at jeg ikke synes øst-asiatiske menn var noe kjekke (kinesiske og japanske), men det finnes en del kjekke menn også der.

Så min konklusjon etter hvert er at det finnes kjekke menn i alle land, og lite tiltrekkende i alle land.

Jeg vet. Jeg har truffet en meget pen/flott svart mann. Men har fått kalde føtter. Har dårlig samvittighet ovenfor han. 

Hi

Skrevet

Jeg klarer ikke typisk norske menn. Forelsker meg bare i folk fra sør Europa eller midtøsten. Det har bydd på noen problemer. 

Anonymkode: 4a322...dc1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg vet. Jeg har truffet en meget pen/flott svart mann. Men har fått kalde føtter. Har dårlig samvittighet ovenfor han. 

Hi

Kalde føtter? Det går vel mer på kjemien mellom han og deg enn fargen hans. Med mindre du faktisk ER rasist da

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Kalde føtter? Det går vel mer på kjemien mellom han og deg enn fargen hans. Med mindre du faktisk ER rasist da

Ja. Kanskje det er det. Likte han veldig godt i starten. Men nå føler jeg nada niks. Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Kunne du forelsket deg i den hvite fyren avbildet over? Hvis ikke så er du fetfobisk. På samme måte som at du ikke trenger å være fetfobisk bare fordi du ikke forelsker deg i han så trenger en ikke være rasist bare fordi en ikke forelsker seg i menn av andre etnisiteter.

Anonymkode: 702e6...716

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Kunne du forelsket deg i den hvite fyren avbildet over? Hvis ikke så er du fetfobisk. På samme måte som at du ikke trenger å være fetfobisk bare fordi du ikke forelsker deg i han så trenger en ikke være rasist bare fordi en ikke forelsker seg i menn av andre etnisiteter.

Anonymkode: 702e6...716

Takk ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hi

Du skal ikke ha dårlig samvittighet, han skal være glad han slapp unna! 

Annonse

Skrevet

Vel, jeg er stikk motsatt 😂😂

Anonymkode: 01f6e...8a2

Skrevet

Hvordan da? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Mørke menn? Jeg er IKKE rasist. Men av en eller annen grunn så blir jeg ikke tiltrukket av mørke. Er jeg normal?

Du er selvfølgelig ikke rasist fordi du har preferanser, skal ikke være nødvendig å skrive det, men skjønner hvorfor du gjør det med dagens woke inventar på et forum som støtter woke. Jeg liker kun hvite menn, ikke andre. 

Anonymkode: 9ff7f...f79

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Han skal være glad?? Hi gjorde en helt riktig beslutning. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvordan da? 

At du ikke skjønner det beviser poenget mitt

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Han skal være glad?? Hi gjorde en helt riktig beslutning. 

Derfor skal han være glad han slapp unna. 

Skrevet

At du ikke skjønner det beviser poenget mitt

Derfor skal han være glad han slapp unna. 

Du er nok morsom på fest... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Du er nok morsom på fest... 

Ja, det er jeg. Tenker du at jeg er kjedelig fordi jeg ikke rangerer mennesker etter utseende og etnisitet? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Ja, det er jeg. Tenker du at jeg er kjedelig fordi jeg ikke rangerer mennesker etter utseende og etnisitet? 

Så du har ingen som helst preferanser når det kommer til evt partner?

Anonymkode: 976ac...944

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Så du har ingen som helst preferanser når det kommer til evt partner?

Anonymkode: 976ac...944

Jo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...