Anonym bruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Jobber i barnehage. Vært sykmeldt lenge og har hatt og har det veldig tøft privat. Startet på jobb igjen forrige uke. Da jeg kom på jobb var det 3 kollegaer som reiste seg og bare gikk. Ikke hei eller noe. 6 mnd ute av jobb. Dette skal være kollegaer, vi jobber med barn og vi jobber for inkludering og toleranse osv. Veldig tungt å komme igang igjen på jobb når kollegaer rygger når de ser meg. Det forventes bare et hei, hyggelig å se deg igjen. Vinbar vært kollegaer i 15 år Anonymkode: da237...3b7
Anonym bruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Huff så trist, hadde snarest sett meg etter noe annet. Anonymkode: 8efba...9a2
Anonym bruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Huff så trist, hadde snarest sett meg etter noe annet. Anonymkode: 8efba...9a2 Blir ikke å bytte jobb nei. Det er slik hos oss. Man må jobbe noen mnd før man er godtatt igjen. Som om jeg nesten har vært kriminell Anonymkode: da237...3b7
Anonym bruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai Kanskje det har vært mye ekstra jobb for dem? Anonymkode: 741f7...2f0
the amazing spidermamma Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Så trist, sånn skal det jo ikke være. Skjønner godt at du synes det er tungt.
Anonym bruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Har de vært slik når du har vært innom for å hilse på / spise lunsj etc. i sykemeldingsperioden? Eller har det endret seg etter du kom tilbake igjen? Anonymkode: 7459b...f10
Anonym bruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jobber i barnehage. Vært sykmeldt lenge og har hatt og har det veldig tøft privat. Startet på jobb igjen forrige uke. Da jeg kom på jobb var det 3 kollegaer som reiste seg og bare gikk. Ikke hei eller noe. 6 mnd ute av jobb. Dette skal være kollegaer, vi jobber med barn og vi jobber for inkludering og toleranse osv. Veldig tungt å komme igang igjen på jobb når kollegaer rygger når de ser meg. Det forventes bare et hei, hyggelig å se deg igjen. Vinbar vært kollegaer i 15 år Anonymkode: da237...3b7 Leit å høre. Sånn skal det ikke være. Kan du snakke med kollegaene dine eller sjefen? Anonymkode: 4cd78...07e
Anonym bruker Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai Skikkelig kjerring oppførsel. Menn er ikke sånn. De har garantert baksnakket deg også mens du ikke har vært der. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det opp i plenum når dere er uten barna. Slik skal det ikke være. Det er jo mobbing og utfrysning. Anonymkode: 5a7a4...f9b
Anonym bruker Skrevet 13. mai #9 Skrevet 13. mai I alle dager, så utrolig dårlig ukultur. Jeg var selv sykmeldt i noen måneder for noen år siden da livet bokstavlig talt raknet på alle fronter samtidig. Det å bli møtt av kollegaen min med en klem, så godt å se deg igjen, det var så viktig, kostet så lite. Det er slik man får folk tilbake igjen, leit at du ikke fikk oppleve det. Stor klem Anonymkode: 8e6db...626
MissSaigon Skrevet 13. mai #10 Skrevet 13. mai Det er jo skikkelig dårlig gjort, og noe jeg hadde tatt opp med leder. Så bra at du har det bedre og klarer å være i jobb igjen, prøv å ikke la drittkjærringer ødelegge for deg ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå