Anonym bruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai I helga kjørte jeg forbi ei jente som lå på veien og gråt med sykkelen liggende ved siden av. Jeg stoppet og hjalp henne, og hennes mor kom løpende. Jeg kjørte til butikken som lå like ved og kjøpte plaster og fikk plastret skrubbsårene. Mor og jente veldig takknemlig. Fortalte dette til noen bekjente og de ble overrasket og bare: hæ? Stoppet du for fremmede barn? Hvorfor hjalp du henne etter mora kom? Kjøpte du plaster for egne penger? Hvorfor det? Kunne ikke mor kjøpe? Herregud… osv. For en trist verden vi lever i. Hvis det å stoppe når et barn ligger i veikanten og har tryna på sykkel, kjøpe plaster og hjelpe til. Er ikke det en selvfølge? Ikke var de god i norsk heller. Jeg sitter hvertfall igjen med varme om hjertet. Er stolt over at jeg er en person som bryr meg om det som skjer utover min egen akse Anonymkode: 35d9d...5c5
Anonym bruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Dine bekjente er ikke spesielt representative. Anonymkode: a7973...de2
Anonym bruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Dine bekjente er ikke spesielt representative. Anonymkode: a7973...de2 Håper du har rett. Anonymkode: 35d9d...5c5
Anonym bruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai Jøss, vil si dine bekjente er rarere enn deg i dette tilfellet. Jeg har også hjulpet barn som har falt, man går da ikke forbi et gråtende barn! Anonymkode: fa86b...534
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå