Gå til innhold

Tror dere på skjebnen når det gjelder kjærligheten? Finnes det tvillingsjeler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er alt bare tilfeldigheter? Har du noen gang kjent «elektrisitet» mellom deg og et annet menneske? Jeg har blitt kjent med en mann via jobben. Når han er i nærheten får jeg gåsehud, hjertebank og kjenner på en enorm tiltrekning. Kjenner den samme følelsen selv om han er i et annet land og bare sender meg en jobbrelatert melding. Tror dere han føler det samme? Vil liksom så gjerne tro at det ikke er mulig at bare en part føler det sånn.😅

Anonymkode: 223fa...880

Skrevet

Jeg har ikke opplevd det selv, jeg er glad i mannen min, men tror at jeg kunne hatt det like godt med en annen. Men et vennepar av oss passer så utrolig bra sammen, så der tror jeg på skjebne og tvillingsjeler. 

Hvis dere er single begge to så bør du gi det en sjanse, du kan bare få et nei. Heia kjærligheten ❤️

Anonymkode: 9ed63...290

Skrevet

Ja, jeg har møtt en mann som tiltrekningen var sånn med. Det slo gnister mellom oss, og han er den eneste som har vekket sånne følelser i meg. Andre merket det faktisk 🙈

Et blikk var nok, et kyss kjentes helt ned i lilletåa.

Vi var sammen noen år, men tiltrekningen var ikke nok til at vi klarte holde sammen. 

Jeg er gift med en annen og har et godt liv med ektemannen min, men personen det var en så sinnsyk inntens tiltrekning til vil alltid ha en plass i mitt hjerte. Jeg tenker ganske ofte på han faktisk.

Anonymkode: de59c...02a

Skrevet

Forelskelse er reelt, men alle kan forelske seg i mange mennesker.

Anonymkode: d0d93...17f

Skrevet

Jeg trodde ikke på det før, før jeg møtte kjæresten min. Det var (er) som du sier, elektrisk. Det er fysisk tiltrekning, men også en helt pussig følelse av at vi har kjent hverandre alltid. 

Anonymkode: bb73d...cc7

Skrevet

Nei. Er bare tull

Anonymkode: bc6b2...6af

Skrevet

Mannen min er virkelig det for meg. Vært gift i 15 år. Han er den rette. 

En jeg møtte på mine yngre dager , det var så sterk kjemi. Men det var bare det. Kjemi. En veldig sterk kraft. Men vi kunne aldri fungert sammen. 

Husker jeg skulle legge inn ting i bilen da vi var på stranda en gang. Mange biler på parkeringen. Jeg følte en veldig trang til å snu meg. Og der 30 meter unna, stod det en familiefar rett opp og ned og stirret på meg. Jeg følte en stor trang til å oppsøke han, kunne ikke det da, men jeg var helt oppslukt! Han var da kjekk, men det var den kjemien. Han også snudde seg mot meg, glana,  vi stod parallelt og så på hverandre. Mens hans familie og min egen familie satt seg i bilene. Han dro, og jeg ble oppriktig trist. Føltes veldig ut som vi hadde møtte i tidligere liv eller noe. En veldig spesiell opplevelse. 

Er dere begge single, kjør på! 

Er en av dere sammen med noen andre, lar du vær. 

Anonymkode: a8286...f46

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mannen min er virkelig det for meg. Vært gift i 15 år. Han er den rette. 

En jeg møtte på mine yngre dager , det var så sterk kjemi. Men det var bare det. Kjemi. En veldig sterk kraft. Men vi kunne aldri fungert sammen. 

Husker jeg skulle legge inn ting i bilen da vi var på stranda en gang. Mange biler på parkeringen. Jeg følte en veldig trang til å snu meg. Og der 30 meter unna, stod det en familiefar rett opp og ned og stirret på meg. Jeg følte en stor trang til å oppsøke han, kunne ikke det da, men jeg var helt oppslukt! Han var da kjekk, men det var den kjemien. Han også snudde seg mot meg, glana,  vi stod parallelt og så på hverandre. Mens hans familie og min egen familie satt seg i bilene. Han dro, og jeg ble oppriktig trist. Føltes veldig ut som vi hadde møtte i tidligere liv eller noe. En veldig spesiell opplevelse. 

Er dere begge single, kjør på! 

Er en av dere sammen med noen andre, lar du vær. 

Anonymkode: a8286...f46

Tusen takk for et så fint svar. Det gir meg håp. Vi er begge single. 😍

Anonymkode: 223fa...880

Skrevet

Har ikke noe tro på skjebnen eller tvillingsjeler, men jeg har 2 ganger møtt menn som tar 100% av oppmerksomheten min.

1. Første gang jeg så han, forsvant alt rundt, lyd og folk, så bare han. Vi var sammen en kort stund. Tenker på han enda.

2. Jeg kunne kjenne på kroppen når han var i nærheten. Og når han tok på meg ble alt behagelig stille og jeg følte meg helt rolig (jeg har veldig mye indre uro). Ble helt avhengig av å bare være i nærheten av han der, men vi var ikke single, så det ble med vennskap.

Anonymkode: 0aaa4...229

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...