Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

Det går helt fint!  Så vidt jeg har erfart, i alle fall.  Har aldri opplevd at bunadspolitiet har kommet og sjekket hva jeg har under bunaden min.  

Anonymkode: f4801...a12

Takk😊

Anonymkode: 811db...ffb

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Selvfølgelig får du lov til å si det, på samme måte som jeg får lov til å si at alt annet enn bunadssko ser løk ut til bunad. Jeg får også lov til å si at jeg ikke tror NOE SOM HELST på folk som påstår at de aldri mener noe om andres kles- eller skovalg. Dessuten må jeg få lov til å si at folk som ikke evner å følge tradisjonell bunadsetikette under argumenter «ingen skal bry seg om hva jeg går i!!!» er udannede og usiviliserte og må ta seg kraftig sammen 😊

Anonymkode: 9a38a...ea8

Udannede og usiviliserte? Det var da voldsomt. Du bør nok klatre ned av din høye hest med en gang, ellers vil fallet gjøre ganske vondt. 

Anonymkode: d8a14...968

Skrevet

Dr. Martens til bunad?? Virkelig ikke. Sorte pumps til nøden, men ikke svære stygge støvler…  og ja, strømper eller strømpebukse er et must.

Anonymkode: b8f32...d3f

Skrevet

Komfortable sko! Ha plaster på hælen, før du får gnagsår. Hilsen en som har gått mye (med bunad.)Ha en flott 17 mai! Tips, hvis du skal gå med høyhælte sko, må være hvis du kun skal oppholde deg i 1 stue hele dagen. 

Anonymkode: 77fba...edd

Skrevet
8 hours ago, Anonym bruker said:

Dr. Martens til bunad?? Virkelig ikke. Sorte pumps til nøden, men ikke svære stygge støvler…  og ja, strømper eller strømpebukse er et must.

Anonymkode: b8f32...d3f

Ble svarte pumps😊

Skrevet
6 hours ago, Anonym bruker said:

Komfortable sko! Ha plaster på hælen, før du får gnagsår. Hilsen en som har gått mye (med bunad.)Ha en flott 17 mai! Tips, hvis du skal gå med høyhælte sko, må være hvis du kun skal oppholde deg i 1 stue hele dagen. 

Anonymkode: 77fba...edd

Takk han flott 17 mai du også😊

Jeg er vant med å gå i høye hæler, gjør det hele dagen på jobb og privat til vanlig stort sett, så hvordan de føles etter en dag i høye hæler er jeg vant med. Nå er bunanden tatt av vil ikke grise den til på fest i kveld😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...