Gå til innhold

Skomaker bli ved din lest... eller bli stormannsgal.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Ja. Nå blir det kun palestinske flagg i 17. mai toget. 

Anonymkode: af3eb...02a

Skrevet

Meldte meg ut av lo forbundet jeg var i dag å grunn av dette

Anonymkode: aaa86...65e

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor fagforbund skal engasjere seg i sånne politiske temaer i det hele tatt, det er jo helt idiotisk.

Anonymkode: 8601e...12b

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 9.5.2025 den 20.08):

Jeg skjønner ikke hvorfor fagforbund skal engasjere seg i sånne politiske temaer i det hele tatt, det er jo helt idiotisk.

Det er fordi penger gir makt, og det går til hodet på folk. De tror de spiller en rolle overalt. LO burde holde seg til det de kan, og det er å gjøre medlemmene sine arbeidsledige ved å kreve stadig mer lønn og flere fordeler for sine medlemmer, slik at de kan ta knekken på "rikingene" som har skapt arbeidsplassene deres.  Ikke at det er det smarteste akkurat, men det er jo deres fagfelt. Utenrikspolitikk har LO neppe særlige forutsetninger for å mene noe mer om enn deg og meg.

Anonymkode: 137b7...c05

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 9.5.2025 den 20.08):

Fagforbund er jo politiske. Jøyemeg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Det er fordi penger gir makt, og det går til hodet på folk. De tror de spiller en rolle overalt. LO burde holde seg til det de kan, og det er å gjøre medlemmene sine arbeidsledige ved å kreve stadig mer lønn og flere fordeler for sine medlemmer, slik at de kan ta knekken på "rikingene" som har skapt arbeidsplassene deres.  Ikke at det er det smarteste akkurat, men det er jo deres fagfelt. Utenrikspolitikk har LO neppe særlige forutsetninger for å mene noe mer om enn deg og meg.

Anonymkode: 137b7...c05

LO er jo ‘deg og meg’. 

Jeg blir skremt av så høy grad av uvitenhet som man ser i denne tråden!

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sånne politiaske temaer skrev jeg, altså utenrikspolitikk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Til en viss grad, men det er da en sammenslutning for arbeidere for å stille sterkere i forhandling, ikke utenrikspolitikk. LO er ikke det det en gang var, ei heller Arbeiderpartiet. 

Anonymkode: bef2d...c93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...