Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute og møtte noen nye venner i går. Inn fra sidelinjen kommer en brautebass av en annen verden. Utrolig selvopptatt og snakket non-stop om seg selv, film og jobben sin innen film. Ethvert samtale-emne ble lenket tilbake til film. Det slo meg at alle jeg kjenner i filmbransjen er selvsentrerte og snakker utrolig mye om seg og jobben sin. Andre erfaringer? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bl.a familie i filmbransjen, men bak kamera. Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen der hvert fall.

Anonymkode: 1a864...402

Skrevet

Ikke min opplevelse. Noen av dem er, men absolutt ikke et flertall av de jeg kjenner. 

Litt alkoholiserte, derimot, tror jeg nesten hele gjengen er. 🙈

Anonymkode: 173a5...0e2

Skrevet

Sånne folk kjenner jeg til i musikkbransjen og blant finansfolk også, men alle er ikke sånn altså.

Anonymkode: e0fe3...eef

Skrevet
oslofrk skrev (3 timer siden):

Jeg var ute og møtte noen nye venner i går. Inn fra sidelinjen kommer en brautebass av en annen verden. Utrolig selvopptatt og snakket non-stop om seg selv, film og jobben sin innen film. Ethvert samtale-emne ble lenket tilbake til film. Det slo meg at alle jeg kjenner i filmbransjen er selvsentrerte og snakker utrolig mye om seg og jobben sin. Andre erfaringer? 

Kjenner mange som jobber i bransjen, det er ikke mitt inntrykk 

Anonymkode: ac1d9...510

Skrevet

Nei virkelig ikke mitt inntrykk 

Anonymkode: 89549...8a1

Skrevet

Noen av dem er litt høy på seg selv, men de aller fleste er vanlige, snille, greie og dyktige folk :)

Anonymkode: 02f14...b4c

Skrevet

Jeg har inntrykk av at noen av de er veldig opptatt av akkurat det de holder på med, og ikke kan så mye om andre ting. Det ER liksom livet deres. Det gjør kanskje at de virker selvopptatte? 

Anonymkode: 4fd9c...9f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...