Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Kommer dere nå til å boikotte Pakistan nå som de har hatt startet en mulig atomkrig? Anonymkode: 3d476...859
Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Har vel egentlig aldri ikke boikottet Pakistan. Møkkaland. Anonymkode: 8a245...fc1
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Ta det med ro, Pakistan vil nok bli tatt under vingene til palestina-aktivistene så det politisk korrekte vil være å boikotte India selv om de bare tok igjen etter et forferdelig angrep på uskyldige. Anonymkode: d5151...429
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Ta det med ro, Pakistan vil nok bli tatt under vingene til palestina-aktivistene så det politisk korrekte vil være å boikotte India selv om de bare tok igjen etter et forferdelig angrep på uskyldige. Anonymkode: d5151...429 Akkurat det jeg skulle si. Dere må jo boikotte India, siden de velger å forsvare seg mot jihadister og islamister. Det er helt greit å myrde sivile på ferie/ festival, og man må for all del ikke prøve å redde gisler/ tenke på å ta igjen. Anonymkode: 6aa12...a13
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal boikotte dem - hva produserer de for verdensmarkedet? Jeg boikotter egentlig kun Israel selv om det er mange land som kunne stått på den listen. Anonymkode: be881...b3c
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Akkurat det jeg skulle si. Dere må jo boikotte India, siden de velger å forsvare seg mot jihadister og islamister. Det er helt greit å myrde sivile på ferie/ festival, og man må for all del ikke prøve å redde gisler/ tenke på å ta igjen. Anonymkode: 6aa12...a13 Alle - og da mener jeg alle - oppegående mennesker fordømmer begge sider i denne saken. Gjør du ikke det så er du ikke oppegående, det er faktisk så enkelt som det. Anonymkode: be881...b3c
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (9 timer siden): Har vel egentlig aldri ikke boikottet Pakistan. Møkkaland. Anonymkode: 8a245...fc1 Snart er vi også der. Like møkk som alle andre. Det er globalisering av møkk. Bare land som er møkk fra før slipper unna. Anonymkode: 7552e...585
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Har Pakistan bombet noen? Eller var det Pakistanerne som ble bombet? Av hvem i så fall? Hvem er det da som har startet denne krigen? Anonymkode: 15ae6...c10
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Har Pakistan bombet noen? Eller var det Pakistanerne som ble bombet? Av hvem i så fall? Hvem er det da som har startet denne krigen? Anonymkode: 15ae6...c10 Nå går denne konflikten langt tilbake i tid, men denne gangen var det islamister som holder til i Pakistan som drepte indere på ferie. Anonymkode: d5151...429
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Nå går denne konflikten langt tilbake i tid, men denne gangen var det islamister som holder til i Pakistan som drepte indere på ferie. Anonymkode: d5151...429 Akkurat nå er det India som trapper opp konflikten da. Anonymkode: 15ae6...c10
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden Anonym bruker skrev (12 timer siden): Kommer dere nå til å boikotte Pakistan nå som de har hatt startet en mulig atomkrig? Anonymkode: 3d476...859 Hva er det å boikotte fra Pakistan da? Anonymkode: 4d983...a7d
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden 12 hours ago, Anonym bruker said: Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal boikotte dem - hva produserer de for verdensmarkedet? Jeg boikotter egentlig kun Israel selv om det er mange land som kunne stått på den listen. Anonymkode: be881...b3c 7 hours ago, Anonym bruker said: Hva er det å boikotte fra Pakistan da? Anonymkode: 4d983...a7d Pakistan produserer blant annet veldig mye klær og sko Anonymkode: 3d476...859
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Pakistan produserer blant annet veldig mye klær og sko Anonymkode: 3d476...859 Som selges i Norge? Anonymkode: 4d983...a7d
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Pakistan produserer blant annet veldig mye klær og sko Anonymkode: 3d476...859 Jeg har bokstavlig talt aldri sett made in Pakistan på noe jeg har kjøpt. Så slik er det jo enkelt for meg å si at jeg boikotter dem. Anonymkode: 1dd7e...467
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden 8 minutes ago, Anonym bruker said: Som selges i Norge? Anonymkode: 4d983...a7d Ja det er det, mange merker har produksjon i Pakistan, blant annet Nike, Adidas og Puma Anonymkode: 3d476...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå