Anonym bruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai En kollega av meg var hos frisør for første gang på lenge. Hun ble sjokkert over hvor mye det ble på, klipp og striping ble på rundt 4.000. Frisøren sa hun burde gjøre det hver 5-6 uke. Det kommer ikke på tale. På onsdag som var var det en på luksusfellen som gjorde akkurat dette. Brukte rundt 4.000 på frisør hver 5-6 uke. Personlig er jeg hos frisør 2-3 ganger i året for klipp og betaler rundt 900 hver gang. Hvor mye bruker dere på frisør, og hvor ofte går dere? Anonymkode: 0ff6a...5ef
Anonym bruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Jeg tviler på at frisøren mener at venninnen din skal ha full behandling såpass ofte, men om man skal sørge for at etterveksten blir behandlet så må man nok regne med såpass. Da jeg farget håret var jeg hos frisør hver 6-8 uke og betalte mellom 1-2000 kr avhengig av behandling. Nå har jeg sluppet ut det grå og bruker ca 900 kr 4-5 ganger i året. Jeg bruker også en del på gode produkter, med grått hår så er det ekstra viktig å ha et sunt og glansfullt hår, syns jeg. Anonymkode: f3901...5a0
Anonym bruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Går hos lærling hver 4-5 mnd og betaler 1200 kroner Anonymkode: 43676...20e
Anonym bruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai Jeg klipper meg to ganger i året, til jul og til 17.mai. Kjenner frisøren så jeg får vennepris og betaler 500 kr. Har aldri stripet, farget eller tatt andre dyre behandlinger. Anonymkode: 97271...906
Anonym bruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Jeg klipper meg 4-5 ganger i året, koster ca 900 hver gang. Skulle gjerne både klippet meg oftere og farget håret hos frisøren, men det er svindyrt. Har hverken råd eller lyst til å bruke så mye penger på det. Anonymkode: 335ed...d48
Anonym bruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Går til frisør en gang i året og har pleid å bruke rundt 1000 kroner. Nå har jeg plutselig begynt å bli grå i håret, så det blir kanskje litt oftere nå, og dermed dyrere også fordi håret blir farget også. Anonymkode: ebad7...5c3
Anonym bruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Klipper meg ca 3 ganger i året. Betaler ca 1300 pr gang. Anonymkode: aafb7...aee
Anonym bruker Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai Anonym bruker skrev (48 minutter siden): En kollega av meg var hos frisør for første gang på lenge. Hun ble sjokkert over hvor mye det ble på, klipp og striping ble på rundt 4.000. Frisøren sa hun burde gjøre det hver 5-6 uke. Det kommer ikke på tale. På onsdag som var var det en på luksusfellen som gjorde akkurat dette. Brukte rundt 4.000 på frisør hver 5-6 uke. Personlig er jeg hos frisør 2-3 ganger i året for klipp og betaler rundt 900 hver gang. Hvor mye bruker dere på frisør, og hvor ofte går dere? Anonymkode: 0ff6a...5ef 3-4 klipp i året, rundt 1000 ettervekst hver 3.mnd 1300kr kan ikke la være å gjøre det, har tynt hår og ser grusomt uten form og farge bruker heller penger på frisøren enn nye klær, sko og sminke. hva med annet - mascara til 400, parfyme 800 osv ? Jeg synest sminke er latterlig dyrt, for ikke å snakke om parfyme eller vesker .. Anonymkode: 84eb7...89a
Anonym bruker Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai Jeg er hos frisør ca. 4 ganger i året. Klipp,strip, mini colour. Koster ca. 2000 tror jeg. Mannen fikk sjokk.. Men jeg er der i flere timer, får god behandling, er alltid fornøyd. Nå blir det bare 6 uker i mellom, siden jeg vil være litt fin i sommerferien i år. Anonymkode: f82dd...4ee
Anonym bruker Skrevet 12. mai #10 Skrevet 12. mai Klipper meg selv og farger selv oghar også sgripet selv, har ikke brukt ett øre på frisør på femten år. Anonymkode: e2000...a37
Anonym bruker Skrevet 12. mai #11 Skrevet 12. mai Ingenting. Synes det er for dyrt, lar fjortisen klippe meg. Anonymkode: fa031...0e5
Anonym bruker Skrevet 12. mai #12 Skrevet 12. mai Klipper selv. Tik tok butterfly cut. Anonymkode: 454c6...5df
Anonym bruker Skrevet 12. mai #13 Skrevet 12. mai Før gikk jeg ca 2 ganger i året, betalte vel rundt 4 000. Nå har jeg ikke hatt tid, eller tatt meg råd. Så klipper for ca 900 kr hver 3-4. mnd. Anonymkode: f3216...3fb
Anonym bruker Skrevet 12. mai #14 Skrevet 12. mai Ingenting. Jeg har ikke vært hor frisøren på over 20 år. Ingen av døtrene mine bruker penger på frisør heller. De er myndige begge to. Anonymkode: 5d8d2...1db
Anonym bruker Skrevet 13. mai #16 Skrevet 13. mai 0,- Klipper og farger selv. Har vært hos frisør tidligere, men ender alltid opp misfornøyd. Anonymkode: 7391e...68a
Anonym bruker Skrevet 13. mai #17 Skrevet 13. mai Ca kr 600,- hver 6.-7. uke. Vask, klipp og enkel styling. Anonymkode: debaa...162
Elina Skrevet 13. mai #18 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (17 timer siden): Klipper selv. Tik tok butterfly cut. Anonymkode: 454c6...5df Jeg gjør det også selv. Har gjort det etter Manes by Mell sine videoer (pixitale cut) , prøvd wolves cut, så butterfly cut og unicorn cut. Har frisørsaks også. Begynte med dette etter frisørsalongen jeg gikk til la ned her i byen. Jeg var veldig fornøyd med salongen og ville rett og slett ikke dra til noen andre. Det er uansett en befrielse å klippe håret selv, går kjapt og blir overaskende fint.
MissSaigon Skrevet 13. mai #19 Skrevet 13. mai Jeg bruker ca 4000,- to ganger i året, og så rundt 1000,- for "vedlikehold" to-fire ganger i tillegg. Å gå til frisør er en egenpleie jeg tar meg råd til, jeg kunne ikke drømme om å styre med verken farge eller klipp selv. Det hadde ikke blitt pent.
Himmel og hav Skrevet 13. mai #20 Skrevet 13. mai Jeg går til frisøren hver 8. uke. Farger hver gang og klipper ca. annenhver gang. Betaler mellom 12 og 1600,- Det er egenpleie og velvære og min luksus i hverdagen. Min naturlige farge er kald og trist og jeg ser ut som et spøkelse med den, så litt fargeendring må til.
Anonym bruker Skrevet 13. mai #21 Skrevet 13. mai Før pleide jeg bare klippe meg en gang i året og betalte derfor rundt 900kr/året. Nå får jeg håret farget hver 5.-6. uke. Betaler da 1850 (fordi jeg farger øyenbrynene samtidig, å farge bare håret koster 1500kr). Ganske mye, men per nå tar jeg meg råd til det. Anonymkode: f8ad6...abb
Anonym bruker Skrevet 13. mai #22 Skrevet 13. mai Hele familien bruker 0kr på frisør, men vi bruker litt på hjemmefarge. Jeg bruker 80kr 4 ganger i året Anonymkode: 2e032...5fc
Anonym bruker Skrevet 13. mai #23 Skrevet 13. mai Ca 4 000 kr to ganger i året. Anonymkode: da585...eba
Anonym bruker Skrevet 13. mai #24 Skrevet 13. mai Rundt 5 - 6.000,- totalt i året. Da er det klipp og striping 2 eller 3 ganger og bare klipp 2 eller 3 ganger. (Er altså hos frisøren rundt 5 ganger i året) Anonymkode: a5c80...8a9
LME1001 Skrevet 14. mai #25 Skrevet 14. mai Klipp og striper etterveksten med folie. 3.500kr 2 x pr. år = totalt 7.000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå