Anonym bruker Skrevet 16. mai 2025 #26 Skrevet 16. mai 2025 For den som er død har det jo ingen betydning. Den er død og føler ingenting lengre. Anonymkode: 786aa...cf2
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2025 #27 Skrevet 16. mai 2025 Her vet mann og barn kode til å åpne mobilen, har ingenting å skjule. Anonymkode: d0cde...624
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2025 #28 Skrevet 16. mai 2025 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Her vet mann og barn kode til å åpne mobilen, har ingenting å skjule. Anonymkode: d0cde...624 Har du koden til mann og barns telefon også da? Anonymkode: bade9...720
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2025 #29 Skrevet 16. mai 2025 Anonym bruker skrev (På 14.5.2025 den 23.32): Da skal jeg forklare hvorfor jeg lurer. Forresten så er jeg veldig enig i svarene deres. Jeg har en klubbvenninne som døde nettopp og vi har en egen snapchat-gruppe i den klubben. Vi oppdaget at hun som er død også åpnet snappene som ble sendt oss imellom to dager etter at hun døde. Det hele ble veldig rart🙄 HI Anonymkode: 2f3b0...3c7 Da må det vel være en av hennes pårørende som har tilgang og åpnet de. Skjønner at det føles rart for dere, men det er ikke noe andre kan gjøre med det. Anonymkode: 68a86...f17
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2025 #30 Skrevet 16. mai 2025 Jeg gjorde det ikke da er av mine foreldre gikk bort. Jeg sørget for å skru av mobilen og legge den vekk med klar beskjed til alle pårørende om at den nå også var død. Allikevel gikk en av familiemedlemmene igjennom alle meldingene. Det er så lavt moralsk sett at jeg ikke har ord Anonymkode: 5608f...dae
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2025 #31 Skrevet 16. mai 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): For den som er død har det jo ingen betydning. Den er død og føler ingenting lengre. Anonymkode: 786aa...cf2 Selv om personen ikke lever, er det ikke greit uansett om personen ikke lenger har følelser. Det er fortsatt respektløst. Å gjøre ugreie ting når noen ikke ser på, gjøe det ikke greit Anonymkode: 5608f...dae
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2025 #32 Skrevet 16. mai 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): For den som er død har det jo ingen betydning. Den er død og føler ingenting lengre. Anonymkode: 786aa...cf2 Men de den avdøde har meldt med, bryr seg kanskje....det er ikke alt som er ment for andres øyne enn den man melder med. Anonymkode: 77eb5...fd7
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2025 #33 Skrevet 16. mai 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Her vet mann og barn kode til å åpne mobilen, har ingenting å skjule. Anonymkode: d0cde...624 Vet dem du kommuniserer med at mannen din og barna dine har tilgang til å lese det de skriver til deg? Anonymkode: bade9...720
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2025 #34 Skrevet 16. mai 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Selv om personen ikke lever, er det ikke greit uansett om personen ikke lenger har følelser. Det er fortsatt respektløst. Å gjøre ugreie ting når noen ikke ser på, gjøe det ikke greit Anonymkode: 5608f...dae Hvorfor skulle det ha noe å si. Du blir ikke flau eller synes noe er pinlig når du er død. Når du er død er du død, ikke bare bortreist. Det er ingenting som skader deg når du ikke finnes lengre. Anonymkode: 786aa...cf2
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2025 #35 Skrevet 16. mai 2025 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Men de den avdøde har meldt med, bryr seg kanskje....det er ikke alt som er ment for andres øyne enn den man melder med. Anonymkode: 77eb5...fd7 Det er en annen sak. De levende bør man ha respekt for. Anonymkode: 786aa...cf2
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2025 #36 Skrevet 16. mai 2025 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Det er litt morsomt med denne tråden at helt frem til hi forklarte at hun syntes det var rart at non åpnet vennens snapper, så var alle helt «herregud, det gjør man jo bare ikke!». Så snudde tonen 😆 Anonymkode: bade9...720 Hvilken tone ble snudd (er det et uttrykk, egentlig? Hvordan snur man en tone?)? På generell basis så leser man ikke andre sine meldinger. Men så er det slik at livet ikke er statisk og det meste kommer med forbehold. Men snap syns jeg aldri at man skal åpne. Ha man behov for å spre informasjon om dødsfallet så kan man gjøre det ved å sende snap/melding selv. Anonymkode: f82fa...059
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2025 #37 Skrevet 16. mai 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Selv om personen ikke lever, er det ikke greit uansett om personen ikke lenger har følelser. Det er fortsatt respektløst. Å gjøre ugreie ting når noen ikke ser på, gjøe det ikke greit Anonymkode: 5608f...dae I tillegg kan den avdøde har informasjon om andre som ikke bør komme på avveie. Anonymkode: f82fa...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå