Anonym bruker Skrevet 14. mai #26 Skrevet 14. mai Tusen kroner for klipp to ganger i året. Fargingen står jeg for selv. Bruker heller penger jeg har til overs på å leie meg inn på ulike hytter på vidde og fjell, det er min absolutte favorittform for egenpleie og luksus 😊Har langt hår da, så sveisen krever ikke så mye. Anonymkode: 2c94b...4e6
Anonym bruker Skrevet 14. mai #27 Skrevet 14. mai Koster 4.000 hver gang jeg skal ha full pakke - stuss, bunnfarge og farge i lengdene. Har langt hår. Synes det er ekstremt dyrt, men har en frisør jeg er veldig fornøyd med, så det er uaktuelt å bytte til noen billigere. Prøver å begrense kostnadene med å bare farge etterveksten annenhver gang, da blir det ca 1500. Går til frisør 4-6 ganger i året. Har blitt gråhåret etter hvert, men en veldig ukledelig gråfarge. Kommer derfor til å fortsette med farging, orker ikke søle med det hjemme lenger som jeg gjorde i ungdommen. Anonymkode: 07fdf...70c
Anonym bruker Skrevet 14. mai #28 Skrevet 14. mai 900kr. Klipper meg annenhver måned. Anonymkode: 218a8...393
Anonym bruker Skrevet 14. mai #29 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (På 12.5.2025 den 15.20): Klipper meg selv og farger selv oghar også sgripet selv, har ikke brukt ett øre på frisør på femten år. Anonymkode: e2000...a37 Sikkert pent😳 Anonymkode: 515ee...8d6
Anonym bruker Skrevet 14. mai #30 Skrevet 14. mai 2 hours ago, Anonym bruker said: Sikkert pent😳 Anonymkode: 515ee...8d6 Hvorfor skal det ikke bli pent selv om hun gjør det selv? Anonymkode: c466b...205
Anonym bruker Skrevet 14. mai #31 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Sikkert pent😳 Anonymkode: 515ee...8d6 Hva får du ut av å komme med sånt? Anonymkode: 335ed...d48
Anonym bruker Skrevet 14. mai #32 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hva får du ut av å komme med sånt? Anonymkode: 335ed...d48 Noen mennesker er bare usiviliserte brødhuer. Dessverre lite man får gjort noe med. Anonymkode: 2c94b...4e6
Anonym bruker Skrevet 16. mai #34 Skrevet 16. mai Har langt hår som jeg klipper to ganger i året. Koster 469.- pr gang. Farger etterveksten selv hver fjerde uke. Hårfargen jeg bruker kjøper jeg i Sverige til 99.- Anonymkode: a0598...80c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå