oslofrk Skrevet fredag kl 08:30 #1 Skrevet fredag kl 08:30 Hei! Jeg skal gjøre en «practical joke» med en venninne. Feste et klistremerke på Håndpapirdispenseren på jobben hennes. Budskapet er «Vi prøver ut et nytt system: rop «tørk» høyt og papiret vil komme automatisk». Jeg trenger en korg og god formulering på dette - slik at det ser ekte ut. Forslag?
Anonym bruker Skrevet fredag kl 09:00 #2 Skrevet fredag kl 09:00 Vi kan alle bidra litt for en grønnere hverdag! Vi tester nå ut et nytt no touch-system på tørkepapirdispenseren for å redusere forbruket. Si «tørkepapir» høyt og tydelig - så skal papiret komme automatisk. Takk for at du hjelper oss å bidra til en mer bærekraftig hverdag. Feil på systemet kan rapporteres inn til HMS-rådgiver Per Hansen. Anonymkode: 430d7...44c
Anonym bruker Skrevet fredag kl 09:37 #3 Skrevet fredag kl 09:37 Du kan ikke skrive "rop", da skjønner hun at det er tøys. Det må bare skrives at det er en talesensor så hun må "si" f.eks papir, så kommer det av seg selv. Når det ikke kommer vil hun nok si det høyere og høyere, tydeligere og tydeligere helt av seg selv når frustrasjonen slår inn 🙈 Forslaget over med grønn hverdag er fint. Anonymkode: 5cd5e...f99
Himmel og hav Skrevet fredag kl 10:24 #4 Skrevet fredag kl 10:24 Ikke skriv at det er utprøving av nytt system. Da ville jeg blitt skeptisk. Jeg ville lettere blitt lurt av noe veldig enkelt f. eks: "Talestyrt papirdispenser. For å få tørkepapir si "papir"". Og så ville jeg hatt med en gif med person i profil og lydbølger (fant ikke det jeg så etter i farta).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå