Gå til innhold

Tørke duk på bordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk et tips om at belagte duker som denne  https://www.kid.no/borddekking/duker/corina-belagt-duk-hvit?v=20029235001 

Ikke trenger å strykes. Det er bare å vaske den, så ha den i tørketrommel til nesten tør og da er det bare å legge den rett på bordet. Voila da er den slett?

Det hadde jo vært sinnsykt deilig med tanke på mine duker som er 350 cm lang😅

Men jeg har ikke tørketrommel og lurer nå på om det er mulig å bare legge den rett på bordet etter vask, og så blir den slett mens den tørker?

Egentlig tror jeg ikke teorien min stemmer, for det er sikkert varmen i tørketrommel som er til hjelp. Men vil bare høre om du har forsøkt dette uten trommel 😅

Anonymkode: 8a02a...d14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd, men jeg ville vært skeptisk til å legge vått duk rett på treverk. Tåler bordet ditt fuktighet?

Skrevet

Nei, så må ha en plastduk under. Det må jeg uansett, for bordet tåler dårlig at noe som helst trekker gjennom en duk. 

Anonymkode: 8a02a...d14

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke fungerer. Men jeg ville aldri lagt en våt duk rett på bordet uansett.

Anonymkode: 97a24...144

Skrevet

Hvis det er samme type jeg har så er det unødvendig med tørketrommel. De holder nesten ikke på vann så det går fint å legge dem rett på bordet. Det blir ikke like fint som en fint rullet linduk, men det er veldig praktisk.

Anonymkode: ce346...790

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...