Anonym bruker Skrevet 9. mai #1 Skrevet 9. mai Inspirert av en samtale med mannen, hvilke type kjøtt har dere smakt? For meg Sjømat og fisk: Torsk Sei Makrell Laks Ørret Hyse Kamskjell Reke Kreps Scampi Hummer Østers Krabbe Kongekrabbe Blåskjell Hjerteskjell Akkar Blekksprut Fugl: Kylling Høne Gås Kalkun And Moskusand Vaktel Struts Fasan Rødt kjøtt: Svin Strofe Hest Villsvin Hjort Dådyr Rådyr Elg Rein Kenguru Alligator Bjørn Sikkert masse insekter uten og mene det, og det er sikkert noe jeg har glemt Anonymkode: d0a3c...671
Anonym bruker Skrevet 9. mai #2 Skrevet 9. mai Sjømat og fisk: Torsk Sei Makrell Laks Ørret Reke Kreps Scampi Hummer Østers Krabbe Pangasius Tunfisk Rødspette Fugl: Kylling Kalkun Rødt kjøtt: Svin Strofe Elg Lam Anonymkode: f7ed6...1ad
Anonym bruker Skrevet 9. mai #3 Skrevet 9. mai Sjømat: torsk laks ørret rødspette kveite østers hummer krabbe kråkebolle fugl;: kalkun kylling and rype gås kjøtt: storfe svin hjort rein elg krokodille bjørn villsvin kenguru Kommer ikke på flere i farten. Anonymkode: a3359...ea1
Anonym bruker Skrevet 9. mai #4 Skrevet 9. mai Der minnet dere meg på: Pangasius kråkeboller Lam Kveite Anonymkode: d0a3c...671
Anonym bruker Skrevet 10. mai #5 Skrevet 10. mai Sjømat: Torsk Lange Sei Laks Ørret Gjedde Steinbit Kveite Tunfisk Makrell Sverdfisk Sild Hyse Rødspette Skate Ansjos Brisling Pollock Breiflabb Hai Hval Hummer Kreps Tarekrabbe Snøkrabbe Kongekrabbe Blåskjell Kamskjell Østers Sjøpølse Reker Scampi Akkar Blekksprut Fugl: Kylling Kalkun And Gås Rype Rødt kjøtt: Ku Gris Lam Geit Hest Reinsdyr Hjort Rådyr Elg Villsvin Anonymkode: 1bf3a...07a
Anonym bruker Skrevet 10. mai #6 Skrevet 10. mai Husker ikke alt, men har smakt mye. Men av tingene som er nevnt her, har jeg ikke smakt Bjørn eller krokodille, og har ikke behov for det 😅 Vokste opp med en mor som var veldig glad i eksotisk mat. Smakte både gåseleverpostei, østers og kanin da jeg var ganske liten da vi bodde en periode i Frankrike. Tanta mi tok med kengurukjøtt fra Australia. Jeg har ikke behov for så mye spennende i matveien. Det mest «eksotiske» jeg spiser til daglig er reinsdyr. Ellers går det i biffkjøtt, kyllingkjøtt og svinekjøtt og laks. Det er vel det «kjøttet» vi spiser 90% av gangene vi spiser kjøtt. Anonymkode: be3c3...e71
Anonym bruker Skrevet 10. mai #7 Skrevet 10. mai Sjømat: Torsk Kolje Sei Hyse Brosme Lange Hvitting Uer Knurr Sild Sardin Makrell Breiflabb Steinbit Tunge Rødspette Sandflyndre Smørflyndre Blekksprut Akkar Krabbe Kongekrabbe Reker Hummer Kreps Scampi Blåskjell Hjerteskjell Kamskjell Knivskjell Laks Ørret Røye Abbor Hval Hai Pangasius Fugl: Kylling/høne/hane Kalkun Gås And Rype Kjøtt: Svin Ku/kalv/okse Hest Reinsdyr Rådyr Elg Hjort Kanin Sau/lam Geit/kje Villsvin Sikkert noe mer jeg ikke kommer på i farta. Anonymkode: cf4e2...0a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå