Anonym bruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Har ikke fått sett serien før nå. Fy fader for en herlig gjeng ungdommer! For en glede ❤️Dette viser hvor viktig det er å inkludere og skape plass for alle i samfunnet vårt. De har like mye behov for vennskap, å være en del av et lag og ei gruppe som alle andre ungdommer ❤️ håper denne serien gjør noe med mange, den har hvertfall smeltet hjertet mitt Anonymkode: 2b270...615
Anonym bruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har ikke fått sett serien før nå. Fy fader for en herlig gjeng ungdommer! For en glede ❤️Dette viser hvor viktig det er å inkludere og skape plass for alle i samfunnet vårt. De har like mye behov for vennskap, å være en del av et lag og ei gruppe som alle andre ungdommer ❤️ håper denne serien gjør noe med mange, den har hvertfall smeltet hjertet mitt Anonymkode: 2b270...615 Så bra. Anonymkode: 9e510...055
Anonym bruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Kanskje den mest rørende serien jeg har sett ❤️ Nydelige ungdommer alle sammen ❤️ Anonymkode: cbf6b...938
Anonym bruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai Det er en så fin, og viktig, serie. Jeg så at noen selvsagt ikke klarer å la være å komme med oppgulp om stigmatisering av funksjonsutfordrende og at man ikke kun skal vise solsiden, men jeg mener at ungdommene setter søkelys på viktige ting i deres situasjon. Pia har en sterk stemme for større satsing på BUA slik at ungdommer kan slippe å bli stelt av foreldre, Sivert har satt søkelys på den forferdelige diagnosen sin og de andre er også supre representanter for barn og unge som er litt annerledes. At man faktisk kan renne ned den bratteste bakken bare man har Fantorangen innenfor jakken ❤️ Jeg elsker serien, men klarer ikke å glemme Siri Kristiansen sin horrible rant hvor hun latterliggjorde ungdommene. Jeg håper aldri at utspillet hennes blir glemt, for en slik oppførsel skal aldri tilgis. Anonymkode: 47a60...975
Anonym bruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (På 14.5.2025 den 8.35): Det er en så fin, og viktig, serie. Jeg så at noen selvsagt ikke klarer å la være å komme med oppgulp om stigmatisering av funksjonsutfordrende og at man ikke kun skal vise solsiden, men jeg mener at ungdommene setter søkelys på viktige ting i deres situasjon. Pia har en sterk stemme for større satsing på BUA slik at ungdommer kan slippe å bli stelt av foreldre, Sivert har satt søkelys på den forferdelige diagnosen sin og de andre er også supre representanter for barn og unge som er litt annerledes. At man faktisk kan renne ned den bratteste bakken bare man har Fantorangen innenfor jakken ❤️ Jeg elsker serien, men klarer ikke å glemme Siri Kristiansen sin horrible rant hvor hun latterliggjorde ungdommene. Jeg håper aldri at utspillet hennes blir glemt, for en slik oppførsel skal aldri tilgis. Anonymkode: 47a60...975 Helt enig med deg. Vi kan alle bli rammet av ulykker eller sykdom og ende opp i rullestol og bli pleietrengende. Tror ikke folk skjønner - og mange tar for gitt at man er frisk og rask. Utsagnet hennes var helt kvalmt, bare det å komme på det. Det er ingen barn som leker ut personligheter i tv serier, for en teit unnskyldning. Hun kunne ikke annet enn beklage, og bra er det.. men lite troverdig. Disse ungdommene har bare lyst å være en del av og få til det alle andre ungdommer får til. Min tidligere kollega var ei nydelig dame, tok fagbrev og var kjempeflink i jobben sin. Mann og barn. Så fikk hun hjerneslag og mistet språket, er pleietrengende og går med rullator og har assistenter i en alder av 40+. Men skal være takknemlig for det man har og det man klarer, for livet kan fort snus Anonymkode: 2b270...615
Anonym bruker Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai Jeg har jobbet med barn som trenger ekstra hjelp og støtte i skolen i mange år. Jeg mener selv at jeg har gjort en ok jobb, tilbakemeldingene har i alle fall vært gode. Men etter jeg så og levde meg inn i denne serien, har jeg tenkt at jeg skulle så inderlig å ha ønsket at jeg hadde sett denne serien før jeg begynte med det. Det var en del ting som plutselig falt på plass, ikke minst dette med ønske om "å være på lag". Nydelig og viktig serie! Anonymkode: ca055...557
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå