Gå til innhold

Ser folk at man har søkt de opp på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer man opp som venneforslag etterpå?

Anonymkode: 8ed81...494

Skrevet

Nei

Anonymkode: 87ee0...69a

Skrevet

Jeg har fått folk som jeg har søkt på opp som venneforslag. Og vi har ingen felles venner heller.

Anonymkode: df858...e0c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kommer man opp som venneforslag etterpå?

Anonymkode: 8ed81...494

Nei

Anonymkode: 968f2...0eb

Skrevet

Hvis du har vært så uheldig å likt et bilde fra 2017 eller sendt en uplanlagt venneforespørsel, så  🙈

Anonymkode: 213b8...8f1

Skrevet

Ja, jeg har sett personen ofte kommer opp som venneforslag i etterkant. Men om det bare gjelder den som har søkt eller den andre personen også er uvisst.

Anonymkode: 8faf2...37a

Skrevet

Don’t be a boomer. The answer is no

Anonymkode: e8f52...e05

• 3 uker senere...
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.5.2025 den 12.21):

Hvis du har vært så uheldig å likt et bilde fra 2017 eller sendt en uplanlagt venneforespørsel, så  🙈

Anonymkode: 213b8...8f1

Det er så typisk de som søker opp andre, at de gjør sånt…

Anonymkode: 70101...de3

Skrevet

Ikke hvis man ikke er på Facebook selv, som meg. Men det vet vel de aller fleste. 

Anonymkode: 787cb...4a6

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 14.5.2025 den 23.07):

Jeg har fått folk som jeg har søkt på opp som venneforslag. Og vi har ingen felles venner heller.

Anonymkode: df858...e0c

Men det er jo ikke noe rart at DU får venneforslag på personer DU har søkt opp. Det betyr ikke at den som blir søkt opp får samme venneforslaget.

Anonymkode: 9562e...8e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Ikke hvis man ikke er på Facebook selv, som meg. Men det vet vel de aller fleste. 

Anonymkode: 787cb...4a6

For et flott innspill!

Anonymkode: 8ca1a...aa9

Skrevet

Du kan få venneforslag om du søker opp folk, men du trenger ikke å få det. Du kan også få venneforslag fordi noen har søkt deg opp.  Men at det kommer opp venneforslag, trenger ikke å bety at den ene har søkt opp den andre.  Det kan være fordi dere har felles venner på Facebook, at dere er medlemmer av samme gruppe, ferdes på eller likt samme side, har gått på samme skole (om dere har oppgitt skoler på Facebook), jobbet i samme bedrift og oppgitt oppgitt det,  eller hva som helst og sikkert andre ting også.

Anonymkode: 63aa3...e4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...