Anonym bruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Kanskje jeg kan få litt tips om nye nytt for meg. Tenker ikke på hjemmelaget fiskepålegg. Anonymkode: 84236...9b5
Anonym bruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Liker godt stabburet sin laks på boks, men er så dyrt at jeg aldri prioriterer å kjøpe det.... Anonymkode: 7774b...27e
Anonym bruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Svolværpostei, lodderogn (på brød med litt rødløk og rømme), gravlaks/ørret, røykalaks/ørret, biter av matjesild med løk og rømme og potet på flatbrød (hvis det kan kalles pålegg). Anonymkode: c1f7b...957
Optatium Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Tunfisk med majones og sitronpepper! Ellers liker jeg makrell i tomat også!
Anonym bruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Røkt makrell, ørret, makrell i tomat. Anonymkode: 55d98...795
tante grusom master of law Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Jeg elsker dette! Spiser det på knekkebrød, gjerne med cottage cheese oppå. https://mills.no/mills/produkt/mills-laksepalegg-med-varlok-og-sitron/
Himmel og hav Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai Gravlaks og makrell i tomat. Røkelaks er også godt, men ikke alene.
Anonym bruker Skrevet 12. mai #10 Skrevet 12. mai Jeg elsker tunfisk i gele, på boks! Knekkebrød ,tunfisk og majones på toppen. Det er så digg det! Anonymkode: aa6ea...b78
Anonym bruker Skrevet 12. mai #11 Skrevet 12. mai Himmel og hav skrev (2 timer siden): Gravlaks og makrell i tomat. Røkelaks er også godt, men ikke alene. Hva har du sammen med røkelaks? Hvilket merke er godt? Hi Anonymkode: 84236...9b5
Anonym bruker Skrevet 12. mai #12 Skrevet 12. mai Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg elsker tunfisk i gele, på boks! Knekkebrød ,tunfisk og majones på toppen. Det er så digg det! Anonymkode: aa6ea...b78 Hvilket merke liker du? Hi Anonymkode: 84236...9b5
Anonym bruker Skrevet 12. mai #13 Skrevet 12. mai Her var flere ting jeg ikke har sett før, takk 😊 Dere som sier makrell i tomat, hvilken type og merke er best synes du? Ser det er mange forskjellige, og jeg har aldri smakt makrell i tomat faktisk 😆 Hi Anonymkode: 84236...9b5
Himmel og hav Skrevet 12. mai #14 Skrevet 12. mai Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hva har du sammen med røkelaks? Hvilket merke er godt? Hi Anonymkode: 84236...9b5 Egg av et eller annet slag eller avokado. Jeg synes Lofoten og Troll er gode, men jeg er ingen laksekjenner. for meg er det viktigst at den er myk og ikke så hardt røkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå