Anonym bruker Skrevet 11. mai 2025 #1 Skrevet 11. mai 2025 Jeg fikk et tips om at belagte duker som denne https://www.kid.no/borddekking/duker/corina-belagt-duk-hvit?v=20029235001 Ikke trenger å strykes. Det er bare å vaske den, så ha den i tørketrommel til nesten tør og da er det bare å legge den rett på bordet. Voila da er den slett? Det hadde jo vært sinnsykt deilig med tanke på mine duker som er 350 cm lang😅 Men jeg har ikke tørketrommel og lurer nå på om det er mulig å bare legge den rett på bordet etter vask, og så blir den slett mens den tørker? Egentlig tror jeg ikke teorien min stemmer, for det er sikkert varmen i tørketrommel som er til hjelp. Men vil bare høre om du har forsøkt dette uten trommel 😅 Anonymkode: 8a02a...d14
Himmel og hav Skrevet 11. mai 2025 #2 Skrevet 11. mai 2025 Jeg har ikke prøvd, men jeg ville vært skeptisk til å legge vått duk rett på treverk. Tåler bordet ditt fuktighet?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2025 #3 Skrevet 11. mai 2025 Nei, så må ha en plastduk under. Det må jeg uansett, for bordet tåler dårlig at noe som helst trekker gjennom en duk. Anonymkode: 8a02a...d14
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2025 #4 Skrevet 11. mai 2025 Nei, det tror jeg ikke fungerer. Men jeg ville aldri lagt en våt duk rett på bordet uansett. Anonymkode: 97a24...144
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2025 #5 Skrevet 12. mai 2025 Hvis det er samme type jeg har så er det unødvendig med tørketrommel. De holder nesten ikke på vann så det går fint å legge dem rett på bordet. Det blir ikke like fint som en fint rullet linduk, men det er veldig praktisk. Anonymkode: ce346...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå