Gå til innhold

Hvor lenge dater man før man skal ta steget videre eller trekke seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr nå, vi har datet i 2 mnd nå uten at det skjer noe nytt. Han sa tidlig at han ville ta det sakte, så jeg hørte hans ord.

Men når kan man forvente å prate om livet videre? Vi skal på badetur idag uten å ha sex, jeg er tydelig på at jeg ikke alltid vil ha det. Han har Tinder enda men vil vente til tinder gull går ut denne mnd her, sier han. Jeg har ikke tinder nå. 

Anonymkode: b69e9...d61

Fortsetter under...

Skrevet

Hva er det som haster? 

Har dere barn? Hvis ja så er det i alle fall ingenting som haster. Om et års tid eller sånt noe, kanskje 

Anonymkode: a1fe2...cce

Skrevet

Hadde hvertfall ikke giddi å datet en mann som fortsatt hadde tinder. Da leter han jo bare etter noe bedre 

Anonymkode: eef7c...1b8

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Hadde hvertfall ikke giddi å datet en mann som fortsatt hadde tinder. Da leter han jo bare etter noe bedre 

Dette. Vente til gullmedlemskapet går ut, liksom. Ærlig talt da. 

Skrevet
MissSaigon skrev (12 minutter siden):

Dette. Vente til gullmedlemskapet går ut, liksom. Ærlig talt da. 

😅😅😅

Anonymkode: 80d47...9d8

Skrevet

2 måneder er ikke lenge altså for en som vil ta det rolig. 

Anonymkode: 66664...e3d

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.5.2025 den 9.45):

Han sier den går ut denne mnd, så han blir der til den går ut. (Abonnementet)

Tror ikke han verken har tid eller samvittighet til å treffe ei der nå som meg og han dater. Jeg blir overrasket hvis det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.5.2025 den 10.38):

😅😅😅

Ja han sa det 🤭🙈 men altså, jeg tenkte det samme. Kan nesten ikke mase mer om han kan komme seg ut derfra. Lurer på om han switcher gjennom bildene for å se, men er en nokså rolig fyr, litt tilbakefmholdene. Men vi får se. Burde jeg forvente at han velger meg eller tinder nå? 

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe galt i å ta det rolig i 2 mnd, tvert i mot egentlig, det er jo fornuftig. Og 2 mnd er ikke lenge. Hvis dere har god kontakt og kjemi, har det fint og trives sammen så er det vel det som er viktig? Hva legger du i dette da? Å gå sakte, på tide å gå et skritt videre? Mener du å flytte sammen? Det synes jeg er tidlig. Men å kalle hverandre kjærester, fortelle familie og venner at dere er kjærester og være enige om at dere ikke treffer andre? (og ikke er på tinder lenger) synes jeg er på tide hvis dere har vært sammen i 2 mnd.

Anonymkode: c7c7f...cc7

Skrevet

Jeg traff mannen min på fest, pratet hele kvelden, endte opp med å kysse, ble med han hjem… Begge ble veldig forelsket med en gang. Traff hverandre igjen for en date noen dager etterpå, han sammen i mange timer og da vi møtte på en venn av han så han «dette er kjæresten min» om meg. Dette var under en uke etter vi traff hverandre.

Siden det har det vært oss. Så jeg skjønner ikke greia med å date lenge før man blir sammen. Hadde ikke klart det selv. 

Anonymkode: 323c3...bdc

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg traff mannen min på fest, pratet hele kvelden, endte opp med å kysse, ble med han hjem… Begge ble veldig forelsket med en gang. Traff hverandre igjen for en date noen dager etterpå, han sammen i mange timer og da vi møtte på en venn av han så han «dette er kjæresten min» om meg. Dette var under en uke etter vi traff hverandre.

Siden det har det vært oss. Så jeg skjønner ikke greia med å date lenge før man blir sammen. Hadde ikke klart det selv. 

Anonymkode: 323c3...bdc

Så koselig 🥰

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke det er noe galt i å ta det rolig i 2 mnd, tvert i mot egentlig, det er jo fornuftig. Og 2 mnd er ikke lenge. Hvis dere har god kontakt og kjemi, har det fint og trives sammen så er det vel det som er viktig? Hva legger du i dette da? Å gå sakte, på tide å gå et skritt videre? Mener du å flytte sammen? Det synes jeg er tidlig. Men å kalle hverandre kjærester, fortelle familie og venner at dere er kjærester og være enige om at dere ikke treffer andre? (og ikke er på tinder lenger) synes jeg er på tide hvis dere har vært sammen i 2 mnd.

Anonymkode: c7c7f...cc7

Nei det jeg mener er å vite hvor vi står. Han er veldig vanskelig for å prate om dette og merker han vrir og vender litt på svaret. Han sier beskjedent at det er koselig det vi har, men jeg er nysgjerrig på om han merker små sommerfugler eller om det er helt dødt. Han er jo veldig tiltrukket kroppslig av meg som igjen får meg til å tenke på om det er seksuelt i dette. Han er på tinder enda så blir litt usikker. Er bare alt i alt redd for å bli såret. 

Skrevet

Nei det jeg mener er å vite hvor vi står. Han er veldig vanskelig for å prate om dette og merker han vrir og vender litt på svaret. Han sier beskjedent at det er koselig det vi har, men jeg er nysgjerrig på om han merker små sommerfugler eller om det er helt dødt. Han er jo veldig tiltrukket kroppslig av meg som igjen får meg til å tenke på om det er seksuelt i dette. Han er på tinder enda så blir litt usikker. Er bare alt i alt redd for å bli såret. 

Akkurat sånn var det jeg hadde det med min date. Han var svært tiltrukket av meg. Men han ville kun ha sex ! Svarte aldri på spørsmål om fremtiden eller noe som helst ! Det orket jeg ikke.

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Akkurat sånn var det jeg hadde det med min date. Han var svært tiltrukket av meg. Men han ville kun ha sex ! Svarte aldri på spørsmål om fremtiden eller noe som helst ! Det orket jeg ikke.

Så di mennene er bare ikke ute forhold ? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Så di mennene er bare ikke ute forhold ? 

Ute forhold? 

Skrevet

Herlighet, er du i gang igjen. Hvor mange mannfolk sjonglerer du rundt med egentlig?

Anonymkode: 4d6d9...527

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Herlighet, er du i gang igjen. Hvor mange mannfolk sjonglerer du rundt med egentlig?

Anonymkode: 4d6d9...527

Det er samme person som jeg har skrevet om før. Jeg er ikke Hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...