Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen måte å finne ut om det er ordentlige folk eller evt menn som er bare er ute etter ein ting. 🤔 Skal møte en mann på onsdag, har tenkt at han er ordentlig mann, men har plutselig fått en dårlig følelse. Noen tegn å se etter? Litt uerfaren på dette.

Anonymkode: 20130...3d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min erfaring avslører de seg rimelig raskt. De gir komplimenter på kropp og utseendet og har en overdreven flørting. 

Skrevet

Hvis du ikke klarer å ferske det ved å tolke fyren, så er en sikker strategi dette: Vent med å ha sex med ham. Hvis han ikke mister interessen av det så er han enten veldig tålmodig eller han liker deg på et annet plan enn kun det seksuelle.

Anonymkode: befcc...3b1

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Hvis du ikke klarer å ferske det ved å tolke fyren, så er en sikker strategi dette: Vent med å ha sex med ham. Hvis han ikke mister interessen av det så er han enten veldig tålmodig eller han liker deg på et annet plan enn kun det seksuelle.

Vil alle seriøse menn synes det er greit å vente med sex? 

Anonymkode: 232b4...463

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vil tro at en mann som er interessert i å bli kjent med deg for å se om det er liv laga for et mer forpliktende, langvarig forhold i hvert fall ikke maser seg til sex på første date, eller lar være å treffe deg noe mer hvis dere ikke har sex på første date.

Totalt sett er det vel ganske merkelig å mene at det IKKE er greit å vente med sex. Man er ikke programforpliktet til å ha sex med alle man går på date med, og det burde vel egentlig falle innunder kategorien «greit» hos alle og enhver…

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

En seriøs mann som er en god venn, som er som en bror, bryr seg ikke om sex. Derfor er det viktig å få luket ut menn som kan tenke seg sex med en.

Anonymkode: 37082...b4f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

En seriøs mann som er en god venn, som er som en bror, bryr seg ikke om sex. Derfor er det viktig å få luket ut menn som kan tenke seg sex med en.

Hvem vil ha sex med en bror ?

Anonymkode: 3d7e8...b4d

Skrevet

Vi er på snap nå. Han sender mye selfier. Akkurat nå var det bilde av seg selv og god morgon. Eller når han står på badet i bar overkropp eller ligger på sofaen i bar overkropp. 

Skrevet

Vi er på snap nå. Han sender mye selfier. Akkurat nå var det bilde av seg selv og god morgon. Eller når han står på badet i bar overkropp eller ligger på sofaen i bar overkropp. 

Ok. Lykke til 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Mannfolk har en lei tendens til å tro at det er det vi ønsker oss. Bilder i baris. Men hvis man er ute etter den store kjærligheten så er det jo ikke det som er spennende. 

Anonymkode: 49d7e...3f3

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Mannfolk har en lei tendens til å tro at det er det vi ønsker oss. Bilder i baris. Men hvis man er ute etter den store kjærligheten så er det jo ikke det som er spennende. 

Enig. HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Eg er kristen og han sier og at han er det. To ganger sier han at han er helfrelst på Jesus. For meg høres det helt rart ut, føler liksom at han overdriver og tenk om han egentlig ikke er kristen men sier det bare. 🤷 HI

Skrevet

Hvordan gikk daten ?

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Hvordan gikk daten ?

Tja. Usikker. Han var her i 10 timer.  gikk tur, bada i sjøen og diverse. Men enormt selvopptatt, han kunne spør om noe og jeg svarte og midt inni så begynte han selv å snakke om seg selv.  Jeg stilte han spørsmål og lot han i det minste få snakke ferdig. Han spurte og om samme spørsmål og sa samme setning opptil flere ganger. Han sa han er kristen, men banna opptil flere ganger. Tvilsomt at det blir noe mer. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.5.2025 den 10.58):

Du skulle ikke prøve å få deg en type selv? Du virker noget seksuelt frustrert. 

Anonymkode: 8167c...3d0

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Tja. Usikker. Han var her i 10 timer.  gikk tur, bada i sjøen og diverse. Men enormt selvopptatt, han kunne spør om noe og jeg svarte og midt inni så begynte han selv å snakke om seg selv.  Jeg stilte han spørsmål og lot han i det minste få snakke ferdig. Han spurte og om samme spørsmål og sa samme setning opptil flere ganger. Han sa han er kristen, men banna opptil flere ganger. Tvilsomt at det blir noe mer. 

Hmm. Høres ikke helt bra ut, kanskje han var nervøs? 

Men en date på 10 timer? 😱

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hmm. Høres ikke helt bra ut, kanskje han var nervøs? 

Men en date på 10 timer? 😱

Ja, han kom med båt (westamaranen).

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 11.5.2025 den 18.58):

Er det noen måte å finne ut om det er ordentlige folk eller evt menn som er bare er ute etter ein ting. 🤔 Skal møte en mann på onsdag, har tenkt at han er ordentlig mann, men har plutselig fått en dårlig følelse. Noen tegn å se etter? Litt uerfaren på dette.

Føler med deg. Alle tinder datene jeg har hatt, har vært enten uforpliktende eller lovebombing eller blitt friendzonet. Mao ikke god opplevelse.. 

Siste jeg nå dater er nok den lengste jeg har datet uten å bli sammen. 

Det er vanskelig å vite om de kun er ute etter sex/oppmerksomhet for en periode eller forhold. 

Jeg hadde tidlig sex med han siste daten her, vi holder fortsatt på, så tror ikke det skal ha noe å si. Men si til han du dater at du er tydelig på å finne kjærligheten og ikke kun sex. Si det tidlig, så vet han det iallefall. Det er så mye tullinger på tinder. 

Anonymkode: 9abfd...f6f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Føler med deg. Alle tinder datene jeg har hatt, har vært enten uforpliktende eller lovebombing eller blitt friendzonet. Mao ikke god opplevelse.. 

Siste jeg nå dater er nok den lengste jeg har datet uten å bli sammen. 

Det er vanskelig å vite om de kun er ute etter sex/oppmerksomhet for en periode eller forhold. 

Jeg hadde tidlig sex med han siste daten her, vi holder fortsatt på, så tror ikke det skal ha noe å si. Men si til han du dater at du er tydelig på å finne kjærligheten og ikke kun sex. Si det tidlig, så vet han det iallefall. Det er så mye tullinger på tinder. 

Anonymkode: 9abfd...f6f

Vi hadde og sex. Men føler på meg at han dessverre ikke er den rette. HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Vi hadde og sex. Men føler på meg at han dessverre ikke er den rette. HI

Du hadde sex med han men du klager over at han bannet flere ganger, så da er ikke han kristen?

Det er vel ikke helt konsekvent? Så det er nok helt sikkert andre signaler som du har plukket opp som gjør at du er skeptisk til han, tror du ikke?

Anonymkode: 38a84...fdd

Skrevet

Du hadde sex med han men du klager over at han bannet flere ganger, så da er ikke han kristen?

Det er vel ikke helt konsekvent? Så det er nok helt sikkert andre signaler som du har plukket opp som gjør at du er skeptisk til han, tror du ikke?

Anonymkode: 38a84...fdd

Ja, egentlig...mest det at han snakker ekstremt mye om seg selv og det samme mange ganger og så bada vi og jeg er overbevist om at han tissa i vannet. Bytta ikke short og tok bare på buksa utenpå og da han tok av den senere for sex lukta det tiss....

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, egentlig...mest det at han snakker ekstremt mye om seg selv og det samme mange ganger og så bada vi og jeg er overbevist om at han tissa i vannet. Bytta ikke short og tok bare på buksa utenpå og da han tok av den senere for sex lukta det tiss....

Hvorfor hadde du sex med han da? Er du ikke kristen? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor hadde du sex med han da? Er du ikke kristen? 

Det er ingen steder i bibelen hvor det står at sex før ekteskap er forbudt. Angrer nå ja, men gjort er gjort. HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det er ingen steder i bibelen hvor det står at sex før ekteskap er forbudt. Angrer nå ja, men gjort er gjort. HI

Jo. Kjære deg. Men du kommer nok til å treffe han igjen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...