Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor intet byggefelt og har et fellesareal, men det er ingen som bruker dette da det ligger bak huset vårt. Likevel er det to naboer som ser bort dit. Vår sønn har lagret noen paller med utstyr der midlertidig og det skal selvsagt inn i garasjen. Nå kommer ene naboen å klager på vegne av den andre naboen. 
Det skal sies at han som klaget har hatt fest og rock’n roll hver helg i årevis. Da med store høytalere på terrassen og det er som å være inne på et festlokalet på soverommet vårt til 4 på natt. Jævlig irriterende. Har sagt i fra men han bryr seg ikke. Så jeg har gitt litt f.. og fått meg ørepropper. Men at han av alle kommer å klager på disse pallene? 

Anonymkode: 1ad01...16e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da svarer du at det bare er midlertidig, og vil bli fjernet om ikke lenge.

Og neste gang han har høy musikk til langt på natt så ringer du politiet 

Anonymkode: 0d421...34c

Skrevet

At han bråker har jo ingenting å gjøre med at dere tar dere til rette på fellesarealer, det er jo to helt forskjellige ting. Ring politiet og klag når han bråker.

Anonymkode: 154b9...305

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Da svarer du at det bare er midlertidig, og vil bli fjernet om ikke lenge.

Og neste gang han har høy musikk til langt på natt så ringer du politiet 

Anonymkode: 0d421...34c

Var det jeg sa til han. 

Skrevet

For en smålig tufs. Hva gjør det om sønnen din oppbevarer noen paller der en kort stund. Neste gang han holder fest ringer du politiet kl. 2301.

Anonymkode: 5c267...8c1

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

At han bråker har jo ingenting å gjøre med at dere tar dere til rette på fellesarealer, det er jo to helt forskjellige ting. Ring politiet og klag når han bråker.

Jeg er ikke fan av dårlig naboskap. Vet politiet har vært der flere ganger, men da fordi andre naboer klager. Jeg har aldri gjort det. Selv om det har vært fristende. Fellesareal er greit nok det, men det står ikke i veien for han. Men det skal sies at folk har jo både båter og kampingvogner på fellesområde, og jeg har aldri brydd meg om det. Han selv inkludert 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke fan av dårlig naboskap. Vet politiet har vært der flere ganger, men da fordi andre naboer klager. Jeg har aldri gjort det. Selv om det har vært fristende. Fellesareal er greit nok det, men det står ikke i veien for han. Men det skal sies at folk har jo både båter og kampingvogner på fellesområde, og jeg har aldri brydd meg om det. Han selv inkludert 

Kanskje han tror det er dere som har klaget.

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Kanskje han tror det er dere som har klaget.

Nei, han tror ikke det. Han vet hvem det er. Men bare så utrolig at en som holder hele byggefeltet våken på natt er samme som klager på andre.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...