Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her som bruker botox på linjer i ansiktet? Aldri prøvd før men vurderer. Er dere fornøyd? 

Anonymkode: c1d46...202

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er suprfornøyd! Hun som setter på meg setter ikke så mye at jeg blir helt lammet og stiv, mn slik at jeg fortsatt har mimikk. Rynkene blir imidlertid borte. Veldig fornøyd!

Anonymkode: 13e12...ace

Skrevet

Her ler vi av folk som bruker botox, filler og dritt, så nei. Naturlig er alltid best. 

Anonymkode: 9fb3d...312

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er suprfornøyd! Hun som setter på meg setter ikke så mye at jeg blir helt lammet og stiv, mn slik at jeg fortsatt har mimikk. Rynkene blir imidlertid borte. Veldig fornøyd!

Så bra! Det er det jeg ønsker også. Fortsatt mimikk men flate ut rynker. 
hva koster det med f eks panne sinne rynke og rundt øynene? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Her ler vi av folk som bruker botox, filler og dritt, så nei. Naturlig er alltid best. 

Anonymkode: 9fb3d...312

Fint å være naturlig, men når man er i 40 åra og begynner å få linjer handler det jo om velvære. Dette er jo opp til hver enkelt 

Skrevet

Jeg gjør det ja. I panne og «sinnarynken». Begynte da jeg var 38. Nå er jeg 40 og ser yngre ut enn da jeg var 36. Jeg blir spurt om legitimasjon på polet.

Det svir skikkelig de sekundene botoxen sprøytes inn, og det koster en del, men jeg synes det er så verdt det.

For meg er botox noe annet enn filler. For det første er det ikke noe som blir der og fyller ut: det er en nervegift som lammer musklene midlertidig, brukes ofte mye i medisin for å behandle diverse tilstander. Og har ingen bivirkninger. Ikke ser man rar/fake ut heller. Jeg ser naturlig ut og har generelt en ganske avslappe/spory stil. Bruker ikke noe annen sminke enn mascara. Bruker solfaktor 50 i fjeset hver dag. 

Ingen andre enn mannen min vet at jeg tar botox, og jeg har aldri fått spørsmål om det. Noen sier jeg ser ung ut og har fin hud, og spør hva som er hemmeligheten, sier jeg, som sant er, at jeg alltid har brukt solkrem, aldri røyket, og spiser sunt. I tillegg tar jeg tilskudd av hyaluronsyre, som jeg synes har hjulpet masse også.

Det botoxen har hjulpet på er mimikk-linjene, som begynte å bli litt igjen også når jeg ikke beveger ansiktet, for jeg begynte med botox. Etter bare noen uker etter første innsprøyting var linjene jeg trodde hadde blitt permanente, borte. :)

Anonymkode: dcb94...396

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg tar alle disse områdene og betaler 5800 hver tredje måned. Betaler heller litt mer og får et bra resultat. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg tar alle disse områdene og betaler 5800 hver tredje måned. Betaler heller litt mer og får et bra resultat. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg betaler rundt 4000 kr for panne og «sinnarynke» (to områder). Jeg tok tre områder en gang (da også utenfor øynene), men foretrekker å bare ta panne og sinnarynken. Jeg fikk rynker på nesa (bunny lines) når jeg hadde botox utenfor øynene, for da smilte jeg liksom annerledes! Så jeg foretrekker at det blir noen smilerynker utenfor øynene. Vil se naturlig ut ☺️

Anonymkode: dcb94...396

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...