Birgitta23 Skrevet 8. mai #1 Skrevet 8. mai Hei! Jeg og mannen min venter barn, men vi er veldig uenige om navn til babyen. Jeg har alltid villet at barnet mitt skulle hatt et klassisk og tidløst navn (litt sånn Ibsen-aktig eller bibelsk navn) som funker på både norsk og engelsk, men da jeg ramset opp noen av disse for barnefar, kalte han dem blant annet "sære" og "usedvanlige". Vi har diskutert dette i et par dager nå, og jeg står på mitt - men jeg henvender meg til dere, syns dere disse navnene er "rare", og hvis ja, hvorfor? Er jeg "in the wrong"? Jentenavn: Gemma Urgot (vri på Margot) Desiré Ninanasael Rammebattekaasa (som evt. mellomnavn) Guttenavn: Poindekster Donald Tellus Bogart
Anonym bruker Skrevet 8. mai #2 Skrevet 8. mai Du er in the wrong, ja. Ingen av dere kan stå på sitt. Dere må lete etter navn til dere finner navn dere begge liker. Anonymkode: cbe24...595
Anonym bruker Skrevet 8. mai #3 Skrevet 8. mai Birgitta23 skrev (1 time siden): Hei! Jeg og mannen min venter barn, men vi er veldig uenige om navn til babyen. Jeg har alltid villet at barnet mitt skulle hatt et klassisk og tidløst navn (litt sånn Ibsen-aktig eller bibelsk navn) som funker på både norsk og engelsk, men da jeg ramset opp noen av disse for barnefar, kalte han dem blant annet "sære" og "usedvanlige". Vi har diskutert dette i et par dager nå, og jeg står på mitt - men jeg henvender meg til dere, syns dere disse navnene er "rare", og hvis ja, hvorfor? Er jeg "in the wrong"? Jentenavn: Gemma Urgot (vri på Margot) Desiré Ninanasael Rammebattekaasa (som evt. mellomnavn) Guttenavn: Poindekster Donald Tellus Bogart De er beyond sære. Vil du barnet ditt noe vondt? Men jeg tror du troller. Ingen som er glad i barna sine gir slike navn. Anonymkode: 42423...521
Anonym bruker Skrevet 8. mai #4 Skrevet 8. mai Min datter skal hete Koteletta. Fra før av har vi gutt, han heter Potetus. Så er det litt sært kanskje, men so what? Men vi var i det minste enige, det er det viktigste. Anonymkode: a07af...ac1
Anonym bruker Skrevet 9. mai #5 Skrevet 9. mai Birgitta23 skrev (1 time siden): Hei! Jeg og mannen min venter barn, men vi er veldig uenige om navn til babyen. Jeg har alltid villet at barnet mitt skulle hatt et klassisk og tidløst navn (litt sånn Ibsen-aktig eller bibelsk navn) som funker på både norsk og engelsk, men da jeg ramset opp noen av disse for barnefar, kalte han dem blant annet "sære" og "usedvanlige". Vi har diskutert dette i et par dager nå, og jeg står på mitt - men jeg henvender meg til dere, syns dere disse navnene er "rare", og hvis ja, hvorfor? Er jeg "in the wrong"? Jentenavn: Gemma Urgot (vri på Margot) Desiré Ninanasael Rammebattekaasa (som evt. mellomnavn) Guttenavn: Poindekster Donald Tellus Bogart Synes Rammebattekaasa var nydelig. Om du slenger på Rammemadrassa i tillegg blir det svært unikt. Anonymkode: f2c73...9ab
Anonym bruker Skrevet 9. mai #6 Skrevet 9. mai Ikke veldig bra forsøk på trolling HI - 1,5/10 Anonymkode: a5fbd...410
Pobie Skrevet 9. mai #8 Skrevet 9. mai Navnene er sære, men det spiller jo ingen rolle hvem som har rett. Dere må finne navn som begge liker, dere skal ikke overkjøre hverandre.
Anonym bruker Skrevet 9. mai #9 Skrevet 9. mai Om mannen ikke liker dem går de i søppelbøtta og du må finne nye forslag. Begge skal like navnet dere velger. Men jeg regner med dette er trolling, ingen av disse navnene fungerer i skolegården. Anonymkode: 5a2a0...8a0
Anonym bruker Skrevet 20. august #11 Skrevet 20. august Birgitta23 skrev (På 9.5.2025 den 0.23): Hei! Jeg og mannen min venter barn, men vi er veldig uenige om navn til babyen. Jeg har alltid villet at barnet mitt skulle hatt et klassisk og tidløst navn (litt sånn Ibsen-aktig eller bibelsk navn) som funker på både norsk og engelsk, men da jeg ramset opp noen av disse for barnefar, kalte han dem blant annet "sære" og "usedvanlige". Vi har diskutert dette i et par dager nå, og jeg står på mitt - men jeg henvender meg til dere, syns dere disse navnene er "rare", og hvis ja, hvorfor? Er jeg "in the wrong"? Jentenavn: Gemma Urgot (vri på Margot) Desiré Ninanasael Rammebattekaasa (som evt. mellomnavn) Guttenavn: Poindekster Donald Tellus Bogart Mange fine klassiske navn her, men jeg ville valg mellomnavn til alle, da kan barnet velge å prioritere ett av navnene senere. Det gir barnet en slags utvei til å velge navn selv når hen blir eldre. Det tror jeg mannen din lettere kan godta også. Her er noen forslag til mellomnavn, litt i samme gate som dine: Gemma Emma Urgot Burgit (en modernisering av det klassiske Birgit) Desiré Bolla Ninasael Bissel Rammebattekaasa Mohammed eller Mehmed (for å lette integrering i flerkulturelle Norge) Pointdekster Flokk Donald Kanalf Tellus Whatt Køfri Bogart Anonymkode: 0f6bf...664
Anonym bruker Skrevet 20. august #12 Skrevet 20. august Birgitta23 skrev (På 9.5.2025 den 0.23): Hei! Jeg og mannen min venter barn, men vi er veldig uenige om navn til babyen. Jeg har alltid villet at barnet mitt skulle hatt et klassisk og tidløst navn (litt sånn Ibsen-aktig eller bibelsk navn) som funker på både norsk og engelsk, men da jeg ramset opp noen av disse for barnefar, kalte han dem blant annet "sære" og "usedvanlige". Vi har diskutert dette i et par dager nå, og jeg står på mitt - men jeg henvender meg til dere, syns dere disse navnene er "rare", og hvis ja, hvorfor? Er jeg "in the wrong"? Jentenavn: Gemma Urgot (vri på Margot) Desiré Ninanasael Rammebattekaasa (som evt. mellomnavn) Guttenavn: Poindekster Donald Tellus Bogart 🤣🤣🤣 Anonymkode: 41949...597
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå