Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber i barnehage. Vært sykmeldt lenge og har hatt og har det veldig tøft privat. 
Startet på jobb igjen forrige uke. Da jeg kom på jobb var det 3 kollegaer som reiste seg og bare gikk. Ikke hei eller noe. 6 mnd ute av jobb. 
Dette skal være kollegaer, vi jobber med barn og vi jobber for inkludering og toleranse osv. Veldig tungt å komme igang igjen på jobb når kollegaer rygger når de ser meg. Det forventes bare et hei, hyggelig å se deg igjen. Vinbar vært kollegaer i 15 år 

Anonymkode: da237...3b7

Fortsetter under...

Skrevet

Huff så trist, hadde snarest sett meg etter noe annet. 

Anonymkode: 8efba...9a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Huff så trist, hadde snarest sett meg etter noe annet. 

Anonymkode: 8efba...9a2

Blir ikke å bytte jobb nei. Det er slik hos oss. Man må

jobbe noen mnd før man er godtatt igjen. Som om jeg nesten har vært kriminell 

Skrevet

Kanskje det har vært mye ekstra jobb for dem?

Anonymkode: 741f7...2f0

Skrevet

Så trist, sånn skal det jo ikke være. Skjønner godt at du synes det er tungt. 

Skrevet

Har de vært slik når du har vært innom for å hilse på / spise lunsj etc. i sykemeldingsperioden? Eller har det endret seg etter du kom tilbake igjen? 

Anonymkode: 7459b...f10

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jobber i barnehage. Vært sykmeldt lenge og har hatt og har det veldig tøft privat. 
Startet på jobb igjen forrige uke. Da jeg kom på jobb var det 3 kollegaer som reiste seg og bare gikk. Ikke hei eller noe. 6 mnd ute av jobb. 
Dette skal være kollegaer, vi jobber med barn og vi jobber for inkludering og toleranse osv. Veldig tungt å komme igang igjen på jobb når kollegaer rygger når de ser meg. Det forventes bare et hei, hyggelig å se deg igjen. Vinbar vært kollegaer i 15 år 

Leit å høre. Sånn skal det ikke være. Kan du snakke med kollegaene dine eller sjefen?

Anonymkode: 4cd78...07e

Skrevet

Skikkelig kjerring oppførsel. Menn er ikke sånn. De har garantert baksnakket deg også mens du ikke har vært der. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det opp i plenum når dere er uten barna. Slik skal det ikke være. Det er jo mobbing og utfrysning. 

Anonymkode: 5a7a4...f9b

Skrevet

I alle dager, så utrolig dårlig ukultur. 

Jeg var selv sykmeldt i noen måneder for noen år siden da livet bokstavlig talt raknet på alle fronter samtidig. Det å bli møtt av kollegaen min med en klem, så godt å se deg igjen, det var så viktig, kostet så lite. Det er slik man får folk tilbake igjen, leit at du ikke fikk oppleve det. Stor klem 

Anonymkode: 8e6db...626

Skrevet

Det er jo skikkelig dårlig gjort, og noe jeg hadde tatt opp med leder. 

Så bra at du har det bedre og klarer å være i jobb igjen, prøv å ikke la drittkjærringer ødelegge for deg ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...