Gå til innhold

Ap er desperate etter å pynte grisen, og til valget kommer statistikk som viser at helsekøene går ned...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ap driver valgkamp med våre penger, og timelønn til leger på 5000 kr for overtid er løsningen. Valget må vinnes, koste hva det koste vil.

Helsekøene vil nok gå ned, akkurat før valget i høst. Når valget er vunnet, så må skattene opp for å "redde" velferden, på Ap's måte.

Hodeløs og uansvarlig politikk. Som vi må betale for, etter valget.

https://www.vg.no/nyheter/i/zAJqA4/volvat-sjefen-hevder-leger-faar-5000-kroner-timen-for-aa-berge-vestres-loefte

Anonymkode: 07965...153

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Når valget er vunnet, så må skattene opp for å "redde" velferden, på Ap's måte.

Det er sånn AP alltid har gjort. Skatteparti nr. 1.

Anonymkode: 11a4d...7c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er sånn AP alltid har gjort. Skatteparti nr. 1.

Anonymkode: 11a4d...7c5

Jeg synes det værste er de illiberale strømningene i partiet. Det var en der som uttalte at Arbeiderpartiet var "bygget for makt", og den holdningen gjennomsyrer hele partiorganisasjonen. Jeg er skremt over tankegangen ved sivilberedskapsloven, og like skremt nå som de ønsker en totalovervåkning ab alle gjenneom individregistreringsloven. Slik holder man bare på dersom man anser seg hevet over "røkla" tenker jeg. Arbeiderpartiet er så farlige for demokratiet, at jeg håper heller folk stemmer SV eller MDG, hvis de først skal stemme til venstre. Og de to partiene har jeg virkelig ingeting til felles med!!!

Anonymkode: 3b93c...0f5

Skrevet

Det er som å hive bensin på bålet dette, brannslukking på verste vis.

Anonymkode: 3528b...372

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er som å hive bensin på bålet dette, brannslukking på verste vis.

Anonymkode: 3528b...372

Det er vel noe som ikke henger helt sammen i denne lignelsen din 🤣hive bensin på bålet for å bedrive brannslukking? 

Anonymkode: bdd9c...372

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det er vel noe som ikke henger helt sammen i denne lignelsen din 🤣hive bensin på bålet for å bedrive brannslukking? 

Anonymkode: bdd9c...372

Hva om du leser et par ganger og tenker litt på det som står, før du skriver og ler?

Anonymkode: cb0bd...6b9

Annonse

Skrevet

Den "positive" nyhetsstrømmen fortsetter, fra Ap's informasjonskanal Nrk selvsagt:

https://www.nrk.no/nyheter/kilder-til-nrk_-sparer-milliarder-pa-flyktninger-1.17418614

Kildene som forteller dette er naturligvis propagandaapparatet til Ap. 

Problemet er jo ikke at det er løgn, det er bare så utspekulert og feil likevel. Det skal demmes opp for at folket er skeptisk til de hundretalls med milliarder av fellesskapets midler som går til flyktninger. I stedet for å fokusere på hundretalls av milliarder i utgifter, rettes forstørrelsesglasset mot et lite mikrobeløp i sparte penger...

Det folk trenger å ha fokus på, er hva flyktningene koster, det er helt andre størrelser enn 2,5 milliarder. Ikke for at vi skal nekte å hjelpe andre i nød, men ganske enkelt for at vi skal få vite HVOR MYE det koster. Slik det skal være i et åpent demokrati uten lurerier og manipulering av informasjon til folket. Slik Ap praktiserer, for å vinne valget, og få makt. Bare overskriften får oss til å tro på noe stort og flott, en god nyhet: "Sparer milliarder" høres ut som 10-12 milliarder, når det er snakk om litt over 2 milliarder.

Anonymkode: 07965...153

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...