Gå til innhold

Gave eller ei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen vår har 3 gutter, vi har 2. 

De eldste er like gamle, men deres attpåklatt er yngre. Vi hadde kontakt tildligere når barna var mindre, men siste årene har vi ikke hatt noe kontakt. 
Mor er veldig spesiell og dømmende.  Vi har litt utfordringer med vår sønn, og det har ikke vært en melding derfra. Enda jeg har sendt meld og skrevet litt av hva vi står i, så er det bare et hjerte tilbake og lite omsorg å få.

hennes yngste skal nå konfirmert i morgen og jeg er usikker på om jeg orker å gi noe. Vi har ingen kontakt og hun har også sluttet å like innleggene mine. 
samtidig gav vi til hverandre med de eldste og det er vanlig at naboer gir 

hva gjør jeg her? 

Anonymkode: db6b0...3b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke ungen sin feil at mammaen er rar....

Kjøp et konfirmasjonskort, ønsk han alt godt for dagen og fremtiden og putt i 200 kr 

Du kan da ikke mene at du vil være så smålig at en uskyldig nabogutt ikke skal få gave fordi mammaen hans ikke liker innleggene dine på sosiale medier?

Anonymkode: 50bcd...cf9

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er da ikke ungen sin feil at mammaen er rar....

Kjøp et konfirmasjonskort, ønsk han alt godt for dagen og fremtiden og putt i 200 kr 

Du kan da ikke mene at du vil være så smålig at en uskyldig nabogutt ikke skal få gave fordi mammaen hans ikke liker innleggene dine på sosiale medier?

Anonymkode: 50bcd...cf9

Jeg vipset mor 200 kr og skrev en fin hilsen på sms til henne. Mens jeg skrev innlegget tenkte jeg at jeg vil være en bedre person. 
Vi er ikke hjemme i helgen og har derfor ikke fått kjøpt kort eller noe. Vi har en del ting å stå i selv. 
Ser du setter det på spissen med at jeg ikke vil gi til gutten fordi mor ikke liker innleggene mine 😅 nei, det er bare en bitteliten del av det. Vi har ikke hatt kontakt på flere år. Hun er spesiell. 

Skrevet

Man gir til nabobarn uansett. 

Men å bemerke at hun ikke liker innleggene dine…det er hysterisk morsomt. 

Anonymkode: 9dd14...fd6

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Naboen vår har 3 gutter, vi har 2. 

De eldste er like gamle, men deres attpåklatt er yngre. Vi hadde kontakt tildligere når barna var mindre, men siste årene har vi ikke hatt noe kontakt. 
Mor er veldig spesiell og dømmende.  Vi har litt utfordringer med vår sønn, og det har ikke vært en melding derfra. Enda jeg har sendt meld og skrevet litt av hva vi står i, så er det bare et hjerte tilbake og lite omsorg å få.

hennes yngste skal nå konfirmert i morgen og jeg er usikker på om jeg orker å gi noe. Vi har ingen kontakt og hun har også sluttet å like innleggene mine. 
samtidig gav vi til hverandre med de eldste og det er vanlig at naboer gir 

hva gjør jeg her? 

Det er jo ingenting av dette som tilsier at hun er spesiell og dømmende. Men uansett da, om hun så er det, så er det jo ikke ungen sin feil.

Anonymkode: 997f9...0c9

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Man gir til nabobarn uansett. 

Men å bemerke at hun ikke liker innleggene dine…det er hysterisk morsomt. 

Anonymkode: 9dd14...fd6

Nei, er ikke så vanlig lenger å gi alle i gata. Her vi bor, var det bare naboene ( voksne) på hver side av vår hus som ga mine barn, så vi har heller ikke gitt noen av de andre…

Anonymkode: 5d32c...cc0

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg vipset mor 200 kr og skrev en fin hilsen på sms til henne. Mens jeg skrev innlegget tenkte jeg at jeg vil være en bedre person. 
Vi er ikke hjemme i helgen og har derfor ikke fått kjøpt kort eller noe. Vi har en del ting å stå i selv. 
Ser du setter det på spissen med at jeg ikke vil gi til gutten fordi mor ikke liker innleggene mine 😅 nei, det er bare en bitteliten del av det. Vi har ikke hatt kontakt på flere år. Hun er spesiell. 

Fint du gav:)

Men utrolig rart å legge merke til om hvem som liker eller ikke liker innleggene du legger ut på SOME

Anonymkode: cbee4...331

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Fint du gav:)

Men utrolig rart å legge merke til om hvem som liker eller ikke liker innleggene du legger ut på SOME

Anonymkode: cbee4...331

Selvfølgelig er ikke det rart. Hvorfor legge ut noe om man ikke enser hvem som kommenterer eller bryr seg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...