Anonym bruker Skrevet fredag kl 05:51 #1 Skrevet fredag kl 05:51 Jeg vet man kan bestille mange steder, men er det noen kjedereaksjon som selger uten bestilling? Anonymkode: c6b4b...aa1
Rhapsody in blue Skrevet fredag kl 05:59 #2 Skrevet fredag kl 05:59 Trodde de solgte kransekake på de fleste dagligvarebutikker.
Anonym bruker Skrevet fredag kl 06:05 #3 Skrevet fredag kl 06:05 Rhapsody in blue skrev (6 minutter siden): Trodde de solgte kransekake på de fleste dagligvarebutikker. Jeg også, men var i 3 butikker i går uten å finne. Anonymkode: c6b4b...aa1
Anonym bruker Skrevet fredag kl 06:06 #4 Skrevet fredag kl 06:06 Meny har noen ganger i frysa. Men av kjøpekakene er den til Europris faktisk helt ok. De har alltid. Anonymkode: 702b3...efc
Anonym bruker Skrevet fredag kl 06:35 #5 Skrevet fredag kl 06:35 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Jeg vet man kan bestille mange steder, men er det noen kjedereaksjon som selger uten bestilling? Anonymkode: c6b4b...aa1 Europris Anonymkode: 38ebb...e4f
Anonym bruker Skrevet fredag kl 07:53 #6 Skrevet fredag kl 07:53 Anonym bruker skrev (1 time siden): Europris Anonymkode: 38ebb...e4f Takk Anonymkode: c6b4b...aa1
Anonym bruker Skrevet fredag kl 10:35 #8 Skrevet fredag kl 10:35 De fleste kjedene har, men sikkert flere butikker som er utsolgt nå. Anonymkode: 03225...5db
Anonym bruker Skrevet fredag kl 12:12 #9 Skrevet fredag kl 12:12 Jeg har sett kransekake på både obs, rema og xtra i dag, det kan da ikke være vanskelig å få tak i? Anonymkode: de6bd...0b5
Anonym bruker Skrevet fredag kl 18:08 #10 Skrevet fredag kl 18:08 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg har sett kransekake på både obs, rema og xtra i dag, det kan da ikke være vanskelig å få tak i? Anonymkode: de6bd...0b5 Det var flere butikker her som bare hadde kransekake ved bestilling, men jeg fant en i butikk nummer 7! Rakk for hjelpen. Anonymkode: c6b4b...aa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå