Anonym bruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Mørke menn? Jeg er IKKE rasist. Men av en eller annen grunn så blir jeg ikke tiltrukket av mørke. Er jeg normal? Anonymkode: 50e3f...926
Anonym bruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Helt normalt. Jeg er heller ikke tiltrukket av brune/sorte menn. Kunne aldri hatt sex med en. Anonymkode: 883e7...d65
Anonym bruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai Og jeg tiltrekkes ikke av langt hår og skjegg, eller harrytasser eller sleipe-Nils med sleik og blådress. Det er vel forskjellig. Anonymkode: ae110...52e
Anonym bruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Man tiltrekkes av forskjellig. Jeg tiltrekkes ikke av overvektige menn med stygge tenner. Anonymkode: 2a5b8...a9f
Anonym bruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai Hva mener du med mørke? Mener du med mørkt hår? Menn med brunt/svart hår? Eller mener du folk med afrikansk avstamning? Uansett er jeg uenig med deg. Tok bare et kjapt google-søk for å finne noen eksempler. Jeg har alltid foretrukket mørke menn, men da først og fremst europeiske med mørkt hår. Men jeg synes mange afrikanere og menn med afrikansk avstamning (svarte amerikanere) er veldig kjekke også. Det finnes også noen kjekke blonde menn. Jeg pleide å tenke at jeg ikke synes øst-asiatiske menn var noe kjekke (kinesiske og japanske), men det finnes en del kjekke menn også der. Så min konklusjon etter hvert er at det finnes kjekke menn i alle land, og lite tiltrekkende i alle land. Anonymkode: 0d930...f77
Anonym bruker Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai Jeg blir tiltrukket av de fleste etnisiteter, men aldri av menn med lange negler og sleik. Man er heldigvis forskjellige, det hadde vært trasig om alle likte samme type. Anonymkode: ac71e...c8e
Anonym bruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Hva mener du med mørke? Mener du med mørkt hår? Menn med brunt/svart hår? Eller mener du folk med afrikansk avstamning? Uansett er jeg uenig med deg. Tok bare et kjapt google-søk for å finne noen eksempler. Jeg har alltid foretrukket mørke menn, men da først og fremst europeiske med mørkt hår. Men jeg synes mange afrikanere og menn med afrikansk avstamning (svarte amerikanere) er veldig kjekke også. Det finnes også noen kjekke blonde menn. Jeg pleide å tenke at jeg ikke synes øst-asiatiske menn var noe kjekke (kinesiske og japanske), men det finnes en del kjekke menn også der. Så min konklusjon etter hvert er at det finnes kjekke menn i alle land, og lite tiltrekkende i alle land. Anonymkode: 0d930...f77 Jeg vet. Jeg har truffet en meget pen/flott svart mann. Men har fått kalde føtter. Har dårlig samvittighet ovenfor han. Hi Anonymkode: 50e3f...926
Anonym bruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai Jeg klarer ikke typisk norske menn. Forelsker meg bare i folk fra sør Europa eller midtøsten. Det har bydd på noen problemer. Anonymkode: 4a322...dc1
Anonym bruker Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg vet. Jeg har truffet en meget pen/flott svart mann. Men har fått kalde føtter. Har dårlig samvittighet ovenfor han. Hi Anonymkode: 50e3f...926 Kalde føtter? Det går vel mer på kjemien mellom han og deg enn fargen hans. Med mindre du faktisk ER rasist da Anonymkode: 0d930...f77
Anonym bruker Skrevet 16. mai #10 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Kalde føtter? Det går vel mer på kjemien mellom han og deg enn fargen hans. Med mindre du faktisk ER rasist da Anonymkode: 0d930...f77 Ja. Kanskje det er det. Likte han veldig godt i starten. Men nå føler jeg nada niks. Hi Anonymkode: 50e3f...926
Anonym bruker Skrevet 16. mai #11 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Kalde føtter? Det går vel mer på kjemien mellom han og deg enn fargen hans. Med mindre du faktisk ER rasist da Anonymkode: 0d930...f77 Kunne du forelsket deg i den hvite fyren avbildet over? Hvis ikke så er du fetfobisk. På samme måte som at du ikke trenger å være fetfobisk bare fordi du ikke forelsker deg i han så trenger en ikke være rasist bare fordi en ikke forelsker seg i menn av andre etnisiteter. Anonymkode: 702e6...716
Anonym bruker Skrevet 16. mai #12 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Kunne du forelsket deg i den hvite fyren avbildet over? Hvis ikke så er du fetfobisk. På samme måte som at du ikke trenger å være fetfobisk bare fordi du ikke forelsker deg i han så trenger en ikke være rasist bare fordi en ikke forelsker seg i menn av andre etnisiteter. Anonymkode: 702e6...716 Takk ❤️ Anonymkode: 50e3f...926
Anonym bruker Skrevet 16. mai #13 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg vet. Jeg har truffet en meget pen/flott svart mann. Men har fått kalde føtter. Har dårlig samvittighet ovenfor han. Hi Anonymkode: 50e3f...926 Du skal ikke ha dårlig samvittighet, han skal være glad han slapp unna! Anonymkode: ac71e...c8e
Anonym bruker Skrevet 16. mai #14 Skrevet 16. mai Vel, jeg er stikk motsatt 😂😂 Anonymkode: 01f6e...8a2
Anonym bruker Skrevet 16. mai #15 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du skal ikke ha dårlig samvittighet, han skal være glad han slapp unna! Anonymkode: ac71e...c8e Hvordan da? Anonymkode: 50e3f...926
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 04:07 #16 Skrevet lørdag kl 04:07 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Mørke menn? Jeg er IKKE rasist. Men av en eller annen grunn så blir jeg ikke tiltrukket av mørke. Er jeg normal? Anonymkode: 50e3f...926 Du er selvfølgelig ikke rasist fordi du har preferanser, skal ikke være nødvendig å skrive det, men skjønner hvorfor du gjør det med dagens woke inventar på et forum som støtter woke. Jeg liker kun hvite menn, ikke andre. Anonymkode: 9ff7f...f79
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 04:09 #17 Skrevet lørdag kl 04:09 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Du skal ikke ha dårlig samvittighet, han skal være glad han slapp unna! Anonymkode: ac71e...c8e Han skal være glad?? Hi gjorde en helt riktig beslutning. Anonymkode: 9ff7f...f79
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 04:15 #18 Skrevet lørdag kl 04:15 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvordan da? Anonymkode: 50e3f...926 At du ikke skjønner det beviser poenget mitt Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Han skal være glad?? Hi gjorde en helt riktig beslutning. Anonymkode: 9ff7f...f79 Derfor skal han være glad han slapp unna. Anonymkode: ac71e...c8e
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 06:55 #19 Skrevet lørdag kl 06:55 Anonym bruker skrev (2 timer siden): At du ikke skjønner det beviser poenget mitt Derfor skal han være glad han slapp unna. Anonymkode: ac71e...c8e Du er nok morsom på fest... Anonymkode: 9ff7f...f79
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:08 #20 Skrevet lørdag kl 13:08 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Du er nok morsom på fest... Anonymkode: 9ff7f...f79 Ja, det er jeg. Tenker du at jeg er kjedelig fordi jeg ikke rangerer mennesker etter utseende og etnisitet? Anonymkode: ac71e...c8e
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:20 #21 Skrevet lørdag kl 13:20 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Ja, det er jeg. Tenker du at jeg er kjedelig fordi jeg ikke rangerer mennesker etter utseende og etnisitet? Anonymkode: ac71e...c8e Så du har ingen som helst preferanser når det kommer til evt partner? Anonymkode: 976ac...944
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:36 #22 Skrevet lørdag kl 13:36 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Så du har ingen som helst preferanser når det kommer til evt partner? Anonymkode: 976ac...944 Jo Anonymkode: ac71e...c8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå