Anonym bruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Inspirert av annen tråd. Hvor lange pupper har du? Målt fra under der det begynner å gå nedover, til enden av puppen? Anonymkode: 122ca...ede
Anonym bruker Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai Mine pepper er ganske runde, så undersiden til neders er det 4-5 cm før de går oppover igjen til brystvorten. Har C-cup, er 50 år og har ammet 4 barn. Puppene er virkelig det som har holdt seg best på kroppen min 😅 Anonymkode: 7fd3a...0c5
Anonym bruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Mine pepper er ganske runde, så undersiden til neders er det 4-5 cm før de går oppover igjen til brystvorten. Har C-cup, er 50 år og har ammet 4 barn. Puppene er virkelig det som har holdt seg best på kroppen min 😅 Anonymkode: 7fd3a...0c5 Gud hjelpe meg, skulle lest gjennom før jeg postet 🙈 Sorry litt vel kjapp tasting Anonymkode: 7fd3a...0c5
Anonym bruker Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai De går ikke nedover, bare utover..? De er runde og brede. Henger ikke (jeg kan ikke legge/ holde en blyant under), g-cup og har ammet 3 barn. 44 år. Men de har flyttet seg lenger nedover på brystkassen enn de var før. Anonymkode: fb2a4...ef7
Anonym bruker Skrevet 14. mai #8 Skrevet 14. mai Har aldri målt, men det rekker nesten ned til navlen. De er store og lange. Gubben elsker dem, og det gjør egentlig jeg også. Anonymkode: 8cf92...03f
Anonym bruker Skrevet 14. mai #9 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Har aldri målt, men det rekker nesten ned til navlen. De er store og lange. Gubben elsker dem, og det gjør egentlig jeg også. Anonymkode: 8cf92...03f Sinnsykt bra! You go girl! Elsk deg selv. Takk for dette❤️ Bare skrytepaver her. Anonymkode: 6e491...3d1
Anonym bruker Skrevet 14. mai #10 Skrevet 14. mai Jeg skjønte ikke helt hvordan du mente de skal måles, men jeg har korte pupper. Anonymkode: 6f87d...ebd
Anonym bruker Skrevet 14. mai #13 Skrevet 14. mai Har sånne som strutter til himmels og sprenger bh’en. Skikkelig problematisk Anonymkode: df876...4a4
Anonym bruker Skrevet 14. mai #14 Skrevet 14. mai Vi er da alle forskjellige, jeg har små så selv om jeg nærmer meg 50 henger de ikke. Jeg har ikke noe «under». B-cup Anonymkode: d96bc...dfa
Anonym bruker Skrevet 14. mai #15 Skrevet 14. mai Mine henger, har alltid gjort. Aldri bestått en blyanttest i mitt liv😂 men de er godt likt av menn, og er en del av meg. De er ikke tunge sånjeg får vondt i nakken, men må ha god sportsbh og av de får jeg vondt i nakken. 8-9cm fra festet og ned til bunn ser det ut til😅 Anonymkode: 60f9c...aeb
Anonym bruker Skrevet 14. mai #16 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Mine henger, har alltid gjort. Aldri bestått en blyanttest i mitt liv😂 men de er godt likt av menn, og er en del av meg. De er ikke tunge sånjeg får vondt i nakken, men må ha god sportsbh og av de får jeg vondt i nakken. 8-9cm fra festet og ned til bunn ser det ut til😅 Anonymkode: 60f9c...aeb Man kan ha flotte pupper selv om de henger😊 Jeg har heller ikke vondt i nakken selv om mine er store. Anonymkode: 8cf92...03f
Anonym bruker Skrevet 14. mai #17 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (På 13.5.2025 den 11.46): Inspirert av annen tråd. Hvor lange pupper har du? Målt fra under der det begynner å gå nedover, til enden av puppen? Anonymkode: 122ca...ede Enden av puppen, brystvorten eller der puppen er festet på kroppen? Skjønner ikke hvordan det skal måles. Puppene går utover og buen under puppen er kanskje en cm lenger ned enn festet på puppen? Men består ikke blyanttest,ligger ikke inntil, puppen går ut og brystvorten er 6-7 cm høyere opp enn der puppen er festet nederst. C cup. Ammet 3, 48 år. Anonymkode: 21484...dbe
Anonym bruker Skrevet 14. mai #18 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (4 timer siden): Man kan ha flotte pupper selv om de henger😊 Jeg har heller ikke vondt i nakken selv om mine er store. Anonymkode: 8cf92...03f Det er sant! Jeg er fornøyd nok med mine😊 Anonymkode: 60f9c...aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå