Anonym bruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai https://www.nrk.no/norge/dn_-freia-dropper-regnbue-nonstop-1.17415015 Hva tenker vi om dette? Mindre inkludering og mangfold, eller et riktig steg bort fra Pride-hysteriet? Anonymkode: db9eb...f06
Anonym bruker Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Det handler hverken om mindre inkludering og mangfold, eller er et steg bort fra det du kaller pride hysteri. Det handler om profit, selger det ikke nok så forsvinner det fra markedet akkurat som andre produkter gjør. Anonymkode: 9f286...ba4
Anonym bruker Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (14 minutter siden): https://www.nrk.no/norge/dn_-freia-dropper-regnbue-nonstop-1.17415015 Hva tenker vi om dette? Mindre inkludering og mangfold, eller et riktig steg bort fra Pride-hysteriet? Anonymkode: db9eb...f06 Helt topp. Et lite steg i riktig retning. Anonymkode: f0aab...597
Anonym bruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai Inkludering og mangfold handler om å oppføre seg skikkelig og respektere hverandre, uansett hvem du er. Alt dette med pride, regnbue-effekter, og fokus på hudfarger, er veldig mye visvas. Håper vipps snart slutter å vifte med regnbueflagget også. Det er jo bare for å vise hvor flinke de selv er til å vise omtanke. Det vet vi alle er bare bløff, banker er opportunister som gjør hva som helst for å lure penger fra folk. Anonymkode: a5825...09f
Anonym bruker Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (56 minutter siden): https://www.nrk.no/norge/dn_-freia-dropper-regnbue-nonstop-1.17415015 Hva tenker vi om dette? Mindre inkludering og mangfold, eller et riktig steg bort fra Pride-hysteriet? Anonymkode: db9eb...f06 Visste ikke at det fantes Anonymkode: 46f1d...4f2
Anonym bruker Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai Her skal vi fjerne alle norske flagg 17.de mai og erstatte de med regnbueflagg i stedet. For de er inkluderende. Til neste år vil jeg be kommunen om å fjerne alle norske flagg utenfor kommunale bygg og erstatte de med regnbueflagg i stedet. For de er inkluderende. Om det irriterer eller gjør et par homofober sinte så er det bare en bonus! Anonymkode: fac53...8fb
Anonym bruker Skrevet 13. mai #8 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): https://www.nrk.no/norge/dn_-freia-dropper-regnbue-nonstop-1.17415015 Hva tenker vi om dette? Mindre inkludering og mangfold, eller et riktig steg bort fra Pride-hysteriet? Anonymkode: db9eb...f06 Da er du bra homofob. Når du klarer å vinkle sjokolade og pride i sammen. Anonymkode: a763d...cc5
Anonym bruker Skrevet 13. mai #10 Skrevet 13. mai Jeg synes det er synd. Jeg klarer meg fint uten regnbue-Nonstop, men når Trump er årsaken, er det bare tragisk. Anonymkode: 28f20...1d0
Anonym bruker Skrevet 13. mai #11 Skrevet 13. mai Uavhengig av alt annet er regnbueflaggene fargerike, barnevennlige og fine. Nei, jeg er ikke homo, ikke engang «bi». Jeg er bare ikke en fordomsfull person med masse frykt og redsel når det gjelder homofile. I motsetning til spesielt mange hvite menn alderen 50+, samt statslederne i Russland og USA, tror jeg ikke homofili er ett av de største problemene vi har. Jeg tror ikke en gang det er på topp 100. Eller at homofile har skumle planer om å omvende barn. Dsjisøs føkking krajst Anonymkode: d6e30...381
Anonym bruker Skrevet 14. mai #12 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg synes det er synd. Jeg klarer meg fint uten regnbue-Nonstop, men når Trump er årsaken, er det bare tragisk. Anonymkode: 28f20...1d0 Nei, det er det eneste jeg liker ved ham. Håper det Pride og alt med regnbue etterhvert forsvinner fra Norge også. Håper så inderlig det forsvinner. Anonymkode: f0aab...597
Anonym bruker Skrevet 14. mai #13 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Nei, det er det eneste jeg liker ved ham. Håper det Pride og alt med regnbue etterhvert forsvinner fra Norge også. Håper så inderlig det forsvinner. Anonymkode: f0aab...597 Det er dette jeg ikke fatter og begriper at noen kan mene. Hva er det med Pride som er så truende? Hvordan kan et flagg være så provoserende? Er det for mye inkludering og kjærlighet i verden? Anonymkode: 2b613...c9a
Anonym bruker Skrevet 14. mai #14 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Nei, det er det eneste jeg liker ved ham. Håper det Pride og alt med regnbue etterhvert forsvinner fra Norge også. Håper så inderlig det forsvinner. Anonymkode: f0aab...597 Jeg håper også at det forsvinner, men saken er viktig. Markeringen bør forsvinne fordi det ikke er behov lengre, omtrent som de færreste ser behov for 1.mai nå. Anonymkode: f200d...c7f
Anonym bruker Skrevet 14. mai #15 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Jeg håper også at det forsvinner, men saken er viktig. Markeringen bør forsvinne fordi det ikke er behov lengre, omtrent som de færreste ser behov for 1.mai nå. Anonymkode: f200d...c7f - og der kom beviset på hvor ufattelig historie- og kunnskapsløse vi er i ferd med å bli. Anonymkode: d84c4...c47
Anonym bruker Skrevet 14. mai #16 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er dette jeg ikke fatter og begriper at noen kan mene. Hva er det med Pride som er så truende? Hvordan kan et flagg være så provoserende? Er det for mye inkludering og kjærlighet i verden? Anonymkode: 2b613...c9a Det er ikke truende, men irriterende. Inkludering er en ting, men alt har en grense! Å gå halvnaken i tog, med gagball og dildo i panna forran barn burde vært ulovlig og straffbart. Pridetog er politisk propaganda. De går ikke i tog for å ytre sin mening om kjærlighet, de går i tog for å vise sin fetisj, og det er direkte motbydelig. Samfunnet baserer seg på de svake, og vi skal finne oss i alt. Nei tenk, vi gjør ikke det. Det finnes en grense! Og den grensa er nådd for lenge siden. Anonymkode: f0aab...597
MissSaigon Skrevet 14. mai #17 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke truende, men irriterende. Inkludering er en ting, men alt har en grense! Å gå halvnaken i tog, med gagball og dildo i panna forran barn burde vært ulovlig og straffbart. Pridetog er politisk propaganda. De går ikke i tog for å ytre sin mening om kjærlighet, de går i tog for å vise sin fetisj, og det er direkte motbydelig. Samfunnet baserer seg på de svake, og vi skal finne oss i alt. Nei tenk, vi gjør ikke det. Det finnes en grense! Og den grensa er nådd for lenge siden. Anonymkode: f0aab...597 Pride er jo uendelig mye mer enn parade. Og hvordan har du fått det inntrykket at du skal unngå å oppleve ting som irriterer deg? Prideflagg er ingenting av det du nevner her, det er et symbol på inkludering og aksept. Det er vel ikke slik at verden ikke trenger mer kjærlighet og åpenhet. Mennesker som føler seg truet av andres kjærlighet er de aller minste av alle.
Anonym bruker Skrevet 14. mai #18 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke truende, men irriterende. Inkludering er en ting, men alt har en grense! Å gå halvnaken i tog, med gagball og dildo i panna forran barn burde vært ulovlig og straffbart. Pridetog er politisk propaganda. De går ikke i tog for å ytre sin mening om kjærlighet, de går i tog for å vise sin fetisj, og det er direkte motbydelig. Samfunnet baserer seg på de svake, og vi skal finne oss i alt. Nei tenk, vi gjør ikke det. Det finnes en grense! Og den grensa er nådd for lenge siden. Anonymkode: f0aab...597 Det er det som er det fine med regnblueflagget, det er inkluderende. Se, barn blir også inkludert, tnååå ❤️ Anonymkode: fac53...8fb
Anonym bruker Skrevet 14. mai #19 Skrevet 14. mai MissSaigon skrev (11 minutter siden): Pride er jo uendelig mye mer enn parade. Og hvordan har du fått det inntrykket at du skal unngå å oppleve ting som irriterer deg? Prideflagg er ingenting av det du nevner her, det er et symbol på inkludering og aksept. Det er vel ikke slik at verden ikke trenger mer kjærlighet og åpenhet. Mennesker som føler seg truet av andres kjærlighet er de aller minste av alle. Det er vel mer det at Pride er på en del måter kuppet av de ekstreme. Anonymkode: 9f286...ba4
MissSaigon Skrevet 14. mai #20 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Det er det som er det fine med regnblueflagget, det er inkluderende. Se, barn blir også inkludert, tnååå ❤️ Anonymkode: fac53...8fb Mener du at det er noe kritikkverdig i disse bildene? Hva er det som eventuelt plager deg?
MissSaigon Skrevet 14. mai #21 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Det er vel mer det at Pride er på en del måter kuppet av de ekstreme. Anonymkode: 9f286...ba4 Men er det det? På hvilken måte? Paradene omfavner alle, fra de ekstreme til dem som bare vil feire og kose seg. Hvorfor er det så mange som føler seg truet av dette, er det fordi man tror at homofili smitter?
Anonym bruker Skrevet 14. mai #22 Skrevet 14. mai MissSaigon skrev (6 minutter siden): Mener du at det er noe kritikkverdig i disse bildene? Hva er det som eventuelt plager deg? Hæ? Jeg synes de er fine som viser at regnbueflagget er inkluderende. Jeg skrev det. Jeg skrev til og med "tnååå" om de søte barna som er inkludert. Plager det deg? Anonymkode: fac53...8fb
MissSaigon Skrevet 14. mai #23 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Hæ? Jeg synes de er fine som viser at regnbueflagget er inkluderende. Jeg skrev det. Jeg skrev til og med "tnååå" om de søte barna som er inkludert. Plager det deg? Anonymkode: fac53...8fb Hva skulle plage meg? Jeg oppfattet innlegget ditt som ironi, men om jeg tok feil er ingenting bedre! Jeg heier på samhold og inkludering.
Anonym bruker Skrevet 14. mai #24 Skrevet 14. mai MissSaigon skrev (2 minutter siden): Hva skulle plage meg? Jeg oppfattet innlegget ditt som ironi, men om jeg tok feil er ingenting bedre! Jeg heier på samhold og inkludering. Å se at folk blir så glade over å bli inkludert. Det pleier plage dere krfere og frpere. Anonymkode: fac53...8fb
Anonym bruker Skrevet 14. mai #25 Skrevet 14. mai MissSaigon skrev (38 minutter siden): Mener du at det er noe kritikkverdig i disse bildene? Hva er det som eventuelt plager deg? Det er motbydelig. Anonymkode: f0aab...597
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå