Gå til innhold

Er dette en god måte å si i fra på til den som ikke støtter Palestina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette en god og hyggelig måte å si i fra om at det å ikke støtte Palestina ikke er akseptert?

Anonymkode: 7ae68...3ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykker meg ikke innpå linker sånn. Hva handler det om? Og. «Ikke akseptert å ikke støtte Palestina?» Lever vi ikke i et fritt land lenger der man selv kan velge hvem man støtter?

Anonymkode: 7447b...97d

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Er dette en god og hyggelig måte å si i fra om at det å ikke støtte Palestina ikke er akseptert?

Det tror jeg du vet svaret på selv HI...

Anonymkode: 649af...80a

Skrevet

For meg strider det mot sunn fornuft å støtte muslimer, så jeg støtter ikke Palestina. Religionen deres er for råtten.

Trykker ikke på linken, så aner ikke hva den sier.

Anonymkode: 53833...0f9

Skrevet

Jeg trykker selvsagt ikke inn på noe slike som deg publiserer. 

Det holder å ta personlig ansvar og ekskludere pro-Israel mennesker fra sitt eget liv, jeg har ikke behov for å gå lenger enn det. 

Anonymkode: d014b...678

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det tror jeg du vet svaret på selv HI...

Anonymkode: 649af...80a

Nei det vet jeg ikke. Akkurat som dere så trykker jeg meg heller ikke inn på linker sånn. Det er derfor jeg spør i tilfelle det er noen som gjør det. Hvordan skal jeg kunne vite svaret på det når jeg heller ikke tør trykke inn på linker sånn?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei det vet jeg ikke. Akkurat som dere så trykker jeg meg heller ikke inn på linker sånn. Det er derfor jeg spør i tilfelle det er noen som gjør det. Hvordan skal jeg kunne vite svaret på det når jeg heller ikke tør trykke inn på linker sånn?

Er du seriøs? Du har lagt ut en link du ikke sett på selv, og heller ikke vil se på siden du ikke åpner sånne linker...Det er så mye dumskap her inne at jeg blir helt matt.

Anonymkode: 09aa0...19e

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Er du seriøs? Du har lagt ut en link du ikke sett på selv, og heller ikke vil se på siden du ikke åpner sånne linker...Det er så mye dumskap her inne at jeg blir helt matt.

Jeg tror du er ganske alene om å synes at det er dumt å spørre om ting du vil ha svar på fremfor å spørre om ting du allerede vet svaret på.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror du er ganske alene om å synes at det er dumt å spørre om ting du vil ha svar på fremfor å spørre om ting du allerede vet svaret på.

Å linke til noe man ikke vet hva er engang, er dumt, uansett hvordan du vrir på det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Å linke til noe man ikke vet hva er engang, er dumt, uansett hvordan du vrir på det.

Hvorfor er det dumt? Hvorfor er det dumt å spørre om noe man ikke vet noe om?

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor la du ut denne linken når du ikke har sett på den selv en gang? Trykke på en youtube link er ikke farllig. For et troll du er!

Anonymkode: 1dfa0...e24

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Hvorfor er det dumt? Hvorfor er det dumt å spørre om noe man ikke vet noe om?

Ingen tror at du ikke har sett det du linker til, så hva du vil med det utsagnet, annet enn å antyde at du er dum som et brød, er ikke godt å vite. 

Anonymkode: d014b...678

Skrevet

Har du, eller har du ikke, sett din egen link, hi?

Hva vil du med innlegget?

Anonymkode: 7447b...97d

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 10.5.2025 den 14.32):

Dessverre er dette fult akseptert i våre dager. 

Anonymkode: 3c9d7...ccb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...