Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Kan du si hva linken inneholder? Jeg klikker ikke på linker jeg ikke vet hva er for noe.

Anonymkode: 18863...f58

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Kan du si hva linken inneholder? Jeg klikker ikke på linker jeg ikke vet hva er for noe.

Du ser vel på linken at det er en vg sak?

Anonymkode: fc35f...320

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du ser vel på linken at det er en vg sak?

Det kan være virus. Vet aldri. Trykker ikke på linker jeg ikke vet hva er for noe.

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Det kan være virus. Vet aldri. Trykker ikke på linker jeg ikke vet hva er for noe.

Hvordan kom du deg på dette forumet da?

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du ser vel at det står VG?? 

Anonymkode: 6ca44...8d4

Skrevet

Tror du at alle muslimer alltid ønsker krig? Da er du faktisk dummere enn man skulle tro var mulig. 

Anonymkode: 9b369...c5e

Skrevet

Alle ønsker ikke det. men de blir oppdratt til å hate, til å ønske å drepe motstandere, til å kontrollere andre, til å ha lav toleranse for andre. Det blir de preget av.

Anonymkode: 63070...475

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Alle ønsker ikke det. men de blir oppdratt til å hate, til å ønske å drepe motstandere, til å kontrollere andre, til å ha lav toleranse for andre. Det blir de preget av.

Å gjør vi det? Jeg må ha fortrengt dette jeg da, for jeg kan ikke huske at mine foreldre oppdro meg til å hate eller drepe motstandere.. 🤔

Anonymkode: 613b7...049

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Å gjør vi det? Jeg må ha fortrengt dette jeg da, for jeg kan ikke huske at mine foreldre oppdro meg til å hate eller drepe motstandere.. 🤔

Anonymkode: 613b7...049

Vel, islam er jo en hatende religion.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Vel, islam er jo en hatende religion.

Nei, ikke mer enn at humanetikkerene har et hatende livssyn.

Anonymkode: 8413b...2a3

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hadde de ikke vært det, så hadde ikke så mange muslimske land vært underutviklet og fylt av krig, hat og terror.

Annonse

Skrevet

Jeg leser heller ikke linker jeg ikke vet hva er for noe. Hva er det for link, hi?

Anonymkode: fe19d...def

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg leser heller ikke linker jeg ikke vet hva er for noe. Hva er det for link, hi?

Gå inn på vg og se selv da vel, himmel.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Grunnen til at mange europeere etter hvert har blitt svært skeptiske til innvandring fra muslimske land, er at man nå både ser, og opplever de negative konsekvensene ved å ta i mot folk fra en fremmed kultur. Det hjelper selvsagt ikke at mange muslimer hardnakket påstar at de er helt kompatible med våre vestlige frihetsverdier, når vi-den opprinnelige befolkningen- opplever at dette ikke stemmer. En svale gjør ingen sommer. Man må derfor se effekten av masseinnvandring på gruppenovå, for å kunne si noe om konsekvensene. Jeg synes ikke vi- den opprinnelige befolkningen- skal behøve å unnskylde at vi ønsker et homogent samfunn tuftet på vår kristenhumanistiske kulturarv. Islam har ingen historiske røtter i vest-europa, og sånn bør det forbli.

Anonymkode: 8c10a...d2d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Gå inn på vg og se selv da vel, himmel.

Jeg går ikke inn på rasistiske nettsider eller artikler. Dette høres ekstremt rasistisk ut.

Skrevet

Islam har som mål å gjøre hele verden til muslimer. De ser ned på alle oss andre som er vantro. Jihad er en viktig del av troen. Og måten de gjør det på nå er å bosette seg i Europa, for så sakte men sikkert bygge seg opp og påvirke samfunnet her. Og naive Europa, som har hatt det litt for godt litt for lenge, tror at bare vi er snille vil alle være snille med oss. Eller, det har vi i hvert fall trodd. Flere og flere forstår at Europas kulturarv står for fall, og at våre verdier ikke kan (eller ønskes) videreføres til muslimske innvandrere. Bortsett fra de få som «faller fra» slik som Abid Raja f.eks. 

Det har ingenting med rasisme å gjøre, snarere realisme. På tide å stå opp for vestlige verdier og forstå at om man ikke stiller krav så er Europa snart borte (og som vi vet, deler av f.eks Sverige er allerede tapt)  og erstattet av Europistan. 

Anonymkode: 54cef...2fb

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Det er en link til en artikkel i nettavisen til VG

Anonymkode: 0d1b0...cb3

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Hadde de ikke vært det, så hadde ikke så mange muslimske land vært underutviklet og fylt av krig, hat og terror.

Jeg klarer ikke å finne et muslimsk land hvor det ikke er krig/konflikt og eller undertrykking

Skrevet
29 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg går ikke inn på rasistiske nettsider eller artikler. Dette høres ekstremt rasistisk ut.

Er VG en rasistisk side? Når ble den det?

Skrevet
On 5/12/2025 at 12:51 AM, Anonym bruker said:

Når ble Putin, Trump og Netyanahu muslimer?

Anonymkode: b96ab...1db

Hæ?

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Jeg klarer ikke å finne et muslimsk land hvor det ikke er krig/konflikt og eller undertrykking

Og det er ikke tilfeldig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

eller fattigdom og elendighet. 

Anonymkode: 8c10a...d2d

Skrevet

Muslimer ønsker ikke alltid krig selvsagt, men de har et helt annet temperament enn oss, og de har et helt annet syn på liv og død. Derfor er det så ille med muslimer i Norge. Det blir total krasj mellom to verdisyn og vil aldri kunne fungere bra. Og derfor er tryggheten vi en gang hadde i Norge, tapt for alltid. Heldigvis er de fleste muslimer gode mennesker, ikke verre enn oss i hvert fall. Men det hjelper jo lite så lenge de som er gale, etter vår målestokk, vil gjøre veldig mye galt, målt etter vår målestokk. Vår målestokk bør jo tross alt gjelde i vårt samfunn. 

Anonymkode: 95380...df5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...