Anonym bruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Er dette vanlig? da mener jeg ta på ting i ei hylle der det er bilder og ting og tang og spørre masse spørsmål. Synes det er å være litt over nysjerrig, dette kan være samme folk som titter inn i skaper på andres folks bad bare av nysgjerrighet. Jeg driver ikke med slikt så derfor synes jeg det er merkelig. Jeg kan gjerne se uten å ta på ting eller titte opp i andres skap og hyller. Har en veldig vimsete venninne som liker å ta på alt at hun nesten rev ned og ødelagte nesten bilde pynten i skapet mitt siden hun var så nysgjerrig. Anonymkode: b1a39...af7
Anonym bruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Det kan bli litt mye ja. Det kan være ok og hyggelig å vise interesse og se på/spørre litt, men jeg synes man bør være litt høflig og ikke pluķke på og flytte på tingene til folk. Anonymkode: 9ef02...7fa
Anonym bruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Elizabeth skrev (3 minutter siden): Ja det er jo noe sånt ja🤣😭 Anonymkode: b1a39...af7
Elizabeth Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja det er jo noe sånt ja🤣😭 Anonymkode: b1a39...af7 😂
Anonym bruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Elizabeth skrev (38 minutter siden): Uff, det der er meg 🙈😇😳 Anonymkode: 32ddd...5eb
Anonym bruker Skrevet 13. mai #8 Skrevet 13. mai Å se på er vanlig, når bilder og sånt står utstilt på ei hylle antar jeg at det er meningen at folk skal se på det. Å kikke inn i skuffer og skap er derimot ikke greit. Anonymkode: 85324...b2b
prekæs Skrevet 13. mai #9 Skrevet 13. mai Har man gjenstander på utstilling, så må man nesten tåle at noen studerer dem. Selv syns jeg det er hyggelig med kommentarer på ting jeg har framme, men innrømmer at jeg ikke liker at de løftes på og fikles med, hvis de fort kan få skader.
Anonym bruker Skrevet 13. mai #11 Skrevet 13. mai prekæs skrev (1 time siden): Har man gjenstander på utstilling, så må man nesten tåle at noen studerer dem. Det må man da vel virkelig ikke. Utstilling er utstilling, ikke interaktiv kunst for taktilt underernærte. Anonymkode: 624e9...866
Anonym bruker Skrevet 13. mai #12 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (8 timer siden): Er dette vanlig? da mener jeg ta på ting i ei hylle der det er bilder og ting og tang og spørre masse spørsmål. Synes det er å være litt over nysjerrig, dette kan være samme folk som titter inn i skaper på andres folks bad bare av nysgjerrighet. Jeg driver ikke med slikt så derfor synes jeg det er merkelig. Jeg kan gjerne se uten å ta på ting eller titte opp i andres skap og hyller. Har en veldig vimsete venninne som liker å ta på alt at hun nesten rev ned og ødelagte nesten bilde pynten i skapet mitt siden hun var så nysgjerrig. Anonymkode: b1a39...af7 Ja, det er noen av de som holder på sånn. Klarer ikke se på noe uten å måtte ta på det. Har bare måttet dra vekk tingene mine før de kommer til. Anonymkode: 624e9...866
sug lut Skrevet 13. mai #13 Skrevet 13. mai Enda verre er folk som klår på bøker og tar dem ut av bokhyllene.
Anonym bruker Skrevet 13. mai #14 Skrevet 13. mai Du merker hvem de er også. Når de entrer stua så ser du øynene scanner rommet. De ser overalt. De ser ikke på meg, når j eg snakker! Anonymkode: 7f0a5...0ba
Anonym bruker Skrevet 13. mai #15 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Ja, det er noen av de som holder på sånn. Klarer ikke se på noe uten å måtte ta på det. Har bare måttet dra vekk tingene mine før de kommer til. Anonymkode: 624e9...866 Verste er at jeg har gjort det så fint til og enkelt og se på alle ting i hylla som bilder pynt osv, men om man har en over nysgjerrig venninne så nytter det ikke uansett for de må ta å herje med det uansett🥲 hun er i tillegg barnslig vimsete av seg «oisann!» Anonymkode: b1a39...af7
sug lut Skrevet 13. mai #16 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Verste er at jeg har gjort det så fint til og enkelt og se på alle ting i hylla som bilder pynt osv, men om man har en over nysgjerrig venninne så nytter det ikke uansett for de må ta å herje med det uansett🥲 hun er i tillegg barnslig vimsete av seg «oisann!» Anonymkode: b1a39...af7 Da inviterer du henne bare ikke. Svært enkelt.
MissSaigon Skrevet 13. mai #17 Skrevet 13. mai Jeg tror at jeg er en svært enkel sjel! Aldri en gang har jeg reagert på at noen ser på bøkene mine eller beundrer gjenstander/bilder jeg har fremme i huset. Er ikke det bare hyggelig da? Jeg har jo bare mennesker jeg kjenner på besøk.
Rhapsody in blue Skrevet 13. mai #18 Skrevet 13. mai Jeg har mange ting, men aldri har noen tatt på tingene. Om de gjør, tenker jeg at de likte gjenstanden og det er jo bare gøy. Bøker i ei bokhylle, det hadde virkelig ikke gjort meg noe som helst. Men om de ser på brev som ligger på benken derimot og spør hva det inneholder, da synes jeg det er å gå litt langt.
MissSaigon Skrevet 13. mai #19 Skrevet 13. mai Rhapsody in blue skrev (2 minutter siden): Jeg har mange ting, men aldri har noen tatt på tingene. Om de gjør, tenker jeg at de likte gjenstanden og det er jo bare gøy. Bøker i ei bokhylle, det hadde virkelig ikke gjort meg noe som helst. Men om de ser på brev som ligger på benken derimot og spør hva det inneholder, da synes jeg det er å gå litt langt. Har du opplevd at noen har gjort det? Spurt om brev og post som ligger fremme? Da hadde jeg ledd høyt, tror jeg, det er helt absurd oppførsel. Bøker i bokhylle tenker jeg er for å ses i, og om noen finner noe de vil låne er det bare hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 13. mai #20 Skrevet 13. mai Jeg kan være den personen, til en viss grad. Ikke så mye på det å spørre, og jeg snoker faktisk aldri i andre sine skap og skuffer, men ting som står framme i rom jeg er invitert inn i, de kan jeg godt ta på. Forsiktig. Nå er ikke dette noen unnskyldning, bare en forklaring, men det handler om at jeg er veldig taktil av meg. Jeg sanser rett og slett mest og best rundt det jeg får føle på under fingertuppene mine. Hvis jeg skal kjøpe klær for eksempel, så er måten stoffet føles under fingertuppene mine det aller mest avgjørende. Nå skal det sies at jeg i voksen alder har blitt diagnostisert med både adhd og autisme, men dette er så maskert at de jeg har fortalt det til reagerer med vantro. Men for meg ble det i hvert fall en forklaring på dette, for tro meg, jeg har også følt meg unormal som har dette enorme behovet for å absolutt måtte ta på ting. Men det er snakk om fjærlett berøring med fingertuppene da, ikke løfte opp, flytte rundt på eller liknende, og jeg prøver å være så diskré som mulig. Anonymkode: 3f507...466
Anonym bruker Skrevet 13. mai #21 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du merker hvem de er også. Når de entrer stua så ser du øynene scanner rommet. De ser overalt. De ser ikke på meg, når jeg snakker! Anonymkode: 7f0a5...0ba Ja, det er gjort undersøkelser som viser at de ikke ser på, eller er oppmerksom på, det samme som normale mennesker ser på og er oppmerksomme på. De ser typisk på vegger og tak, der normale mennesker ser på ansiktet eller interaksjoner mellom mennesker. Finner ikke undersøkelsen nå, kan komme med den dersom jeg plutselig finner den. Men man kan jo like gjerne lese tråden her, eller andre tråder, så er det alltids noen som ikke fanger opp hva som er essensielt eller hva vi andre snakker om. Anonymkode: 624e9...866
Anonym bruker Skrevet 13. mai #22 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Verste er at jeg har gjort det så fint til og enkelt og se på alle ting i hylla som bilder pynt osv, men om man har en over nysgjerrig venninne så nytter det ikke uansett for de må ta å herje med det uansett🥲 hun er i tillegg barnslig vimsete av seg «oisann!» Anonymkode: b1a39...af7 Ja, det er litt kjipt. Kjenner til den.. Anonymkode: 624e9...866
Anonym bruker Skrevet 13. mai #23 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg kan være den personen, til en viss grad. Ikke så mye på det å spørre, og jeg snoker faktisk aldri i andre sine skap og skuffer, men ting som står framme i rom jeg er invitert inn i, de kan jeg godt ta på. Forsiktig. Nå er ikke dette noen unnskyldning, bare en forklaring, men det handler om at jeg er veldig taktil av meg. Jeg sanser rett og slett mest og best rundt det jeg får føle på under fingertuppene mine. Hvis jeg skal kjøpe klær for eksempel, så er måten stoffet føles under fingertuppene mine det aller mest avgjørende. Nå skal det sies at jeg i voksen alder har blitt diagnostisert med både adhd og autisme, men dette er så maskert at de jeg har fortalt det til reagerer med vantro. Men for meg ble det i hvert fall en forklaring på dette, for tro meg, jeg har også følt meg unormal som har dette enorme behovet for å absolutt måtte ta på ting. Men det er snakk om fjærlett berøring med fingertuppene da, ikke løfte opp, flytte rundt på eller liknende, og jeg prøver å være så diskré som mulig. Anonymkode: 3f507...466 Ja, de jeg kjenner som er sånn har autisme. Du kan kanskje nøye deg med dine egne ting og klær du vurderer å kjøpe og heller la være å ta på andre mennesker sine ting? Anonymkode: 624e9...866
Anonym bruker Skrevet 13. mai #24 Skrevet 13. mai sug lut skrev (4 timer siden): Enda verre er folk som klår på bøker og tar dem ut av bokhyllene. Hvorfor gjør det noe? Med unntak av de virkelig gamle og verdifulle bøkene er jo det bare hyggelig. Anonymkode: 4c444...626
sug lut Skrevet 13. mai #25 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor gjør det noe? Med unntak av de virkelig gamle og verdifulle bøkene er jo det bare hyggelig. Anonymkode: 4c444...626 Slett ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå