Chicci Skrevet 12. mai 2025 #1 Skrevet 12. mai 2025 Jeg har spørsmål rundt bruk av Blocket. Lurte på om noen kanskje kunne hjelpe meg
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2025 #2 Skrevet 12. mai 2025 Ja, vad är det du undrar på när det gäller Blocket? Anonymkode: 204d4...1d1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2025 #3 Skrevet 12. mai 2025 Det er som finn. Men altså, finn kan være overveldende når en ikke er vant med det. Hva er det du lurer på? Anonymkode: 52fe4...563
Chicci Skrevet 12. mai 2025 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2025 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Ja, vad är det du undrar på när det gäller Blocket? Anonymkode: 204d4...1d1 Har du bruker der? Kunne du sendt meg en PM?
Chicci Skrevet 12. mai 2025 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2025 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Det er som finn. Men altså, finn kan være overveldende når en ikke er vant med det. Hva er det du lurer på? Anonymkode: 52fe4...563 Trenger hjelp til å få kontaktet en selger, men har ikke svensk personnummer som er et krav for å kontakte noen 😊
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2025 #6 Skrevet 12. mai 2025 Chicci skrev (9 minutter siden): Trenger hjelp til å få kontaktet en selger, men har ikke svensk personnummer som er et krav for å kontakte noen 😊 Det var jeg ikke klar over. Etter litt googling så ser jeg at en er avhengig av å logge inn på svensk BankID for å få tilgang, ja. Altså ikke bare svensk fødselsnummer men må rent av ha svensk BankID. Noe som er rart, siden det er norske Schibstedt som står bak. De burde ha kunnet likestille norske BankID med svenske BankID. Ser dessverre ikke ut til at der er noen løsning på problemet. 😕 https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?t=16982 Anonymkode: 52fe4...563
Chicci Skrevet 12. mai 2025 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det var jeg ikke klar over. Etter litt googling så ser jeg at en er avhengig av å logge inn på svensk BankID for å få tilgang, ja. Altså ikke bare svensk fødselsnummer men må rent av ha svensk BankID. Noe som er rart, siden det er norske Schibstedt som står bak. De burde ha kunnet likestille norske BankID med svenske BankID. Ser dessverre ikke ut til at der er noen løsning på problemet. 😕 https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?t=16982 Anonymkode: 52fe4...563 Ja, stemmer det. Men svensk bank ID er vel koblet opp mot personnummeret. Ser ut som det er vanskelig å få hjelp 😅
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2025 #8 Skrevet 12. mai 2025 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Det var jeg ikke klar over. Etter litt googling så ser jeg at en er avhengig av å logge inn på svensk BankID for å få tilgang, ja. Altså ikke bare svensk fødselsnummer men må rent av ha svensk BankID. Noe som er rart, siden det er norske Schibstedt som står bak. De burde ha kunnet likestille norske BankID med svenske BankID. Ser dessverre ikke ut til at der er noen løsning på problemet. 😕 https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?t=16982 Anonymkode: 52fe4...563 Du må ikke finne på å poste på ei svensk forumside og spørre om hjelp. Fikk sinnsykt mye pes fra svenskene fordi jeg skrev på norsk. Dette var i et forum med mange nordmenn 😅 Anonymkode: f6a20...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå