Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem i alle dager tørr å invitere de inn i hjemmet sitt ? Og hvorfor kan de ikke bare kjøpe møbler? Hvorfor måååå de lage alt?

Anonymkode: 1e918...305

Skrevet

Det ble litt vel mye showroom for hippe designere til slutt ja.

Møbelsnekkerne som har vært mer er kjempeflinke, hadde det bare vært litt mer normale møbler hadde det blitt kjempebra.

Men nå er jo serien slutt, det blir ikke flere episoder.

Anonymkode: 437a9...1d6

Skrevet
30 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvem i alle dager tørr å invitere de inn i hjemmet sitt ? Og hvorfor kan de ikke bare kjøpe møbler? Hvorfor måååå de lage alt?

Fordi det er/var konseptet?

Anonymkode: a34d0...023

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Det ble litt vel mye showroom for hippe designere til slutt ja.

Møbelsnekkerne som har vært mer er kjempeflinke, hadde det bare vært litt mer normale møbler hadde det blitt kjempebra.

Men nå er jo serien slutt, det blir ikke flere episoder.

Anonymkode: 437a9...1d6

Helt enig. De er kjempe flink. Men designet var grusomt 🤭

Skrevet

De betaler jo selv. Så da velger de vel å bygge sittegrupper og sofa av plank? 

Anonymkode: a98a2...8df

Skrevet

Sluttet å se på det fordi de lagde så stygge ting. Så på det mest pga han maleren🥰

Anonymkode: a177c...ec8

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Sluttet å se på det fordi de lagde så stygge ting. Så på det mest pga han maleren🥰

Hvorfor ? Er han sexy syns du? 😱

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ? Er han sexy syns du? 😱

Han er usedvanlig sjarmerende. 

Skrevet

Jeg så bare noen få program, det irriterte meg at de ikke tok noe hensyn til deltagernes ønsker. En familie var åpent for alt bortsett fra at de ikke ønsket noe rosa i stuen. Da kledde de hele taket i rosa blomstrete stoff! Men det er jo et konsept som har gått i mange år, så både de som ser  på og de som melder seg på vet hva de risikerer. 

Skrevet
MissSaigon skrev (34 minutter siden):

Jeg så bare noen få program, det irriterte meg at de ikke tok noe hensyn til deltagernes ønsker. En familie var åpent for alt bortsett fra at de ikke ønsket noe rosa i stuen. Da kledde de hele taket i rosa blomstrete stoff! Men det er jo et konsept som har gått i mange år, så både de som ser  på og de som melder seg på vet hva de risikerer. 

Ja. Typisk. Blir og bare så irritert 

Skrevet

Vi kaller programmet for Tid for skrem. Mange skrekkslagne fjes etter de har pusset opp.

Anonymkode: b8843...87b

Skrevet

Har aldri hørt noen si at de synes de er flinke eller at det blir bra. Det vises på alle hus eierene at de er ikke akkurat knall fornøyd 

Anonymkode: 3b4af...67f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...