Gå til innhold

Venter en datter og ønsker navnet Emma, vet det er veldig populært,men vert favoritten siden barndommen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi Venter vårt siste barn nå Slutten av Mai, endelig kommer jenta etter 4 gutter. Jeg har alltid likt Emma så veldig godt og det liker mannen også, men vet det er veldig populært. hadde dere likevel valgt favoritt navnene dere ? andre navn vi har tenkt på er Jessica, Savannah, Eline og Aurora,men favoritten er Emma. Brødrene heter Christian ,Benjamin ,Oliver og Liam

Anonymkode: d33c9...719

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke valgt noen av de navnene du skriver. Emma er bare latterlig, nettopp fordi "alle" heter det. Velg noe ingen andre har, bare det ikke høres idiotisk ut. Savannah? Hallo, tenker med en gang på Afrikas savanner. Og en gutt som heter Liam, nei, bare nei. Men for all del, er ikke mine barn. Hva vil du egentlig med innlegget? Vel, du har fått min mening. 

Anonymkode: bc061...88d

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hadde ikke valgt noen av de navnene du skriver. Emma er bare latterlig, nettopp fordi "alle" heter det. Velg noe ingen andre har, bare det ikke høres idiotisk ut. Savannah? Hallo, tenker med en gang på Afrikas savanner. Og en gutt som heter Liam, nei, bare nei. Men for all del, er ikke mine barn. Hva vil du egentlig med innlegget? Vel, du har fått min mening. 

Noen ganger er det bedre å ikke skrive noe... 

Hi, jeg er enig i at "alle" heter Emma nå. Av de navnene du nevner hadde jeg valgt Eline. Klassisk, men ikke oppbrukt. Ellers er da navnene du har på barna dine helt normale. Ikke bry deg om hun over her. 

Anonymkode: 88e84...a9d

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Noen ganger er det bedre å ikke skrive noe... 

Hi, jeg er enig i at "alle" heter Emma nå. Av de navnene du nevner hadde jeg valgt Eline. Klassisk, men ikke oppbrukt. Ellers er da navnene du har på barna dine helt normale. Ikke bry deg om hun over her. 

Jeg kan også bare skrive om deg, "Ikke bry deg om hun over her". Hvorfor skal hun ikke det? Jeg svarer i et innlegget akkurat som deg. Er ditt svar bedre enn mitt? Er det sånn at du har rett og jeg har feil? Spar deg, og la folk svare hva de vil. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kan også bare skrive om deg, "Ikke bry deg om hun over her". Hvorfor skal hun ikke det? Jeg svarer i et innlegget akkurat som deg. Er ditt svar bedre enn mitt? Er det sånn at du har rett og jeg har feil? Spar deg, og la folk svare hva de vil. 

Kanskje ikke bedre, men i hvert fall hyggeligere. Og det kommer man langt med. Håper vi begge kan holde tråden slik den er ment til å være fra nå av. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi Venter vårt siste barn nå Slutten av Mai, endelig kommer jenta etter 4 gutter. Jeg har alltid likt Emma så veldig godt og det liker mannen også, men vet det er veldig populært. hadde dere likevel valgt favoritt navnene dere ? andre navn vi har tenkt på er Jessica, Savannah, Eline og Aurora,men favoritten er Emma. Brødrene heter Christian ,Benjamin ,Oliver og Liam

Emma og Aurora er pene navn

Anonymkode: 30f09...0ee

Skrevet

"Alle" heter ikke Emma, selv om det er et av de mest populære navnene.  I fjor ble det født ca 26000 jenter i Norge, 379 av dem heter Emma.....  Det er 2761 barneskoler (grunnskoler) i Norge, så om det går 1 Emma på hver skole, er det sånn omtrent 2380 skoler, sånn cirka, som ikke har noen Emma'er på trinnet.  Nå er det selvfølgelig ikke jevnt fordelt utover landet, så i noen områder er det nok flere Emmaer enn andre steder.  Men det er uansett ikke sånn at det flyter over av Emmaer.  

Så HI, velg det navnet du / dere liker og drit i hvor mange andre som heter det. 

Anonymkode: 3897e...b78

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du svarer så lite hyggelig at hi faktisk ikke skal bry seg om hva du mener. Å kritisere hva andre har valgt å kalle barnet sitt, er helt unødvendig. Kom tilbake når du klarer å argumentere uten å være ufin. 

Anonymkode: e058f...a92

Skrevet

Emma er nydelig, gå for det! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Emma passer inn i flokken. 😊 Hva så om mange av de som er 5 år eldre heter det. Kjør på. Kan ikke si jeg vet om noen Emma på skolen her. Ingen I barnas klasser ihvertfall. 

Anonymkode: 3ef6f...3ac

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Du/dere velger selvfølgelig det dere liker best. Syns Emma er fint. Hva med dobbeltnavn? Emma Cecilie for eksempel.

Anonymkode: 4900f...aa5

Skrevet

Har ei på 11 år. Går på stor skole, er 80-90 på trinnet. Ingen heter Emma. Så selv om det er populært så heter ikke alle det.

Emma er nydelig❤️

Anonymkode: a8b2a...298

Skrevet

Emma er et kjempefint navn 🙂

Skrevet

Emma er et fint navn, så om du har likt det siden barndommen din så kjør på.

Dere har jo allerede både en Liam og en Oliver i flokken. Det er også ti på topp-navn, så hvorfor skal dere plutselig tenke nå at dere ikke ønsker navn fra den listen? ;) 

Anonymkode: 058c5...646

Skrevet

Alle heter ikke Emma. Jeg jobber på en stor skole, 60 elever på trinnet mitt, ingen Emma. Liker du Emma kan hun hete det😊 

Og du som kommenterer på en lite hyggelig måte - selvfølgelig kan du ha dine egne meninger, men det var ingen som spurte etter hva du syntes om navnene på gutta. Skjerpings - er ikke noe rart barna våres kan være stygge med hverandre, når  voksne oppfører seg slik.

Anonymkode: 07944...a61

Skrevet

Emma er et koselig navn. Hvis det er favoritten, kjør på! Jeg er også veldig glad i Eline og liker Aurora, men jeg synes dere skal gå for det navnet dere liker aller best. Gratulerer med jente! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...