Anonym bruker Skrevet 16. mai #26 Skrevet 16. mai Hjertefeil, en sykdom i ledd og bindevev som gir mye smerter, betennelser og økt blødningstendens, problemer med ryggen etter flere brudd. Anonymkode: 1e566...41e
Anonym bruker Skrevet 16. mai #27 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hva slags type firma er dette? Anonymkode: 24bc2...666 Statlig virksomhet men det er mange steder som trenger ekstra folk om sommeren. Anonymkode: 3734f...5da
Anonym bruker Skrevet 16. mai #28 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Fikk diagnosene i voksen alder, så maskering er jeg knallgod på. Derfor ikke noe behandling for autisme og adhd, kun livsmestringsstrategier. Får botox mot migrene, det funker heldigvis veldig bra, eneste grunnen til at jeg klarer jobb, for migrene setter meg helt ut av spill. Har gått til behandling for depresjon på poliklinikk og står fast på antidepressiva. Ellers smertelindring med medisiner. Er ferdig behandlet og klarer meg greit. Heldigvis har jeg bare ett barn, så det er overkommelig. Akkurat nå er jeg sykemeldt pga utmattelse. Det er jeg 2-4 ganger i året. Anonymkode: f5194...dcc Hvor lenge bruker utmattelsen å vare? Anonymkode: cc364...53d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå