Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer dere nå til å boikotte Pakistan nå som de har hatt startet en mulig atomkrig?

Anonymkode: 3d476...859

Fortsetter under...

Skrevet

Har vel egentlig aldri ikke boikottet Pakistan. Møkkaland. 

Anonymkode: 8a245...fc1

Skrevet

Ta det med ro, Pakistan vil nok bli tatt under vingene til palestina-aktivistene så det politisk korrekte vil være å boikotte India selv om de bare tok igjen etter et forferdelig angrep på uskyldige. 

Anonymkode: d5151...429

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Ta det med ro, Pakistan vil nok bli tatt under vingene til palestina-aktivistene så det politisk korrekte vil være å boikotte India selv om de bare tok igjen etter et forferdelig angrep på uskyldige. 

Akkurat det jeg skulle si. Dere må jo boikotte India, siden de velger å forsvare seg mot jihadister og islamister. Det er helt greit å myrde sivile på ferie/ festival, og man må for all del ikke prøve å redde gisler/ tenke på å ta igjen. 

Anonymkode: 6aa12...a13

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal boikotte dem - hva produserer de for verdensmarkedet? 

Jeg boikotter egentlig kun Israel selv om det er mange land som kunne stått på den listen. 

Anonymkode: be881...b3c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Akkurat det jeg skulle si. Dere må jo boikotte India, siden de velger å forsvare seg mot jihadister og islamister. Det er helt greit å myrde sivile på ferie/ festival, og man må for all del ikke prøve å redde gisler/ tenke på å ta igjen. 

Anonymkode: 6aa12...a13

Alle - og da mener jeg alle - oppegående mennesker fordømmer begge sider i denne saken. Gjør du ikke det så er du ikke oppegående, det er faktisk så enkelt som det. 

Anonymkode: be881...b3c

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Har vel egentlig aldri ikke boikottet Pakistan. Møkkaland. 

Anonymkode: 8a245...fc1

Snart er vi også der. Like møkk som alle andre. Det er globalisering av møkk. Bare land som er møkk fra før slipper unna.

Anonymkode: 7552e...585

Skrevet

Har Pakistan bombet noen? Eller var det Pakistanerne som ble bombet? Av hvem i så fall? Hvem er det da som har startet denne krigen?

Anonymkode: 15ae6...c10

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Har Pakistan bombet noen? Eller var det Pakistanerne som ble bombet? Av hvem i så fall? Hvem er det da som har startet denne krigen?

Nå går denne konflikten langt tilbake i tid, men denne gangen var det islamister som holder til i Pakistan som drepte indere på ferie. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Nå går denne konflikten langt tilbake i tid, men denne gangen var det islamister som holder til i Pakistan som drepte indere på ferie. 

Akkurat nå er det India som trapper opp konflikten da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Kommer dere nå til å boikotte Pakistan nå som de har hatt startet en mulig atomkrig?

Anonymkode: 3d476...859

Hva er det å boikotte fra Pakistan da?

Anonymkode: 4d983...a7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...