Anonym bruker Skrevet 13. mai 2025 #1 Skrevet 13. mai 2025 Jeg ble skilt for en tid siden. Det har vært ganske trangt økonomisk det siste året siden det aller meste av sparepengene sto i mannens navn. Nå ser det endelig ut til at vi får gjort ferdig oppgjøret oss imellom. Da får jeg overført ganske mye penger. Jeg har lyst til å feire med en skikkelig shoppingtur. Hvor i Oslo ville dere bodd og handlet hvis dere satt et tak på 100.000 på en helg? (Jeg kommer sikkert ikke til å gjøre det, men bare for å leke med tanken siden jeg kan gjøre det) Anonymkode: 11cec...ea4
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2025 #2 Skrevet 13. mai 2025 Jeg ville bodd på Bristol og shoppet på Steen og Strøm og i Akersgaten. Anonymkode: 8a548...375
Kira Skrevet 13. mai 2025 #4 Skrevet 13. mai 2025 frk Nilsen skrev (24 minutter siden): Bogstadveien, Grünerløkka, Illums. Skulle til å skrive det samme. Spesielt nå på sommeren er det så deilig å rusle rundt både på Majorstua og Løkka, i stedet for på et kaotisk senter.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2025 #5 Skrevet 13. mai 2025 Hvis det har vært trangt økonomisk og du plutselig har en god del penger, hvorfor brenne av 100 000 kr på shopping?? Det er veldig mye penger. Bedre å bruke en del av dem på noe nyttig. Anonymkode: f5f19...fbc
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2025 #6 Skrevet 13. mai 2025 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Hvis det har vært trangt økonomisk og du plutselig har en god del penger, hvorfor brenne av 100 000 kr på shopping?? Det er veldig mye penger. Bedre å bruke en del av dem på noe nyttig. Anonymkode: f5f19...fbc 1: forrdi det hadde vært deilig etter å ha levd ekstremt nøkternt 2: fordi overføringen vil være såpass stor at 100.000 fra eller til ikke merkes 3: Fordi jeg trenger en god del ting 4: Fordi det hadde irritert x-mannen grasat Anonymkode: 11cec...ea4
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2025 #7 Skrevet 13. mai 2025 2 etasje på Byporten Anonymkode: e9190...0e0
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2025 #8 Skrevet 14. mai 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): 1: forrdi det hadde vært deilig etter å ha levd ekstremt nøkternt 2: fordi overføringen vil være såpass stor at 100.000 fra eller til ikke merkes 3: Fordi jeg trenger en god del ting 4: Fordi det hadde irritert x-mannen grasat Anonymkode: 11cec...ea4 Hvorfor ikke heller dra til en by med bedre shoppingmuligheter? Anonymkode: 1dceb...bb1
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2025 #9 Skrevet 14. mai 2025 Illums! Ellers ville jeg heller ha dratt på de store shoppingsentrene som ligger rett utenfor byen, Sandvika, Strømmen feks Anonymkode: cbb88...0f8
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2025 #10 Skrevet 14. mai 2025 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hvis det har vært trangt økonomisk og du plutselig har en god del penger, hvorfor brenne av 100 000 kr på shopping?? Det er veldig mye penger. Bedre å bruke en del av dem på noe nyttig. Anonymkode: f5f19...fbc Tenkte akkurat det samme. Anonymkode: 1f049...b35
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2025 #11 Skrevet 14. mai 2025 Anonym bruker skrev (6 timer siden): 1: forrdi det hadde vært deilig etter å ha levd ekstremt nøkternt 2: fordi overføringen vil være såpass stor at 100.000 fra eller til ikke merkes 3: Fordi jeg trenger en god del ting 4: Fordi det hadde irritert x-mannen grasat Anonymkode: 11cec...ea4 Han hadde nok synes du var komplett idiot, ja. Anonymkode: 1f049...b35
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2025 #12 Skrevet 14. mai 2025 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hvis det har vært trangt økonomisk og du plutselig har en god del penger, hvorfor brenne av 100 000 kr på shopping?? Det er veldig mye penger. Bedre å bruke en del av dem på noe nyttig. Anonymkode: f5f19...fbc Hvorfor går du ut fra at hi ikke skal shoppe nyttige ting? Og du aner verken hva hun trenger eller hvor mye penger hun har. Jeg støtter Bogstadveien og Grünerløkka. Så mye mer koselig enn et senter. Anonymkode: 326e6...13b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2025 #13 Skrevet 14. mai 2025 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Hvorfor går du ut fra at hi ikke skal shoppe nyttige ting? Og du aner verken hva hun trenger eller hvor mye penger hun har. Jeg støtter Bogstadveien og Grünerløkka. Så mye mer koselig enn et senter. Anonymkode: 326e6...13b Du har helt rett. Da mannen flyttet ut tok han med seg halvparten av det meste og vi hadde ikke så veldig mye mer enn det vi hadde behov for i utgangspunktet. Nå har vi for eksempel ikke gjestearbeidere og hvis alle skal bytte sengetøy samme dag må vi rekke å tørke det før vi legger oss fordi vi ikke har dobbelt til alle. Vi har for lite bestikk til å ha gjester, det mangler stoler på stua osv. I tillegg har jeg ikke kjøpt klær på 1 1/2 år. Anonymkode: 11cec...ea4
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2025 #14 Skrevet 14. mai 2025 At du vil ta en tur og slå ut håret, det synes jeg absolutt er forståelig. Det samme med å shoppe litt klær til deg selv. Men å bruke unødvendig mye penger på bruksting som bestikk og stoler ved å handle f.eks. på Illums, det er for meg fullstendig uforståelig. Det er bortkasta penger, du får minst like god kvalitet på bruksting uten å måtte betale skjorta, ved å handle slikt på vanlige butikker som finnes over hele landet. Sånn. Dagens sparetips og moralpreken. Anonymkode: 45ce0...17f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2025 #15 Skrevet 14. mai 2025 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hvis det har vært trangt økonomisk og du plutselig har en god del penger, hvorfor brenne av 100 000 kr på shopping?? Det er veldig mye penger. Bedre å bruke en del av dem på noe nyttig. Anonymkode: f5f19...fbc Anonym bruker skrev (3 timer siden): Tenkte akkurat det samme. Anonymkode: 1f049...b35 Så hva mener dere er nyttig da som HI heller bør bruke pengene på? 100k er jo ikke ekstremt mye penger å bruke heller Anonymkode: 4abee...b23
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2025 #16 Skrevet 14. mai 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): At du vil ta en tur og slå ut håret, det synes jeg absolutt er forståelig. Det samme med å shoppe litt klær til deg selv. Men å bruke unødvendig mye penger på bruksting som bestikk og stoler ved å handle f.eks. på Illums, det er for meg fullstendig uforståelig. Det er bortkasta penger, du får minst like god kvalitet på bruksting uten å måtte betale skjorta, ved å handle slikt på vanlige butikker som finnes over hele landet. Sånn. Dagens sparetips og moralpreken. Anonymkode: 45ce0...17f For deg er det bortkastet og uforståelig, men for andre ikke. Du bruker sikkert penger på noe andre synes er bortkastet du også Anonymkode: 4abee...b23
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2025 #17 Skrevet 14. mai 2025 Masse gode designerklær i bruktbutikker, Universitetsgaten har Fretex arkivet og en annen veldig bra vintage butikk. Også vintage på grunerløkka God helg! Anonymkode: 64ff9...207
MissSaigon Skrevet 14. mai 2025 #18 Skrevet 14. mai 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): At du vil ta en tur og slå ut håret, det synes jeg absolutt er forståelig. Det samme med å shoppe litt klær til deg selv. Men å bruke unødvendig mye penger på bruksting som bestikk og stoler ved å handle f.eks. på Illums, det er for meg fullstendig uforståelig. Det er bortkasta penger, du får minst like god kvalitet på bruksting uten å måtte betale skjorta, ved å handle slikt på vanlige butikker som finnes over hele landet. Sånn. Dagens sparetips og moralpreken. Anonymkode: 45ce0...17f Har hi etterspurt sparetips? Har hun gitt uttrykk for at hun trenger moralpreken fra deg?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2025 #19 Skrevet 14. mai 2025 Anonym bruker skrev (7 timer siden): At du vil ta en tur og slå ut håret, det synes jeg absolutt er forståelig. Det samme med å shoppe litt klær til deg selv. Men å bruke unødvendig mye penger på bruksting som bestikk og stoler ved å handle f.eks. på Illums, det er for meg fullstendig uforståelig. Det er bortkasta penger, du får minst like god kvalitet på bruksting uten å måtte betale skjorta, ved å handle slikt på vanlige butikker som finnes over hele landet. Sånn. Dagens sparetips og moralpreken. Anonymkode: 45ce0...17f Det er langt fra sannsynlig at jeg kommer til å kjøpe alt jeg trenger og det jeg vil kjøpe mer for å feire i de dyreste butikkene. Det kan godt hende jeg kommer til å handle på både IKEA og på bruktbutikker, men nå får jeg straks penger nok til at jeg kan kjøpe det jeg faktisk har mest lyst på, uten å tenke på om jeg har råd. Anonymkode: 11cec...ea4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå