Gå til innhold

Ang navnebytte etter skilsmisse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har absolutt ikke tatt mannens navn, han har navnet sitt i behold ennå, så ingen har tatt det...   Om han kommer og gir meg en is, så er det min is, ikke mannen sin....  Den dagen jeg føyde hans navn til mitt, ble det mitt navn.  Og det er fullt og helt jeg som bestemmer om jeg bytter navn om vi blir skilt.  Ingen andre enn meg bestemmer hva jeg skal hete. Om vi hadde blitt skilt i dag, hadde jeg tidligst om 6 år bestemt meg for om jeg skulle bytte tilbake til mitt pikenavn eller ikke.  Hvorfor? Fordi da er det på tide å fornye passet.... 

Anonymkode: 1c84d...486

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Da vi gifta oss i 2007 var det ganske vanlig å skifte navn.HI.

Anonymkode: 40d6b...1bb

Ikke blant folk med horisont. Men blant konservative tradwives kommer det jo alltid til å være det. Og så sutrer de i etterkant når de blir skilt.

Anonymkode: 20b7f...0ca

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ikke blant folk med horisont. Men blant konservative tradwives kommer det jo alltid til å være det. Og så sutrer de i etterkant når de blir skilt.

Jeg sutrer ikke.eksmannen sutrer for at jeg ikke skifter navn akkurat som at han kan bestemme det. Skal bruke passet i juli og har for lenge siden bestemt at det skjer ikke før tidligst etter det. HI

Anonymkode: 40d6b...1bb

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Dette var bare flaut.

Anonymkode: 4d9ba...6ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...