Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Håper det straffer seg for de.

Anonymkode: ac8e8...3b1

Skrevet

Document.no som kilde? 

Skrevet
MissSaigon skrev (18 minutter siden):

Document.no som kilde? 

Ja? Er det løgn mener du?

Anonymkode: 36e47...f8f

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja? Er det løgn mener du?

Jeg gir ikke den siden klikk, så jeg vet ikke hva som står i artikkelen. Men på generelt grunnlag så er det vel ikke så mye sant som blir formidlet der. 

Skrevet

Et hotell?

De er jo verdens enkleste å boykotte tilbake. 

Anonymkode: 4bdb0...4b7

Annonse

Skrevet

Da er det ikke så farlig da? Siden det er en kilde dere ikke liker, og siden det er et hotell. Jaja, syns dere tar det påfallende nonchalant at historien er i ferd med å gjenta seg. 

Skrevet
MissSaigon skrev (1 time siden):

Jeg gir ikke den siden klikk, så jeg vet ikke hva som står i artikkelen. Men på generelt grunnlag så er det vel ikke så mye sant som blir formidlet der. 

Du har kanskje ikke fått med deg at Document nå får pressestøtte, som en hvilken som helst av de avisene du leser? Det ligger faktisk en kvalitetssikring i det. De refererer i denne saken fra innholdet i en annen avis. 

Anonymkode: 566d3...7d9

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Da er det ikke så farlig da? Siden det er en kilde dere ikke liker, og siden det er et hotell. Jaja, syns dere tar det påfallende nonchalant at historien er i ferd med å gjenta seg. 

Nei, poenget mitt er at dette er et privat hotell, ikke en offentlig institusjon, og at de er langt mer avhengig av støtte selv.

Men ja, skal faktisk gi deg rett her, fordi det er en skummel trend. 

Anonymkode: 4bdb0...4b7

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Se der ja. Da var det visst ikke løgn likevel selv om det var document som var den opprinnelige kilden. 

Si ikke det, i følgene en annen tråd her så er vg en rasistisk kilde...

Anonymkode: 28f01...d20

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Vanskelig for å lese? Du ser at LO ikke oppfordrer til diskriminering. 

Anonymkode: da917...517

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Se der ja. Da var det visst ikke løgn likevel selv om det var document som var den opprinnelige kilden. 

Hvis du leser hele saken ser du at det var en mye mindre sak enn det ble presentert som.

Anonymkode: 29a9b...1ec

Skrevet
MissSaigon skrev (22 timer siden):

Og du er for inkludering og toleranse? Din måte å vise det på er å altså å ekskludere og utvise arroganse. 

Anonymkode: 993a8...ffd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...