Gå til innhold

Ingen mer regnbuenonstop

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lus skrev (6 timer siden):

Mennesker som lever innenfor a4, altså rundt 95% av befolkningen, synes i stadig større utstrekning at Pride ikke er en bra ting. Så hvorfor kan ikke det lille mindretallet respektere det da?

Har du dokumentasjon på den påstanden? Eller er det bare din egen svogerforskning? Jeg jobber med ungdommer og der er det stor aksept for Pride

Anonymkode: 2b613...c9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Men noen som har behov for å vite at de er inkludert setter pris på at andre flagger. Det er faktisk ikke vanskeligere enn det. 

Enig. Det faktum at du ikke stolt viser frem regnbueflagget i din kommentar beviser at du ikke er inkluderende. 🏳️‍🌈🏳️‍🌈

Anonymkode: fac53...8fb

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Enig. Det faktum at du ikke stolt viser frem regnbueflagget i din kommentar beviser at du ikke er inkluderende. 🏳️‍🌈🏳️‍🌈

Så teit!

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Så teit!

🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈 Noen har faktisk behov for å vite at de er inkludert 🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈 Noen har faktisk behov for å vite at de er inkludert 🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈 

Du skjønner ikke når du bikker over til idioti. 

Det er jo ikke din skyld, men dumt er det uansett. Jeg håper du har folk som liker deg til tross for dine åpenbare mangler. God 17. mai 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du skjønner ikke når du bikker over til idioti. 

Det er jo ikke din skyld, men dumt er det uansett. Jeg håper du har folk som liker deg til tross for dine åpenbare mangler. God 17. mai 

🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈Hvorfor bruker du ikke regnbueflagget? Kristenfundamentalist? 🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈 Det at du ikke bruker regnbueflagget er hat. Du er hatefull. Gleder meg at regnbueflagget provoserer slike som deg! I dag har vi fjernet alle norske flagg her og har bare regnbueflagg. Gledelig inkluderingsdag! 🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈Hvorfor bruker du ikke regnbueflagget? Kristenfundamentalist? 🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈 Det at du ikke bruker regnbueflagget er hat. Du er hatefull. Gleder meg at regnbueflagget provoserer slike som deg! I dag har vi fjernet alle norske flagg her og har bare regnbueflagg. Gledelig inkluderingsdag! 🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈

Du er bare sørgelig. Jeg får oppriktig vondt av deg. De beste ønsker til deg, helt på ekte. 

Skrevet

Nonstop er godteri. Godteri kan ikke være homofilt eller lesbisk eller trans. Godteri er godteri. Selger det ikke, blir det tatt av markedet. Slutt å ha en usaklig diskusjon rundt en sjokolade. 

Anonymkode: 5a639...165

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Har du dokumentasjon på den påstanden? Eller er det bare din egen svogerforskning? Jeg jobber med ungdommer og der er det stor aksept for Pride

At 95% av befolkningen er heterofile (a4)? Ja. At den økende andel av de er mot Pride i skolen og flagging fra offentlige bygg? Det er bare å se seg rundt. Motstanden er langt tydligere nå, enn for bare noen år siden.

Skrevet
Lus skrev (37 minutter siden):

At 95% av befolkningen er heterofile (a4)? Ja. At den økende andel av de er mot Pride i skolen og flagging fra offentlige bygg? Det er bare å se seg rundt. Motstanden er langt tydligere nå, enn for bare noen år siden.

Nei, tallene er mye lavere enn det, mer ned på 70 tallet et sted.

Anonymkode: 9f286...ba4

Skrevet
Lus skrev (På 16.5.2025 den 11.17):

Men det spørsmålet kan stilles i retur. Ser du ikke det? Hvorfor har flagg-tilhengerne så store problemer med å akseptere at mange legger helt andre verdier og holdninger inn i det flagget enn de selv gjør? Helvete bryter jo løs når noen IKKE ønsker å flagge. Hvor er inkluderingen, og mangfoldet da? Når det offentlige Norge heiser flagget, så er det ikke bare å snu seg bort. Da har det offentlige Norge tatt et standpunkt FOR en bestemt gruppering, og derav MOT en annen. Og joda. Når det er såpass steile fronter, vil det selvsagt oppleves sånn. Det offentlige Norge burde holde seg til det flagget som favner alle, nemmelig det Norske flagget. 

Hvilken gruppe er pride flagget mot?

Skrevet

Skjønner at de ikke viderefører pride Non Stop da det ikke solgte nok.

Heldigvis har Stortinget døpt om kakemenn til kakepersoner. Et viktig feministisk tiltak!

Anonymkode: fef05...81f

Skrevet
Lus skrev (4 timer siden):

Så du har ikke fakta til å underbygge påstanden din. Det var ikke overraskende da det ikke stemmer. At noen roper høyt betyr ikke at de har massene bak seg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så du har ikke fakta til å underbygge påstanden din. Det var ikke overraskende da det ikke stemmer. At noen roper høyt betyr ikke at de har massene bak seg. 

Joda. Tall fra SSB viser at snaut 5% av befolkningen er skeive/homofile/lesbiske/flytende/bifil el. Og videre er det åpenbart at flere nå markerer motstand mot offentlig Pride-flagging. Det er nå langt klarere tale mot å fjerne flagget fra offentlige flaggstenger enn tidligere. Det er jo bare å åpne en avis. At noen roper høyt FOR flagging, betyr heller ikke at DE har massene bak seg. 

Anonymkode: 22a48...d23

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvilken gruppe er pride flagget mot?

Det er sikkert fullt mulig å kverulere i vei med påstanden om at man bare er FOR noe, og slett ikke I MOT noe. 

Skrevet
Lus skrev (15 minutter siden):

Det er sikkert fullt mulig å kverulere i vei med påstanden om at man bare er FOR noe, og slett ikke I MOT noe. 

Når ble et enkelt spørsmål kverulering`Er det fordi du ikke kan svare på det kanskje.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

I 2003 offentliggjorde den norske Folkehelsa resultatene fra den siste, store undersøkelsen de hadde om seksualvaner i den norske befolkningen.  Slike nasjonale undersøkelsen ble tidligere gjennomføres hvert 5 år, og hadde mange tusen deltagere, og er derfor den mest representative og pålitelige undersøkelsen vi har.Omtrent 1% av befolkningen identifiserte seg som homofil. For første gan innehpldt undersøkelsen spørsmål om seksuell orientering, ohg ikke bare seksuelle vaner. Derfor ble tallet lavere enn det som tidligere har vært presentert. Det er en viktig forskjell fordi manmge som har hatt sex med noen av samme kjønn, ikke identifiserer seg som homofile, 1,1% identifiserte seg som bifile. Dette er vel den siste, store undersøkelsen om seksualvaner som er gjort. Andre og nyere undersøkelser som fra SSB, indikerer opp mot 5 %, En stor studie fra stockholm, viser at andelen homofile har holdt seg stabil på ca 2%, og andelen bifile hadde økt noe til 3,1 %. Undersøkelsen gjaldt imidlertid Stockholm, og var ikke nødvendigvis representativ for resten av landet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Når ble et enkelt spørsmål kverulering`Er det fordi du ikke kan svare på det kanskje.

Fordi det ER kverulering. Å påstå i en såpass betent debatt at man liksom bare er FOR noe...

Skrevet
Lus skrev (1 minutt siden):

Fordi det ER kverulering. Å påstå i en såpass betent debatt at man liksom bare er FOR noe...

Jeg har ikke påstått noe som helst, Jeg stilte deg et enkelt spørsmål.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men JEG påstår at du kverulerer. Og det holder for meg.

Skrevet
Lus skrev (Akkurat nå):

Herregud, for et ubehagelig vesen du er.

Skrevet
Lus skrev (Akkurat nå):

Flaut å ikke kunne svare på enkelt spørsmål, det viser jo bare at det du kommer med er bare tull.

Skrevet
Lus skrev (8 minutter siden):

Det var en fiffig tilnærming. Så godt det må være i din enkle verden. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Joda. Tall fra SSB viser at snaut 5% av befolkningen er skeive/homofile/lesbiske/flytende/bifil el. Og videre er det åpenbart at flere nå markerer motstand mot offentlig Pride-flagging. Det er nå langt klarere tale mot å fjerne flagget fra offentlige flaggstenger enn tidligere. Det er jo bare å åpne en avis. At noen roper høyt FOR flagging, betyr heller ikke at DE har massene bak seg. 

Anonymkode: 22a48...d23

Er det så mange som roper så høyt OM flagging, da? De fleste er vel bare stilltiende positive. Normale mennesker føler seg ikke truet av et flagg og en parade. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...