Gå til innhold

Dere som kan litt instagram, flere likes enn de som er synlige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er dessverre på vei ut i litt problemer/dårlig miljø og jeg er bekymret (hun mistet kontakten med sine gamle venner og plutselig nye bekjentskaper som skulker mye/falt ut av skolen og som driver med litt forskjellig ting som ikke er så bra). Jeg prøver å ha god dialog med henne, men det er vanskelig, og jeg følger med på sosiale medier for å se litt hvem hun har kontakt med og snapper opp litt der. I den forbindelse har jeg lagt merke til at hun i det siste stadig har innlegg på Instagram hvor det står et viss antall likes, f eks 20, men hvis jeg ser på lista over personer som har likt innlegget hennes så er det færre enn antall likes f.eks bare 16 personer. Betyr det at det er noen av de som er gjort usynlige for meg? Jeg sjekket med å se på innleggene hennes tilbake i tid før hun forandret seg og byttet venner og det var alltid samme antall likes som antall navn på lista over hvem som likte innlegget og det får meg til å bli litt bekymret. 

Anonymkode: ad9f5...4f2

Fortsetter under...

Skrevet

Da må hun i tilfelle ha fått de vennene til å blokkere deg da? For hun kan ikke skjule likes fra andre for deg på annen måte. Men hvis du har krevd at du skal ha innsyn i hennes Instagram kan hun ha sagt til de spesifikke vennene at de skal blokkere deg… Vanskelig situasjon du står i 😫

Anonymkode: ee5f1...ce1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...