Anonym bruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Rektor på en tidligere skole mitt barn gikk på er en drittsekk. Han snakker dritt om elever og jager foreldre og ungdom og klager de inn både her og der. For et par år siden ba jeg han feie for egen dør. Der jeg fortalte hva hans egen ungdom driver med, noe han er godt informert om. Han ble pottesur og har ikke hilst på meg siden. Når han tar elever inn på kontoret sitt og kjefter og smeller har elever sagt han får passe på bilnøklene sine så ikke sønnen hans kjører i fylla. Da blir han knall rød og klikker. mannen er en tyrann og er et grusomt menneske. Sønnen hans er helt på bærtur med både rusmidler og det som verre er. Men han tror ikke folk vet det. Når ungdommer han er ute etter sier dette til han klikker det for han. Han beskytter denne gutten med hud og hår samtidig som han løper etter andre ungdommer. jeg vet det var ufint å sonderte til han, men dette er bare en smule etter alt han har gjort med meg og andre. Han tålte det ikke, men han tror alle andre bør tåle hans galskap. Så glad jeg ikke har barn på denne skolen mer Anonymkode: 59dc9...d0c
Anonym bruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Viss ungdommen tar russtoffer og kjører i fylla, og dere vet det, bør dere heller sende beskymringsmelding… Anonymkode: f840a...686
Anonym bruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Viss ungdommen tar russtoffer og kjører i fylla, og dere vet det, bør dere heller sende beskymringsmelding… Anonymkode: f840a...686 Politiet har jo hatt han flere ganger:: men så er politiet kompisen med faren, så det er en del som går under radaren der. Men gutten skryter jo av det selv. Han er ikke helt 100% men ironisk nok løper rektor etter alle andre ungdommer og skal ta de for alt de gjør. Anonymkode: 59dc9...d0c
Anonym bruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Politiet har jo hatt han flere ganger:: men så er politiet kompisen med faren, så det er en del som går under radaren der. Men gutten skryter jo av det selv. Han er ikke helt 100% men ironisk nok løper rektor etter alle andre ungdommer og skal ta de for alt de gjør. Anonymkode: 59dc9...d0c Så du mener at de andre ungdommene skal få gjøre hva de vil, fordi sønnen til rektor ikke gjør det? "Sønnen min må få lov til å være kriminell, kjøre i fylla og stjele, for sønnen til rektor gjør det..." Hans privatliv har ingenting med skolen å gjøre, utrolig stygt at dette dras frem som en unnskyldning for egen oppførsel. Anonymkode: 9b34c...28f
Anonym bruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Så du mener at de andre ungdommene skal få gjøre hva de vil, fordi sønnen til rektor ikke gjør det? "Sønnen min må få lov til å være kriminell, kjøre i fylla og stjele, for sønnen til rektor gjør det..." Hans privatliv har ingenting med skolen å gjøre, utrolig stygt at dette dras frem som en unnskyldning for egen oppførsel. Anonymkode: 9b34c...28f Enig. Det er fullstendig irrelevant. Anonymkode: a9c76...849
Anonym bruker Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (11 timer siden): Så du mener at de andre ungdommene skal få gjøre hva de vil, fordi sønnen til rektor ikke gjør det? "Sønnen min må få lov til å være kriminell, kjøre i fylla og stjele, for sønnen til rektor gjør det..." Hans privatliv har ingenting med skolen å gjøre, utrolig stygt at dette dras frem som en unnskyldning for egen oppførsel. Anonymkode: 9b34c...28f Ingen som sier at barn eller ungdom skal gjøre som de vil. Langt derifra. Jo hans privatliv har absolutt med skolen å gjøre da han sønn går rundt på skolen og selger sprit til mindreårige. Spesielt når rektor / far selv ber foreldrene hysje om dette. Det har like lite med at han som rektor sprer rykter og snakker ned andre elever ved skolene rundt TIL andre elever. Det er flere ungdommer og foreldre som kommer til å reise søksmål mot denne skolen i årene som kommer. Det er mange ungdommer som har fått psykiske vansker etter tiden på denne skolen med en rektor som glatter over og pynter på papirer, og flere ungdommer har dokumenterte traumer fra bup ang mobbing og trakassering fra denne skolen. Anonymkode: 59dc9...d0c
Anonym bruker Skrevet 18. mai #7 Skrevet 18. mai Det finnes gale skoleledere ja. Men dette du driver med skader sønnen din! Nå må du for guds skyld få lagt dette bak deg og komme deg videre! Det er ikke sunt å holde en konflikt varm etter så mange år! Du må ha hjelp!! Anonymkode: d81dd...e57
Admin Skrevet 18. mai #8 Skrevet 18. mai Tråden er ryddet for store mengder brukerdebatt og vil forbli stengt. Admin
Anbefalte innlegg